Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 2 Mai 2024

Achizitionare imobil. Inregistrari contabile

Raspuns oferit de
Costin A. Istrate

Costin A. Istrate
Consultant in management
valabil la 23 Nov 2015
Tags: ordin 1802


Intrebare: O societate comerciala a achizitionat de la RAPPS un imobil cu plata unui avans si ulterior achitarea in rate a restului de plata pe o durata de 5 ani; transferul dreptului de proprietate asupra imobilului se face dupa achitarea ultimei rate; anual se factureaza de la vanzator catre cumparator impozitul pe cladire, imobilul fiind pe rolul fiscal deschis la Directia de impozite si taxe locale pe numele vanzatorului, iar cumparatorului nu i s-a acceptat inscrierea in evidentele impozitelor locale, nefiind inca proprietar al cladirii. Care sunt inregistrarile contabile corecte in aceasta situatie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: AMANET

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Mai012024

Facturi emise in numele unui tert

de Elena Garofil valabil la 01 Mai 2024
Intrebare: Societatea primeste o factura de la BOLT pe care este mentionat: Factura emisa de BOLT Operations OU in numele Pricky Delivery SRL cu un cod de inregistrare 42909317 dar si un cod de tva RO43162898. FACTURA ESTE CU TVA %. La interogarea pe registrul de tva Anaf Pricky delivery nu apare ca fiind platitor de tva. Furnizorul nostru este Pricky Delivery? Cum inregistram acesta factura in ...
Apr232024

Servicii prestate de broker de asigurare din Italia

de Profeanu Laura valabil la 23 Apr 2024
Intrebare: Broker de asigurare din Italia presteaza servicii de asigurare pentru bunurile noastre din Romania, aceste servicii sunt scutite de taxa? Contravaloarea se inregistreaza in decont TVA la randul 30.1 (Servicii intracomunitare scutite) si nu se declara in D390? Multumesc.
Apr242024

Scutiri de TVA pentru anumite activitati de interes

de Profeanu Laura valabil la 24 Apr 2024
Intrebare: As vrea sa stiu opinia dvs. cu privire la aplicarea sau nu a taxei pe valoarea adaugata pentru servicii prestate intr-o clinica in care se desfasoara activitati de ingrijire medicala, de estetica si infrumusetare, precum: consultatii diverse (cardio, dermato, gastro, etc.), analize medicale, aplicare Holter EKG, tratament laser epilare definitiva, terapia PRP, etc. Care dintre aceste servicii ...
Apr292024

Import. TVA achitat de furnizor

de Irina Dumitrescu valabil la 29 Apr 2024
Intrebare: Am achizitionat de pe platforma Fruugo un invertor pentru care am cerut factura. Aceasta este in lei, nr de TVA este IM3720001952, pe factura scrie ca TVA ul este declarat de Fruugo.com Limited Fountain Street House, 13 Fountain St, Ulverston LA12 7EQ, produsul este vandut de VEVOR Shanghai, China. Ma intereseaza sa stiu cum sa tratez din punct de vedere al TVA aceasta factura, cum trebuie ...
Apr242024

Realizare gard si alei. Regim contabil si fiscal

de Mariana Prejbeanu valabil la 24 Apr 2024
Intrebare: Societatea A detine cateva hale pe un teren. A achizitionat gard viu in valoare de 15.840 lei pe care l-a plantat pe marginea terenului pentru a realiza imprejmuirea acestuia. De asemenea, a largit si bordurat aleile (caile de acces) la/ si intre hale, acest proces constand intr-o valoare de 25.000 lei (valoarea materialelor achizitionate de catre societatea A - pietris, ciment etc. si valoarea ...
Apr202024

Procedura de acordare a facilitatilor fiscale in sectorul agricol si in industria alimentara

de Profeanu Laura valabil la 20 Apr 2024
Intrebare: Daca am codul CAEN 1071, principal declarat la ONRC, dar cifra de afaceri realizata din aceasta activitate reprezinta 20% din totalul veniturilor societatii. In aceasta situatie, avand acest cod CAEN principal, toti angajatii trebuie sa aiba salariul minim din agricultura de 3436 lei si nu beneficiaza de facilitati? Multumesc.