Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Octombrie 2025

Obligatii fiscale si contabile privind inchirierea sediului social

Intrebare: Am inchiriat un sediu nou, contractul este semnat in decembrie, in posesia spatiului am intrat cu 14.04 pentru a putea face modificari, de mutat ce putem muta cu 15.05, pana atunci nu platim chirie. La vechiul sediu eliberam cu 07.06. 1) Cand trebuie declarat la Registrul Comertului? (nota: biroul are un nr cadastral si o adresa, iar depozitul difera la numar, ce se trece? e nr 133 birou si 137 depozit) 2) Cand trebuie modificate datele pe facturi si informati clientii? (nota: biroul are un nr cadastral si o adresa, iar depozitul difera la numar, ce se trece?) 3) daca chiria este 40.000 eur pe luna, nechimbata pe 3 ani, iar pretul pentru urmatorii 3 se poate modifica. Toate facturile pentru renovare cum se inregistraza? Cand este investitie? Daca am: - zugravit 60.000 lei - investitie sau ch? probabil vor fi si alte amenajari; - mobilier 10.000 eur (pe bucati) banuiesc ca intra pe mijloc fix sau ob inventar; - aer conditionat - aduce aport si cel de la care am inchiriat cum inregistram/judecam? Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7732

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Cheltuieli deductibile si nedeductibile

20Oct2025

Cheltuieli de deplasare administrator

de Vera Constantin valabil la 20 Oct 2025
Intrebare: Asociatul si administratorul firmei "X" SRL a efectuat o deplasare in SUA. Nu avem invitatie sau vreun email prin care se justifice ca deplasarea a avut loc in interesul activitatii economice a firmei "X". Administratorul a adus factura emisa pe numele lui ca persoana fizica, nu pe numele firmei "X" asa cum ar fi trebuit. In cuprinsul facturii avem cazare si mic ...
17Oct2025

Achizitie ceas de lux pe firma

de Vera Constantin valabil la 17 Oct 2025
Intrebare: ANAF imi cere sa transmit copia unei facturi din 19.02.2020 prin care am achizitionat un ceas CASIO/ 21.346 lei fara tva. La vremea respectiva l-am oferit unui colaborator. Este nevoie sa am si alte documente din care sa rezulte amanunte cu privire la aceasta cheltuiala? Fiind microintreprindere nu a fost legal faptul ca am facut aceasta cheltuiala?
17Oct2025

Decontare cheltuieli cu educatia timpurie a copilului salariatului

de Gina Popescu valabil la 17 Oct 2025
Intrebare: Salariatul unei societati are inscris copilul la o gradinita de stat. Lunar prezinta catre contabilitate o chitanta POS de plata pentru masa servita de catre copil la gradinita. Plata este facuta din cardul personal al salariatului. Mentionez ca salariatul este si asociatul societatii si isi deconteaza sumele achitate de catre el din contul personal, o data la 3-4 luni (cand isi ...
18Oct2025

Cheltuieli cu hrana acordata salariatilor. Tratament fiscal

de Nicolae Liviu valabil la 18 Oct 2025
Intrebare: Societate cu domeniu de activitate constructii, angajeaza cetateni non EU carora le asigura spatii de depozitare si hrana. Societatea cumpara alimente care sunt gatite, intr-un spatiu amenajat, de un angajat cu meseria de bucatar. Ce regim au aceste cheltuieli?
12Oct2025

Cabinet avocat. Deductibilitate cheltuieli utilitati

de Vera Constantin valabil la 12 Oct 2025
Intrebare: Un cabinet avocat are sediul profesional intr-un apartament de bloc. In contractul de inchiriere (pentru toata suprafata) se specifica ca apartamentul este inchiriat ca sediu profesional fara activitate, activitatea fiind declarata la terti. In aceste conditii, cheltuielile cu chiria si utilitatile cum sunt considerate din punct de vedere al deductibilitatii?
08Oct2025

Modernizare spatiu in comodat

de Vera Constantin valabil la 08 Oct 2025
Intrebare: Un cabinet de avocatura isi desfasoara activitatea intr-un imobil pentru care detine un contract de comodat pentru intreaga suprafata a imobilului. Executa lucrari de reparatii si modernizari ale imobilului detinut in comodat drept sediu. Isi poate deduce integral aceste cheltuieli?
x