Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Iunie 2025

Achizitie apartament pentru cazare salariat

valabil la 05 Nov 2024
Intrebare:

Achizitie apartament de catre societate platitoare de impozit pe profit si platitor de TVA de la vanzator persoana fizica. O firma platitoare de tva doreste sa achizitioneze un apartament (de catre societate) pentru a fi utilizat ca locuinta de serviciu de catre un angajat ce nu are domiciliu in localitatea in care societatea desfasoara activitate. Care sunt particularitatile unei asemenea achizitii? Cat si cum se amortizeaza? Care sunt implicatiile fiscale? Cum se considera punerea la dispozitia angajatului ca locuinta de serviciu a apartamentului respectiv? Este necesar sa se incheie contract de inchiriere intre societate si angajat sau se recomanda incheierea unui contract de comodat?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4639

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe profit

06Iun2025

Microintreprindere cu salariat in concediu de crestere copil cand devine platitoare de impozit pe profit

de Profeanu Laura valabil la 06 Iun 2025
Intrebare: O societate micro are o singura angajata, care din 16.05.2025 intra in concediul pentru ingrijjirea copilului. In acest caz, cu ce data devine firma platitoare de impozit pe profit, avand in vedere ca societatea nu va mai avea angajati? Multumesc.
24Mai2025

Salariat si consultant prin firma proprie: cand se impune recalificarea fiscala si cum se poate preveni

de Profeanu Laura valabil la 24 Mai 2025
Intrebare: Un SRL are incheiat un contract de consultanta cu o firma elvetiana detinuta de aceeasi persoana care are incheiat si un contract de munca pentru functia director societate part time. Mentionam ca aceasta persoana nu detine functia de administrator prin actul constitutiv. Va rugam sa ne comunicati eventualele implicatii fiscale in legatura cu posibilitatea asimilarii contractului de ...
22Mai2025

Obligatii fiscale de plata privind deplasarea salariatilor

de Dani Cucu valabil la 22 Mai 2025
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu o clarificare privind regimul fiscal aplicabil diurnei externe acordate personalului navigant (piloti, insotitori de bord etc.) in urmatorul context: Care este plafonul maxim neimpozabil al diurnei externe pentru personalul navigant (conform Codului Fiscal), avand in vedere ca acest tip de personal este reglementat prin H.G. nr. 1061/1995, dar Codul Fiscal face ...
22Mar2025

Deductibilitate cheltuieli si TVA

de Profeanu Laura valabil la 22 Mar 2025
Intrebare: Societate platitoare de tva si impozit pe profit, face o achizitie intracomunitara de bunuri din Germania, achizitioneaza o usa pentru sediul social in valoarea de 336 eur. Factura se emite fara TVA (deci se face taxare inversa). Cum tratam aceasta cheltuiala si tva-ul, avand in vedere ca sediul social al societatii este stabilit in baza unui contract de comodat? Contractul de comodat este ...
17Mar2025

Achizitie curs online. Deductibilitate cheltuiala

de Vera Constantin valabil la 17 Mar 2025
Intrebare: Societate infiintata in decembrie 2024 achizitioneaza un curs online pentru activitatea pe care doreste sa o desfasoare (intocmirea rapoartelor de sustenabilitate) de la o societate din Olanda. Acest curs este pentru administratorul societatii. Mentionez ca momentan societatea nu are salariati. Aceasta cheltuiala este deductibila fiscal la calculul impozitului pe profit? Multumesc!
05Mar2025

Deplasare pe perioada delegarii. Cazare in unitati proprii

de Vera Constantin valabil la 05 Mar 2025
Intrebare: Societatea noastra detine un spatiu hotelier la unul dintre punctele de lucru. Cum se trateaza cheltuielile efectuate cu ocazia deplasarii, in interes de serviciu, a salariatilor care vin din alte puncte de lucru si se cazeaza in acest spatiu? Multumesc.
x