Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 9 Mai 2024

Contract inchiriere cu despagubiri. Contabilizarea despagubirilor

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 28 Apr 2017

Intrebare: In contractul de inchiriere spatiu intr-un imobil cu o persoana juridica se mentioneaza faptul ca locatarul trebuie sa plateasca cu titlu de despagubire o suma ce reprezinta folosirea acestui spatiu intr-o perioada in care nu a avut incheiat contract de inchiriere. Intrebarea este pe ce cont ar trebui inregistrata acea suma cu titlu de despagubire? In contul 758?

Tip societate: O.N.G.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7729

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitate Monografii

Ian172024

Persoanele indreptatite sa semneze situatiile financiare anuale

de Alexandru Palaghia valabil la 17 Ian 2024
Intrebare: O S.R.L. cu o activitate restransa are angajat pentru tinerea contabilitatii un economist (persoana cu studii superioare, conform diplomei de licenta). In acest caz, persoana respectiva poate semna pentru intocmirea situatiilor financiare, nefiind pe functia de director economic (nu are niciun subordonat, deci nu ar avea ce functie de director sa aiba), fiind persoana cu studii superioare ...
Iun072021

Monografie contabila si implicatii fiscale ale veniturilor financiare obtinute de fundatii

de Costin A. Istrate valabil la 07 Iun 2021
Intrebare: O Fundatie ce desfasoara activitati fara scop patrimonial achizitioneaza in anul 2020 unitati de fond la BRD ASSET MANAGEMENT in valoare de 146000 lei. Suma de 146000 lei a fost transferata din soldul curent in alt cont BRD cu descriere operatiune "distributie fonduri investitii". La data de 06.04.2021, banca emite un extras solduri unitati de fond in care sunt inscrise date privind ...
Feb202020

Utilaje achizitionate prin fonduri nerambursabile

de Mariana Prejbeanu valabil la 20 Feb 2020
Intrebare: O societate achizitioneaza doua utilaje prin accesare de fonduri europene nerambursabile. Pentru accesarea acestor fonduri s-a apelat la o societate specializata in acest domeniu, societate care a emis factura de servicii de consultanta, suma aprobata de autoritatea de management.   Monografia contabila utilizata este   445 Subventii = 475 "Subventii pentru ...
Apr222018

Indicatori economico-financiari

de Irina Dumitrescu valabil la 22 Apr 2018
Intrebare: Aveti anumite statistici privind ponderea pe care stocurile ar trebui, in mod normal, sa o aiba in total active circulante sau cifra de afaceri pentru diferite domenii de activitate (ma intereseaza in special, comertul cu amanuntul si ridicata)? Aceeasi situatie pentru creante.
Nov162017

Fonduri nerambursabile. Evidenta contabila

de Irina Dumitrescu valabil la 16 Nov 2017
Intrebare: Conform contractului de finantare Acordarea sprijinului financiar nerambursabil in conditiile programului national de dezvoltare rurala, in regim de minimis, confom OMADR 1731/13.07.2015: Beneficiarul are obligatia de a tine o evidenta contabila analitica pentru proiectul finantat prin programul FEADR. In ce consta aceasta evidenta? Se folosesc materii prime achizitionate atat din fondurile ...
Mai092017

ONG cu activitate economica. Temei legal. Departajarea cheltuielilor. Sponsorizare

de Constanta Popa valabil la 09 Mai 2017
Intrebare: Un ONG neinregistrat in scopuri de TVA poate desfasura activitati economice? Daca da, cum poate sa-si imparta cheltuielile pe cele doua tipuri de activitati (economice si non profit)? Prin analitice distincte? Si as dori sa stiu daca la ONG-uri exista o limita procentuala privind sponsorizarile (pentru calculul impozitului) si catre cine poate face ONG-ul sponsorizari si donatii?