Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Aprilie 2024

Restituire suma aparat in perioada de garantie

Raspuns oferit de
Alexandru Palaghia

Alexandru Palaghia
Expert contabil
valabil la 12 Iul 2022

Intrebare: In anul 2021 s-au achizitionat cateva aparate de aer conditionat de la un distribuitor; achizitia a fost efectuata pe site-ul distribuitorului. In perioda de garantie s-a solicitat repararea unui aparat pentru care distribuitorul a redirectionat cererea catre producator - roman. Producatorul sustine ca nu a putut repara aparatul respectiv, motiv pentru care ramburseaza banii direct cumparatorului, si emite factura storno pentru aparat direct acestuia. Intre cumparator si producator, nu exista relatii comerciale, aparatele fiind achizitionate de la distribuitor. Distribuitorul nu a putut fi contactat deoarece achizitia fiind efectuata pe site (nu in magazin) la acel numar de telefon se raspunde extrem de greu aparent. Cum poate fi evidentiata corect tranzactia dpdv contabil - stornare si ramabursare suma aferenta produsului returnat.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 8020 CAEN PRINCIPAL

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

Apr262024

Reparatii autovehicul, client din Marea Britanie

de Elena Garofil valabil la 26 Apr 2024
Intrebare: In cazul unei reparatii a unei masini pentru un client persoana juridica din Marea Britanie, cum ar trebui sa fie emisa factura, cu TVA sau fara TVA? Multumesc.
Apr202024

Casa de marcat pentru servicii de tractari auto

de Anastasia Bogaciuc valabil la 20 Apr 2024
Intrebare: Societatea presteaza servicii tractari auto; este obligata sa detina casa de marcat in cazul in care transporta autoturisme pe platforma si beneficiarul este persoana fizica si achita numerar?
Apr202024

Garantii primite. Tratament contabil si fiscal

de Ionut Jinga valabil la 20 Apr 2024
Intrebare: Avem un client care inregistreaza intarzieri la plata si am intentionat sa incetam colaborarea cu el, clientul a insistat sa ii facturam o garantie de respectare contract pana isi achita obligatiile restante cu promisiunea ca facturile urmatoare le va achita imediat la facturare. Intrebarea noastra este pe ce cont inregistram garantia pentru buna executie a contractului facturata clientului?
Apr122024

Factura cu tva de la AnyDesk

de Mariana Prejbeanu valabil la 12 Apr 2024
Intrebare: Am primit o factura de la AnyDesk fara sa aiba trecut CUI-ul meu pe factura si din acest motiv factura este cu tva. Declar in D390 suma totala din factura chiar daca CUI-ul meu nu este in factura si prin urmare ANY Desk nu o va declara sau o trec direct pe cheltuiala?
Apr122024

Factura OSS EU cod. Declarare

de Anastasia Bogaciuc valabil la 12 Apr 2024
Intrebare: Am primit o factura cu cod de inregistrare EUOSS EU372041333, firma care a primit factura este neplatitoare de tva, dar are cod special de Tva. Va rog sa imi comunicati cum verific codul de tva OSS si ce obligatii declarative am pentru factura cu cod SS? Multumesc.
Mar222024

Regim fiscal TVA pentru servicii de subinchiriere bun imobil pentru beneficiar extern, notificare

de Amelia Dumitras valabil la 22 Mar 2024
Intrebare: Sociatate inregistrata in scopuri de TVA este in situatia subinchirierii unei parti din imobilul inchiriat de la o persoana fizica. Conform art 292 alin 2 Cod fiscal, facturarea chiriei se face fara TVA, dar se poate opta si pentru aplicarea cu TVA conform art 292. alin.(3). Societatea poate face notificare pentru aceasta parte de imobil? Care este implicatia facturarii chiriei fara/cu tva pentru ...