Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Iulie 2024

Achizitie teren si cladire birouri, inregistrare, amortizare

Raspuns oferit de
Elena Ionescu

Elena Ionescu
Consultant fiscal
Intrebare: Am primit o factura de achizitie teren suprafata de 4053 mp si cladire birouri suprafata construita 61,4 mp cu valoarea totala de 191.000 lei. Nu exista valori separate, este o singura valoare pentru ambele bunuri. Achizitia a fost facuta de la o societate in faliment pe baza de proces verbal de licitatie si raport evaluare, iar administratorul judiciar mi-a spus ca bunul a fost vandut ca un tot unitar neavand valori separate. Cum inregistrez in contabilitate, cu ce valori? Nu cunosc daca valoarea constructiei este mai mare decat a terenului. Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Cod CAEN: 1011

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea activelor

Mai142024

Cesionare parti sociale, achizitie active, transfer afacere

de Elena Ionescu valabil la 14 Mai 2024
Intrebare: O societate platitoate de impozit pe profit achizitioneaza 100% din partile sociale ale unei micro cu acelasi obiect de activitate, cu suma de 100000 euro. Prin protocol preia imobilizari necorporale 6950 lei, disponibilitati de 1000 lei, capital social de 1000 lei, rezerve 200 lei si rezultat cumulat 6750 lei. Va rog, o monografie la cele 2 firme si implicatii fiscale. Multumesc!
Mai132024

Tratament contabil licenta laptop

de Costin A. Istrate valabil la 13 Mai 2024
Intrebare: O societate comerciala platitoare de impozit pe profit si TVA achizitioneaza o licenta Windows Microsoft Refurbished/OEM in valoare de 110 lei. Licenta nu expira niciodata, insa este valabila doar pentru laptop-ul achizitionat. Aceasta licenta este limitata, la schimbarea HDD/SSD-ului si duce la pierderea licentei. Suntem obligati sa inregistram ca imobilizare corporala aceasta licenta si sa ...
Apr192024

Achizitie auto avariat. Utilizare piese de schimb

de Vera Constantin valabil la 19 Apr 2024
Intrebare: O societate achizitioneaza un auto avariat (asa este specificat pe factura); poate aceasta si in ce conditii acest auto sa il inregistreze direct ca marfa? Eventual piese auto in vederea revanzarii? Multumesc!
Apr162024

Cladire in inactivitate temporara. Tratament contabil amortizare cladire

de Ionut Jinga valabil la 16 Apr 2024
Intrebare: Societatea nu are activitate din 2009. Are in patrimoniu o cladire pentru care am suspendat amortizarea contabila din 2009. Este corect dpdv al Reglemetarilor Contabile? In Legea nr 15/1994 art 16 se mentioneaza ca in situatii justificate, agentii economici sunt scutiti de la calculul amortizarii cu avizul Directiei Finantelor Publice. Societatea nu a solicitat acest aviz. Oare sunt obligata sa ...
Mar262024

Evaluarea pentru Impozite si Taxe Locale

de Profeanu Laura valabil la 26 Mar 2024
Intrebare: Societatea a facut o reevaluare pentru o hala in scopuri fiscale - impozit cladire taxe locale. La sfarsitul anului hala mai avea 14 luni de amortizat, iar ca urmare a reevaluarii valoarea lunara a ratei de amortizare creste semnificativ. In cazul in care se inregistreaza raportul de evaluare in contabilitate se poate schimba perioada de amortizare? Daca societatea trece lunar din contul 105 in ...
Mar202024

Cheltuieli ulterioare la bunuri luate in administrare

de Alexandru Palaghia valabil la 20 Mar 2024
Intrebare: Regia autonoma AZL Sulina, subordonata Consiliului Judetean Tulcea, primeste cu Hot. C.J. un bun in administrare (fantana arteziana cu program muzical si joc lumini). In anul 2024 doreste achizitionare unui soft de program muzical si joc lumini suplimentar fata de cel existent (in plus 44 de minute muzica lumini) costul este aproximatov de 75.000 lei. Rugam sa ne ajutati cu monografia contabila a ...