Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 21 Martie 2023

Amenajare spatiu primit in concesiune de la o unitate administrativ teritoriala

Raspuns oferit de
Elena Ionescu

Elena Ionescu
Consultant fiscal
valabil la 27 Nov 2022

Intrebare: Avand in vedere ca sunt societate comerciala cu capital public, subordonata UAT si avand un imobil dat in concesiune/folosinta la care s-au facut anumite investitii (schimbat tamplarie), cum incadrez aceasta operatie: reparatii sau mijloc fix? Trebuie sa anunt proprietarul de drept in vederea modificarii valorii imobilului? Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 70.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "E-Factura, E-Transport. 10 studii de caz de maxima importanta."!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

Feb052023

Corectare situatie cladire reevaluata

de Mariana Prejbeanu valabil la 05 Feb 2023
Intrebare: Cu ocazia inventarierii patrimoniului la sfarsitul anului sau constatat urmatoarele; - societatea detine un imobil (anul constructiei 1985) inregistrat in evidentele contabile, dar care nu apare in registrul imobilizarilor; - acest imobil a avut reevaluari in 2009, 2012, 2016 si 2019 - ultima reevaluare nu este inregistrata in evidentele contabile - amortizarea acestui imobil a ...
Dec212022

Modificare durata de amortizare

de Elena Garofil valabil la 21 Dec 2022
Intrebare: In ce conditii se poate schimba perioada de amortizare a unei cladiri care este incadrata pe clasa 1.5.1 - Centre de afaceri pe min. de 40 ani? Multumesc!
Nov092022

Contul contabil utilizat pentru inregistrarea computerelor din firma

de Alexandru Palaghia valabil la 09 Nov 2022
Intrebare: Care este contul contabil corect pentru a inregistra in contabilitate laptopurile si pc-urile folosite de catre salariati in activitatea societatii, tinand cont ca obiectul de activitate al societatii este de design website? Este corecta incadrarea lor pe contul 214 "Aparatura birotica" sau pe contul 2131 "Echipamente tehnologice"?
Nov052022

Microintreprindere omitere inregistrare cheltuieli amortizare din anul 2011

de Elena Ionescu valabil la 05 Nov 2022
Intrebare: O societate comerciala, platitoare de impozit pe venit micro, cu 5 salariati, nu a mai inregistrat amortizarea mijloacelor fixe din iunie 2011. Sunt mijloace fixe care s-au amortizat complet, conform fisei mijlocului fix in anii 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, dar efectiv nu s-a inregistrat in contabilitate. Amortizarile neinregistrare se prezinta in felul urmator: 2011: ...
Oct202022

Stabilire perioada de amortizare imobilizare amortizata partial

de Elena Ionescu valabil la 20 Oct 2022
Intrebare: Societatea vinde o cladire, pe care o avea incadrata pe clasa 1.5.1, conform catalogului mijloacelor fixe, si care se amortizase 10 ani din cei 40 de ani (perioada minima amortizare), cat se stabilise amortizarea. Dupa 4 ani, societatea cumpara din nou cladirea respectiva. Este corect ca amortizarea sa fie stabilita tot pe 40 de ani?
Iun192022

Modernizare imobil. Durata de amortizare

de Irina Dumitrescu valabil la 19 Iun 2022
Intrebare: Suntem societate pe actiuni cu profil constructii si realizam o extindere la sediul firmei in regie proprie in perioada noiembrie 2021 - august 2022, cu proces-verbal de receptie care va fi intocmit in luna august 2022. Valoarea cladirii anterior efectuarii extinderii era de 185.052 lei, durata normala de functionare, 40 ani, anul achizitionarii 2005, amortizare inregistrata 62.963,59 lei pana in ...
x
0 - /amenajare-spatiu-primit-in-concesiune-de-la-o-unitate-administrativ-teritoriala-54120.htm