Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Aprilie 2024

Contabilitatea activelor - pagina 11

Apr202015

Persoana desemnata pentru completarea fisei de magazie

de Otilia Roman 20 Apr 2015
Intrebare: Conform reglementailor contabile Fisa de magazie (Cod 14-3-8) se tine la fiecare loc de depozitare si se completeaza de catre gestionar sau de catre o alta persoana desemnata, care completeaza rubricile privitoare la intrari, iesiri, stoc. Avand in vedere aceste precizari, va rugam sa mentionati in legatura cu persoana desemnata care poate sa completeze in fisa de magazie informatiile ...
Feb092015

Raport de evaluare. Inregistrari contabile

de Elena Garofil 09 Feb 2015
Intrebare: In luna septembrie 2014 s-a inregistrat darea in folosinta a unei cladiri nou construita. Suprafata totala cladire 2450 mp. 212=231 - 15.326.000 lei. Amortizare cumulata la 31.12.2014 in valoare de 63.858 lei. In decembrie s-a realizat o dezmembrare a cladirii pentru a avea separat o suprafata de 130 mp, apoi s-a intocmit un raport de evalure si s-au stabilit noile valorile. Valoare justa ...
Ian232015

Drepturi de inchiriere licenta. Regim contabil

de Elena Garofil 23 Ian 2015
Intrebare: Am cumparat de la o companie "drepturi de inchiriere licence Microsoft" care ne da dreptul sa inchiriem catre diversi clienti, odata cu calculatoarele, si licente de pe calculatoare. Care este inregistrarea contabila a achizitiei?
Ian122015

Cheltuieli proiectare ce nu privesc constructia realizata. Regim fiscal

de Elena Garofil 12 Ian 2015
Intrebare: Societatea a efectuat o investitie constand intr-o cladire de birouri; initial a fost incheiat un contract cu o firma de proiectare; ulterior s-a renuntat la acel contract; s-a incheiat un alt contract cu o alta firma de proiectare care a reproiectat totul fara a folosi nimic din proiectul initial. Costurile cu proiectul initial, care nu se regasesc in constructia realizata, fac parte din ...
Oct302014

Mijloc fix distrus in incendiu. Inregistrari contabile, TVA si impozit pe profit

de Irina Dumitrescu 30 Oct 2014
Intrebare: O societate comerciala a detinut o cabana de munte, care a a ars in totalitate. Cabana a fost construita in regie proprie si a fost asigurata. Care sunt documentele necesare pentru scoaterea din evidenta a cabanei din evidenta contabila, care sunt inregistrarile contabile si care e tratamentul fiscal (impozit, TVA trebuie ajustat)? Societatea detine procesul verbal de constatare de la pompieri.
Iun102014

Investitii efectuate pe un teren inchiriat de la Primarie. Cedarea acestora catre proprietar

de Otilia Roman 10 Iun 2014
Intrebare: Asociatia crescatorilor de animale A (fara scop patrimonial) primeste subventii APIA ,are contract de inchiriere cu Primaria B pentru pasune. Impozitul pe terenul de pasunat il plateste Asociatia. Din subventie, Asociatia construieste pe pasunea Primariei saivane pentru animale, adapatori si drumuri. Contractul de inchiriere este pe 5 ani (poate fi si pe o durata mai scurta). Referitor la ...
Apr112014

Amortizarea investitiilor pentru o cladire

de Elena Garofil 11 Apr 2014
Intrebare: Societatea are inregistrate in contul 212=Constructii, mijloace fixe. Pentru cladirea principala, sunt inregistrate 4 numere de inventar: un numar de inventar reprezinta cladirea (cu data de intrare, durata de utilizare proprie), iar celelalte 3 numere de inventar sunt reprezentate de imbunatatiri (modernizari) la cladirea principala, fiecare cu valoarea ei, data de intrare diferite, durate de ...
Ian232014

Imobilizari corporale. Incadrarea in catalogul mijloacelor fixe si tratamentul fiscal-contabil

de Dana Hristu 23 Ian 2014
Intrebare: In ce grupa din Catalogul mijloacelor fixe si in ce cont contabil se incadreaza un cort demontabil utilizat pentru expozitii auto cu valoare contabila de peste 2.500 lei?
Mai132013

Bunuri rezultate din dezmembrari. Tratament contabil

de S.M Armaselu 13 Mai 2013
Intrebare: O firma achizitioneaza utilaje agricole folosite, le repara si le revinde. Toate achizitiile au fost contabilizate pe 371. Unele dintre aceste utilaje nu mai pot fi reparate, se dezmembreaza si se folosesc ca si piese de schimb pentru celelalte, iar ce nu se mai poate folosi se arunca la fier vechi dar fara a primi vreun document pentru asta. De - a lungul timpului in contul 371 s-au strans ...
Mar252013

Completare amortizare in declaratia 101

de Adrian Benta 25 Mar 2013
Intrebare: Am mare nevoie de ajutor in completarea declaratie 101 in urma reevaluarii cladirii. Mai jos va prezint situatia cu rugamintea de a-mi oferi o solutie. In decembrie 2007 achizitionez cladire in valoare de 80.000 pe 20 ani. Amortizare anuala 4.000 lei La 31.12.2008 prima reevaluare; valoare reevaluata 120.000 lei. 2812 = 212 4.000 212 = 105 44.000 2009 amortizare anuala 6315 2010 ...
Mar082013

Vanzare imobil sub costul de productie

de Adrian Benta 08 Mar 2013
Intrebare: Societatea comerciala A construieste un bloc in anul 2007 in vederea vinderii lui catre persoane fizice si juridice. Ulterior piata imobiliara scade si societatea este nevoita sa vanda apartamentele ramase la pretul pietei care este mai mic decat costul de productie. In aceste conditii diferenta negativa dintre pretul de vanzare si cel de productie este deductibila d.p.d.v. fiscal ?
Feb212013

Deductibilitate cheltuieli aferente locuintelor de serviciu si celor de protocol

de Irina Dumitrescu 21 Feb 2013
Intrebare: O societate are un apartament de protocol si unul de serviciu inchiriate cu contract inregistrat la administratia finaciara. Cheltuielile cu energia electrica, internet si intretinere sunt sau nu deductibile? Sunt platite proprietarului conform contractului?
Feb042013

Tratamentul fiscal al investitiilor efectuate de catre chirias la un bun imobil

de Amelia Dumitras 04 Feb 2013
Intrebare: O societate a efectuat o serie de lucrari la o cladire inchiriata. Toate cheltuielile au fost colectate in contul 231. In luna decembrie s-a incheiat investitia si s-a intocmit procesul verbal de receptie inregistrandu-se 212-231, urmand sa se amortizeze incepand cu luna urmatoare. Aceste cheltuieli se transmit propietarului in luna decembrie? Care sunt inregistrarile contabile pe care trebuie ...
Ian312013

Vanzare cladire dupa reevaluare. Impozit pe profit

de Adrian Benta 31 Ian 2013
Intrebare: In anul 2009 s-a efectuat o reevaluare la o cladire care a majorat valoarea inregistrandu-se 212=105. Diferenta dintre amortizarea initiala si amortizarea dupa reevaluare a fost luata in calcul ca si cheltuiala nedeductibila la fiecare termen de calcul al impozitului pe profit dar nu s-a efectuat lunar inregistrarea 105-1065. Dupa 3 ani se efectueaza o noua reevaluare si rezulta o depreciere a ...
Pagina: «6789101112»