Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Achizitie autoturism in leasing de catre o microintreprindere

Raspuns oferit de
Dana Hristu

Dana Hristu
Consultant fiscal
valabil la 14 Feb 2019

Intrebare: Societatea este platitoare de impozit pe venit. Societatea doreste sa achizitioneze un autoturism in leasing. Nu are salariati in momentul de fata, insa doreste sa angajeze un agent de vanzari cu contract partial de munca de 2-4 ore, salariat care va folosi autoturismul in acest scop. In aceste conditii TVA-ul este deductibil 100%? In legatura cu cheltuielile cu combustibil, intretinere, amortrizare si deductibilitatea lor fiind platitori de impozit pe venit, nu cred ca mai conteaza, nu?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4615

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Cheltuieli deductibile si nedeductibile

Apr172024

Obligatii fiscale si contabile privind inchirierea sediului social

de Dani Cucu valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Am inchiriat un sediu nou, contractul este semnat in decembrie, in posesia spatiului am intrat cu 14.04 pentru a putea face modificari, de mutat ce putem muta cu 15.05, pana atunci nu platim chirie. La vechiul sediu eliberam cu 07.06. 1) Cand trebuie declarat la Registrul Comertului? (nota: biroul are un nr cadastral si o adresa, iar depozitul difera la numar, ce se trece? e nr 133 birou si 137 ...
Feb292024

Decontare cheltuieli cu alimentare auto cu motor electric

de Profeanu Laura valabil la 29 Feb 2024
Intrebare: Politica societatii noastre este sa contribuie la reducerea emisiilor poluante generate de folosinta autoturismelor de companie. Pe cale de consecinta avem solicitari de la colegi care incarca auto acasa, peste noapte, sa le decontam costul, asa cum faceam pentru autoturismele cu motor termic. Ne dorim sa decontam aceste sume dar nu stim cum se pot incadra corect din punct de vedere fiscal, avand ...
Feb232024

Mijloc fix returnat furnizorului. Implicatii fiscale

de Dana Hristu valabil la 23 Feb 2024
Intrebare: S-a achizitionat un utilaj, la care s-a constatat dupa cateva luni, ca nu functioneaza la parametrii adecvati. A fost sesizat acest lucru catre furnizor, ca atare echipa delegata din partea lor a constatat, ca la comandarea utilajului s-a gresit, si vina este a noastra. In urma negocierilor s-a ajuns la concluzia ca iau inapoi utilajul, dar la jumatate de pret numai. Astfel s-a emis factura catre ...
Feb082024

Reparatie auto avariat

de Vera Constantin valabil la 08 Feb 2024
Intrebare: In situatia in care un autoturism al firmei: - utilizat in scopul activitatii economice, in curs de amortizare; - suporta accident din vina conducatorului auto (derapaj); - asigurarea CASCO incadreaza la excluderi cazul prezentat si nu ofera despagubire. Cheltuiala cu reparatia masinii (reprezentand aproximativ 16% din valoarea masinii) e deductibila? Multumesc!
Oct232023

Tratamentul fiscal al cheltuielilor cu autoturismul in comodat

de Alexandru Palaghia valabil la 23 Oct 2023
Intrebare: O societate nu are inregistrat in contabilitate nici un autoturism, insa pentru deplasari in interes de serviciu se foloseste autoturismul personal al administratorului firmei. Ce documente sunt necesare pentru a deconta cheltuieli aferente acestor deplasari. Ce cheltuieli pot fi inregistrate pe firma? Se aplica o limita de deductibilitate?
Oct162023

Materiale degradate, vanzare la fier vechi

de Elena Garofil valabil la 16 Oct 2023
Intrebare: Ca urmare a inchiderii unor capacitati de productie, anumite materiale ce sunt mai vechi de 7 ani si nu pot fi folosite in procesul de productie actual, au fost aprobate la casare. Ele vor fi vandute ca fier vechi. Valoarea casata este suficient de mare. Cheltuiala cu casarea este deductibila fiscal? Dar din punct de vedere TVA, se fac ajustari?