Anulare din oficiu cod TVA, regim contabil si fiscal TVA operatiuni efectuate
Societate pe actiuni, platitoare de impozit profit si tva lunar, la incasare a fost declarata in data de 28.07.2025 inactiva ca urmare a neprelungirii in termen la Registrul Comertului a valabilitatii sediului societatii. In data de 05.08.2025 s-a primit prin SPV si Decizia de anulare din oficiu a inregistrarii in scopuri de tva ca urmare a declararii anterioare a starii de inactivitate precum si radierea din Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul tva la incasare. In situatia prezentata, ce declaratii fiscale trebuie sa depuna societatea aferente lunii iulie 2025 (D300, D394, D311)? Cum se vor emite facturile catre clienti, cu mentionarea tva distinct pe factura sau nu? In vederea transmiterii ulterioare si in e-factura, ce monografie contabila se va utliza pentru inregistrarea facturilor emise catre clienti si a celor achizitionate de la furnizori pe perioada anularii codului de tva. Dupa iesirea din inactivitate fiscala si a reinregistrarea in scopuri de tva cum se regleaza monografia contabila utilizata pe perioada anularii codului de tva. Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!