Achizitie intracomunitara a unui utilaj. Aspecte privind codul UIT
Un SRL din Romania aduce pentru expunere, in cadrul unui targ organizat la Romexpo Bucuresti, un utilaj, (produs fara risc fiscal) de la o societate din Germania, locul de descarcare fiind Romexpo Bucuresti. Se obtine un cod UIT pentru tipul de operatiune DIN (intrare pentru depozitare). Utilajul ramane in tara si este transportat ulterior la sediul societatii din Romania. Dupa aproximativ o luna, utilajul este vandut unei alte persoane juridice din Romania, moment in care partenerul german emite factura pentru utilaj ca achizitie intracomunitara. Din punct de vedere e-Transport, ce documente se intocmesc si daca mai trebuie obtinute alte UIT-uri?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
		Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!




 Un produs marca
			Un produs marca 