Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 1 Iulie 2025

Obligatii fiscale si contabile privind inchirierea sediului social

Intrebare: Am inchiriat un sediu nou, contractul este semnat in decembrie, in posesia spatiului am intrat cu 14.04 pentru a putea face modificari, de mutat ce putem muta cu 15.05, pana atunci nu platim chirie. La vechiul sediu eliberam cu 07.06. 1) Cand trebuie declarat la Registrul Comertului? (nota: biroul are un nr cadastral si o adresa, iar depozitul difera la numar, ce se trece? e nr 133 birou si 137 depozit) 2) Cand trebuie modificate datele pe facturi si informati clientii? (nota: biroul are un nr cadastral si o adresa, iar depozitul difera la numar, ce se trece?) 3) daca chiria este 40.000 eur pe luna, nechimbata pe 3 ani, iar pretul pentru urmatorii 3 se poate modifica. Toate facturile pentru renovare cum se inregistraza? Cand este investitie? Daca am: - zugravit 60.000 lei - investitie sau ch? probabil vor fi si alte amenajari; - mobilier 10.000 eur (pe bucati) banuiesc ca intra pe mijloc fix sau ob inventar; - aer conditionat - aduce aport si cel de la care am inchiriat cum inregistram/judecam? Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7732

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Cheltuieli deductibile si nedeductibile

25Iun2025

Tratamentul fiscal al burselor scolare acordate de societate. Deductibilitatea cheltuielilor

de Nicolae Liviu valabil la 25 Iun 2025
Intrebare: O societate acorda bursa scolara in suma de 3200 lei. In codul fiscal se mentioneaza ca: (13) Pentru determinarea rezultatului fiscal, contribuabilii care efectueaza cheltuieli privind bursele private, potrivit Legii nr. 376/2004 privind bursele private, cu modificarile ulterioare, insumeaza aceste cheltuieli in limita a 1.500 lei/fiecare bursa acordata, cu cele prevazute la art. 25 alin. (3) ...
17Iun2025

Deductibilitate utilitati spatiu inchiriat

de Gina Popescu valabil la 17 Iun 2025
Intrebare: Revin si specific la intrebarea anterioara: - persoana fizica nu face parte din societate - un apartament este inchiriat pentru birou Atunci utilitatile facturate pe persoana fizica si achitate prin banca de chirias sunt deductibile fiscal? Multumesc.
13Iun2025

Regim fiscal cheltuieli deplasare salariati in strainatate

de Alexandru Palaghia valabil la 13 Iun 2025
Intrebare: Societatea nostra face parte dintr-un grup francez. In luna iunie firma mama organizeaza ateliere de lucru pe toate departamentele cu salariatii din filiale, in Franta si, pentru ca in 2025 se aniverseaza 30 de ani de la infiintarea firmei, se va organiza si un eveniment in acest sens. Din partea firmei din Romania vor participa 20 de salariati din toate departamentele. Durata deplasarii ...
13Iun2025

Deductibilitate cheltuieli functionare punct de lucru inchiriat

de Gina Popescu valabil la 13 Iun 2025
Intrebare: Se considera cheltuieli deductibile: O societate are inchiriat un spatiu (apartament) pentru birou - acesta fiind declarat punct de lucru. Este un contract de inchiriere inregistrat la ANAF in care se specifica - ca utilitatile sunt platite de chiras, facturile de utilitati sunt pe numele proprietarului, aceste cheltuieli se pot considera ca si cheltuiala deductibila la societate - ...
26Mai2025

Decontare plata pilon 3 pentru PFA. Cheltuieli deductibile

de Irina Dumitrescu valabil la 26 Mai 2025
Intrebare: Titularul unui PFA deconteaza plata pilonului 3 din incasarile pfa-ului. Este deductibila aceasta cheltuiala pentru PFA? 
15Mai2025

Deductibilitate cheltuieli PFI - abonament sala

de Florentina Buzea valabil la 15 Mai 2025
Intrebare: Poate fi considerata cheltuiala cu deductibilitate limitata in limita a 100 euro/an un abonament la sala de sport ca este pe persoana fizica?
x