Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Achizitie intracomunitara de bunuri cu livrare directa la beneficiarul final din Romania

Raspuns oferit de
Olga Crevelescu

Olga Crevelescu
Consultant fiscal, Formator autorizat A.N.C.
valabil la 18 Iul 2019

Intrebare:
Societatea noastra vinde echipamente, achizitionate din UE, care sunt livrate direct la beneficiarul final - din Romania, pe componente, fiind montate si puse in functiune, de noi, la sediul clientului.
 
Pentru a putea functiona in parametrii optimi aceastea au nevoie si de un panou electric, care este inclus in oferta noastra, ca parte din echipament, si care este montat de tehnicienii nostrii la fata locului, odata cu asamblarea produsului achizitionat din UE. Mentionez ca panoul electric nu se achizitioneaza deja asamblat, ci se asambleaza la fata locului de catre tehnicienii firmei (materialele electrice necesare sunt achizitionate de la furnizori locali).
 
Oferta noastra arata cam asa: ECHIPAMENT X (include panou electric) .... 100 LEI
 
montaj si punere in functiune - 5 lei
 
Exista si situatia in care panoul electric este mentionat separat in oferta.
 
Care este monografia contabila aferenta situatiei prezentate?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4669

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Mar212024

Cazare si masa suportata de beneficiar pentru salariatii proprii

de Vera Constantin valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: Muncitorii firmei noastre se deplaseaza la un client pentru montaj echipamente pentru 2 saptamani (luni -vineri). Acesti angajati mobili beneficiaza de indemnizatie de mobilitate pentru fiecare zi de deplasare cu durata mai mare de 12 h, in valoare de 100 lei (pentru masa). In cazul de fata, conform contract, clientul s-a angajat sa suporte masa si cazarea angajatilor nostri, pe perioada ...
Iun192023

Vanzare echipamente aflate in custodie de la un furnizor UE

de Mariana Prejbeanu valabil la 19 Iun 2023
Intrebare: In luna mai societatea noastra receptioneza de la un furnizor din GERMANIA, in baza unor documente de transport echipamente, in vederea expunerii acestora la un targ de profil, Furnizorul lasa in costodie echipamentele livrate, urmand sa emita facturile fiscale la data la care societatea noastra va vinde echipamentele. Ce operatiuni ar trebui sa faca societatea noastra, din punct de vedere ...
Mar052023

Achizitie tablouri, flori. Tratament contabil si fiscal

de Ionut Jinga valabil la 05 Mar 2023
Intrebare: Cum incadram cheltuielile efectuate de societate cu decoratiunile achizitionate pentru un punct de lucru (flori, tablouri etc)? Care este regimul fiscal al cheltuielilor generate de aceste achizitii, in cazul unui platitor de impozit pe profit?
Feb232023

Rezerva legala mai mare decat 20% din capital social

de Anastasia Bogaciuc valabil la 23 Feb 2023
Intrebare: Societatea micro, cu profit la sfarsitul anului 2022 in valoare de 98000 lei trebuie sa constituie rezerva legala in procent de 5% din profit. La 31.12.2022, societatea are capital social subscris si varsat (1012) in valoare de 200 lei, iar rezerva legala constituita anterior (1061) in valoare de 120 lei deja depaseste 20% din capitalul social. In aceste caz este corect? Este corect ca si in anul ...
Ian062023

Monografie contabila scoatere din evidenta a creantelor neincasate de la client intrat in faliment cu hotarare judecatoreasca definitiva

de Ela Dumitra valabil la 06 Ian 2023
Intrebare: Firma este platitoare de impozit venit incepand cu 01.01.2011. In anul 2021 a emis facturi de chirie (fara tva) in suma de 92.110 lei catre un client care a intrat in faliment. In decembrie 2022 s-a primit hotararea judecatoreasca de faliment si inchidere firma (pentru client). Clientul nu a fost trecut in clienti incerti, desi s-au inscris la masa credala, dar fiind micro nu se punea problema de ...
Iul232022

Factura platita de asociat. Aspecte contabile si fiscale

de Ionut Jinga valabil la 23 Iul 2022
Intrebare: O microintreprindere, platitoare de TVA, a facut o achizitie intracomunitara de piese auto care urmeaza sa fie vandute. Factura si piesele au fost aduse de curier. Factura de achizitie este facuta de catre furnizor in lei. Plata s-a facut curierului, dar pe chitanta apare numele patronului si nu al firmei deoarece plata depasea 5000 lei. In aceste conditii cum inregistram aceasta chitanta ...