Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 2 Mai 2024

Vanzare spatiu comercial in rate. Inregistrari contabile

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 03 Apr 2015

Intrebare: Conform ultimelor modificari aduse de OMFP 1802/2014, va rugam sa ne ajutati cu o informatie privind inregistrarile contabile referitoare la vanzarea unui spatiu comercial care se deruleaza printr-un antecontract de vanzare cumparare cu plata esalonata in 15 rate lunare. Beneficiarul va deveni propietar dupa achitarea ultimei rate. Mentionam ca spatiul comercial il avem in contul 371.


Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

Mar132019

Facturi emise prin programul de contabilitate. Listarea documentelor la solicitarea organelor fiscale

de Elena Garofil valabil la 13 Mar 2019
Intrebare: Se emit facturile direct din programul de contabilitate in format PDF. Exista obligatia de a le printa? La un control de fond se accepta transmiterea pe e-mail sau le vor solicita printate?
Nov172018

Documente justificative pretiparite si listate din program utilizate in acelasi timp

de Elena Garofil valabil la 17 Nov 2018
Intrebare: Firma noastra foloseste formulare fiscale (facturi, chitante, avize, monetare), pretiparite pe hartie autocopiativa, cu datele firmei, serie si numar de document. Formularele pretiparite completate cu restul datelor se listeaza din programul de evidenta contabila. Putem utiliza in acelasi timp formulare listate cu toate datele direct din programul de contabilitate, pe hartie de copiator, cu ...
Aug092018

Client non-UE neincasat. Confirmare sold

de Otilia Roman valabil la 09 Aug 2018
Intrebare: Partenerul nostru din Serbia (client non UE) nu a achitat in intregime cateva facturi de marfa exportata incepand cu 16.05.2018. Conform explicatiilor primite de la banca noastra, motivul neincasarii sumei totale de 415 euro pana la acest moment, este schimbarea traseului de decontare de catre banca platitorului. Astfel, pe circuitul de transfer al banilor s-a interpus o a treia banca ce a ...
Dec142017

Client persoana fizica decedata. Creanta neincasata. Scoaterea din evidenta

de Constanta Popa valabil la 14 Dec 2017
Intrebare: Avem o factura emisa catre un client, persoana fizica, pentru reparatii auto la o masina cu care clientul, dupa ceva timp, a avut un accident si a decedat. Factura este neachitata. Cum procedam cu aceasta creanta pe care nu reusim sa o incasam?
Nov162017

Elemente obligatorii ale facturii. Neaplicarea reglementarilor contabile cu caracter general

de Constanta Popa valabil la 16 Nov 2017
Intrebare: Persoana ce intocmeste o factura catre un client trebuie obligatoriu sa isi treaca pe acest document numele si prenumele? Conform art. 319 din Legea 227/2015, acest element nu apare printre cele obligatoriu de trecut pe factura. In Ordinul MFP 2634/2015 la anexa 1, aspecte generale (punctul 2) se precizeaza ca documentele justificative trebuie sa cuprinda si numele persoanei care il ...
Sep052016

Corectie decont

de Mariana Prejbeanu valabil la 05 Sep 2016
Intrebare: Doresc sa stiu daca pentru anumite facturi aferente anului 2014 servicii de management NON-UE, pentru care din eroare nu s-a aplicat taxare inversa, se poate veni cu regularizare in 2016, ca urmare a revizuirii. Sumele au fost declarate la rd 26 din decont. Doresc sa nu fac corectie de eroare materiala, doar sa corectez pe rand de regularizari. Va rog sa-mi spuneti daca se poate si daca ...