Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Mai 2024

Certificat fiscal. Imobil

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
valabil la 30 Aug 2017

Intrebare: In anul 2013-2014 am cumparat un imobil amenajat pentru a fi hotel in proportie de 70%. La Oficiul de cadastru nu a fost schimbata destinatia cladirii si aici figurau 6 apartamente pe care le-am cumparat de la o banca, un executor judecatoresc, un lichidator si doua persoane fizice. Suprafata acestora insumata era de 468 mp. Am facut un act de alipire la cadastru, autentificat notarial, din care cu toate spatiile de folosinta comune si extinderile facute a rezultat 1158 mp. In 2015 - 2016 am amenajat cladirea schimbandu-i destinatia din locuinte in spatiu comercial la demisol si birouri in rest. La Oficiul de cadastru am inregistrat noua destinatie, iar de la primarie am primit inregistrat in C.F. certificat de atestare a edificarii si extinderea constructiei. In 2017, primaria Oradea elibereaza un certificat fiscal pe numele fiului vechiului proprietar pe o suprafata de 460 mp. Metionez ca mama acestuia este sefa de serviciu la primarie. Este legala eliberarea acestui certificat fiscal?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Tratament fiscal operatiuni economice

Apr292024

Tratament fiscal mijloc fix inchiriat, distrus de catre chirias

de Profeanu Laura valabil la 29 Apr 2024
TVA
Intrebare: In situatia in care un echipament care se afla in patrimoniul societatii si care este inchiriat in baza unui contract la o terta parte este distrus/pierdut de catre terta parte, care sunt implicatiile fiscale pentru societatea detinatoare a echipamentului din punct de vedere fiscal si al TVA? La ce valoare a bunului se reazlizeaza ajustarea TVA-ului , daca este cazul? Bunul nu este asigurat si nu ...
Apr192024

Achizitii triunghiulare. Conditii de indeplinit

de Vera Constantin valabil la 19 Apr 2024
TVA
Intrebare: O societate A din Romania inregistrata in scopuri de TVA realizeaza operatiuni triunghiulare achizitionand marfuri din Ungaria si livrandu-le in Franta, cu transport direct din Ungaria in Franta. Societatea A tocmai a solicitat si a primit cod de TVA si in Franta. In acest caz, achizitiile de bunuri descrise mai sus dintr-un stat UE cu livrare in Franta mai pot fi tratate ca pana acum, ca ...
Apr152024

Donatie teren. Dezvoltator imobiliar

de Vera Constantin valabil la 15 Apr 2024
TVA
Intrebare: Imi spuneti, va rog, aceasta donatie catre primarie va fi cheltuiala deductibila avand in vedere ca o capitalizez in contul 331? Are donatia implicatii fiscale la calculul plafonului pentru sponsorizari? Am avut si sponsorizari in luna decembrie 2023 si doresc sa stiu daca donatia influenteaza plafonul aferent sponsorizarilor. Multumesc.
Apr132024

Cheltuieli pentru organizarea targurilor pentru locuri de munca

de Profeanu Laura valabil la 13 Apr 2024
TVA
Intrebare: Firma platitoare de TVA, cu impozit pe profit, are ca obiect de activitate organizarea unor targuri pentru locuri de munca pentru firme. Factureaza participantilor (firme) taxe de participare, servicii ce includ prin contract si anumite servicii de masa/cafea. 1. Aceste servicii de masa/cafea prevazute in contract se considera cheltuieli de protocol sau sunt considerate deductibile integral? Dar ...
Apr112024

Societate nerezidenta, achizitie si livrare pe teritoriul Romaniei

de Elena Garofil valabil la 11 Apr 2024
TVA
Intrebare: O societate A din UE are un client B din Romania. Pentru a reduce costurile de transport propune unei alte societati C din Romania sa achizitioneze de la un furnizor local din Romania anumite produse necesare societatii B, ulterior societatea C din Romania sa le factureze societatii A din UE si sa le livreze in final clientului B din Romania cu aviz emis de catre societatea A din UE. Cum poate ...
Apr042024

Tratamentul fiscal si contabil al partenerilor de transport alternativ

de Alexandru Palaghia valabil la 04 Apr 2024
TVA
Intrebare: Firma Miha SRL are ca obiect secundar de activitate Transport alternativ-4939. Doreste o colaborare cu firma Bolt pentru a-i putea folosi aplicatiile de comenzi clienti. Va rog sa detaliati implicatiile din punct de vedere al TVA-ului (firma Miha-neplatitoare) si aspectul de impozit cu retinere la sursa. M-ar ajuta mult in aceasta situatie si un mic exemplu. Va multumesc pentru intelegere. Cu ...