Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Mai 2024

Achizitii bunuri si servicii

Raspuns oferit de



Intrebare: In cadrul unui proiect FEADR (70% fondurile nerambursabile, 30% contributii proprii) s-au achizitionat in luna septembrie 2 utilaje in valoare de 200000 ron fara TVA (amortizare 8 ani, 2083, 33 luna) si consultanta de 15000 ron fara TVA.
Inregistrarile efectuate:
-august
445=475 150500 ron
-septembrie
15000 628=401-consultanta
3600 4426
200000 213=404 -utilaje
48000 4426
Desi e noiembrie subventia de 70% nu s-a incasat, deci nu am putut face inregistrarea 5121=445 150500.
Va rog sa-mi spuneti daca urmatoarele inregistrari sunt corecte:
-septembrie
475=7584 11250- 70% consultanta
-octombrie
475=7584 1458,33- 70% din amortizare lunara-aceasta se va efectua in fiecare luna timp de 8 ani.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0161

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Mai142024

Regimuri speciale pentru bunuri second hand

de Profeanu Laura valabil la 14 Mai 2024
Intrebare: Am achizitionat un produs second-hand de la o firma platitoare de TVA. Firma furnizoare mi-a facut factura cu 0 (zero) TVA si cu mentiunea "regim special bunuri second-hand cod fiscal art 312". Eu cum ar trebui sa inregistrez factura de achizitie: cu sau fara TVA? Acel TVA trebuie evidentiat in D300? Daca da, la ce rand? Multumesc!
Mai182024

Alimentari in cursul lunii. Factura centralizatoare. Inregistrari contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 18 Mai 2024
Intrebare: SRL activitate taxi achizitioneaza energie de la statie EVGO. Banii se iau din contul firmei la fiecare alimentare, dar factura pentru aceste alimentari este facuta la sfarsitul lunii. Mentionez ca masina are sofer angajat si se foloseste doar pentru activitatea de taxi. Care este monografia contabila pentru acesta situatie? Multumesc.
Mai032024

Asocierile in participatiune

de Alexandru Palaghia valabil la 03 Mai 2024
Intrebare: Am incheiat un contract de asociere in participatiune pentru dezvoltarea unui complex residential. Societatea noastra vine cu constructiile, iar o alta societate cu terenul. Va rugam sa ne precizati: 1. In ce mod se inregistreaza la ANAf contractul de asociere fara personalitate juridica? Exista un formular anume sau pe contact? 2. Din punct de vedere al impozitului pe profit, cum se deconteaza ...
Mai012024

Facturi emise in numele unui tert

de Elena Garofil valabil la 01 Mai 2024
Intrebare: Societatea primeste o factura de la BOLT pe care este mentionat: Factura emisa de BOLT Operations OU in numele Pricky Delivery SRL cu un cod de inregistrare 42909317 dar si un cod de tva RO43162898. FACTURA ESTE CU TVA %. La interogarea pe registrul de tva Anaf Pricky delivery nu apare ca fiind platitor de tva. Furnizorul nostru este Pricky Delivery? Cum inregistram aceasta factura in ...
Mai012024

Scoatere din evidenta creante si datorii

de Irina Dumitrescu valabil la 01 Mai 2024
Intrebare: Societatea a constituit provizion pentru clienti incerti (banuiesc ca in anul 2016) aferente unor facturi emise in 2013. S-a inchis procedura si Instanta a anulat toate datoriile clientului nostru catre creditorii sai si a creantelor. Ce inregistrari trebuie sa fac pentru a-l scoate din evidenta? Dar din punct de vedere al TVA? Pe de alta parte, avem si noi o datorie, mai mica la el. Cum o ...
Apr232024

Servicii prestate de broker de asigurare din Italia

de Profeanu Laura valabil la 23 Apr 2024
Intrebare: Broker de asigurare din Italia presteaza servicii de asigurare pentru bunurile noastre din Romania, aceste servicii sunt scutite de taxa? Contravaloarea se inregistreaza in decont TVA la randul 30.1 (Servicii intracomunitare scutite) si nu se declara in D390? Multumesc.