Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Iunie 2025

Achizitie teren si cladire birouri, inregistrare, amortizare

Intrebare: Am primit o factura de achizitie teren suprafata de 4053 mp si cladire birouri suprafata construita 61,4 mp cu valoarea totala de 191.000 lei. Nu exista valori separate, este o singura valoare pentru ambele bunuri. Achizitia a fost facuta de la o societate in faliment pe baza de proces verbal de licitatie si raport evaluare, iar administratorul judiciar mi-a spus ca bunul a fost vandut ca un tot unitar neavand valori separate. Cum inregistrez in contabilitate, cu ce valori? Nu cunosc daca valoarea constructiei este mai mare decat a terenului. Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Cod CAEN: 1011

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea activelor

02Iun2025

Reevaluarea terenurilor - este obligatorie sau optionala?

de Profeanu Laura valabil la 02 Iun 2025
Intrebare: O societate are 2 terenuri achizitionate in 2016 si 2017, pe care urmeaza sa construiasca. Este necesara evaluarea acestor terenuri in anul 2025, an in care vor incepe contructia pe terenuri? Va rog sa ma ajutati cu o baza legala si cu o monografie. Cu stima.
02Iun2025

Stabilirea duratei normale de functionare pentru constructii achizitionate fara proiect

de Profeanu Laura valabil la 02 Iun 2025
Intrebare: Am achizitionat o cladire, construita in 1982, de la o persoana fizica. Cum aleg durata amortizarii? N-am informatii privind durata de viata in proiectul acesteia.
25Mai2025

Donatie mijloace fixe si obiecte de inventar

de Gina Popescu valabil la 25 Mai 2025
Intrebare: Societatea noastra se ocupa cu mobilarea spatiilor de birouri ale diverselor companii. In anii 2017-2018, societatea noastra a amenajat un spatiu de birou al unei companii imobiliare, cu rolul de a promova produsele comercializate de societatea noastra firmelor in cautare de spatii de birouri, compania imobiliara respectiva fiind una din cele mai importante companii de intermediere a ...
08Apr2025

Livrare intracomunitara automobil. Documente justificative

de Mariana Prejbeanu valabil la 08 Apr 2025
Intrebare: Societate platitoare de tva si de impozit pe profit, dorim sa vindem un autoturism in Olanda - livrare intracomunitare de bunuri. Va rugam sa ne spuneti care sunt documentele justificative necesare, pe care ar trebui sa le atasam la factura, pentru a putea beneficia de scutire, in conditiile in care masina va pleca pe roti si nu vom avea CMR. Un alt aspect, masina nu este amortizata ...
04Apr2025

Lichidare societate. Transfer imobil catre asociat

de Irina Dumitrescu valabil la 04 Apr 2025
Intrebare: O firma a achizitionat in anul 2021 o vila prin taxare inversa in valoare de 545000 lei + 103550 lei tva. S-a amortizat valoarea de 45000 lei. Asociatul unic care este si administrator doreste sa lichideze societatea si sa-si treaca apartamentul pe numele lui. Va rugam sa ne spuneti cum procedam in situatia in care vrea sa vanda imobilul sau daca exista alta metoda prin lichidarea ...
28Mar2025

Utilaje achizitionate in leasing financiar. Aspecte fiscale

de Ionut Jinga valabil la 28 Mar 2025
Intrebare: Pentru o societate platitoare de TVA si impozit pe profit, va rog sa imi specificati cota de deductibiliate in cazul leasingului financiar pentru utilaje folosite exclusiv in activitatea economica. Ratele de leasing sunt considerate deductibile integral din punct de vedere a TVA-ului si a impozitului pe profit? Multumesc anticipat.
x