Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 2 Mai 2024

Asociere in participatie. Taxa de liniste

Raspuns oferit de
Amelia Dumitras

Amelia Dumitras
Consultant fiscal si expert contabil
valabil la 08 Apr 2019

Intrebare: Avand un control in desfasurare Societatea noastra a incheiat cu RAEDPP un contract de asociere in data de 19.08.2009. Potrivit acestui contract RAEDPP Constanta ne-a pus la dispozitie pe o perioada de 15 ani o cantina din incinta unui liceu, iar RAEDPP Constanta urma sa incaseze o cota de 9% din profitul impozabil (realizat de societatea noastra pentru activitatatea derulata in acest imobil), dar nu mai putin de 297 euro fara TVA lunar. Societatea noastra a achitat intocmai si la timp sumele datorate catre RAEDPP indeplinind toate clauzele contractuale. In anul 2018, societatea noastra a fost supusa unui control din partea SPIT Constanta, control care a fost suspendat si reluat ulterior in luna februarie-martie 2019, control care se desfasoara si in prezent. Inspectorii care efectueaza acest control, ne-au comunicat faptul ca societatea noastra trebuie sa achite retroactiv, impozitul pe cladirea cantinei si pe terenul acesteia pentru perioada 2012-2019, intrucat RAEDPP nu a achitat acest impozit. 45000,00 lei impozit cladire 21000,00 lei penalitati si 7500,00 lei impozit teren plus 7800,00 lei penalitati,acest control a fost din cauza ca in 2012 s-a schimbat codul fiscal si impozitul ar fi trebuit platit de chirias nu de proprietar (lucru pe care soc noastra nu l-a stiut ) Precizam ca in toata aceasta perioada nici RAEDPP Constanta si nici SPIT Constanta nu ne-au comunicat ca trebuie sa achitam noi aceste taxe. Nu am primit absolut nicio notificare in acest sens, nu am intocmit vreun act aditional la contractul de asociere, care sa prevada vreo modificare a clauzelor contractuale privind plata contractului sau a altor taxe. Din punctul nostru de vedere, propietarul la data incheierii contractului, in anul 2009, cand a stabilit suma chiria, cu siguranta a luat in calcul valoarea impozitului anual pe cladire. In alta ordine de idei, SPIT pretinde sa achitam suma de 3800,00 lei 3820,00 lei penalitati, pentru taxa de liniste aferenta anului 2013, taxa care in anul 2014-2015 a fost declarata de instanta de judecata ca fiind neconstitutionala, ilegala. niciodata nu am primit vreo notificare pentru a achita vreo suma. Societatea este obligata sa achite aceste taxe?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6202

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozitele si taxele locale

Ian072021

Raport de evaluare, impozit cladire

de Elena Garofil valabil la 07 Ian 2021
Intrebare: In scopul stabilirii valorii de impozitare a cladirii, firma noastra are un raport de evaluare la data de 31 decembrie 2017. Conform prevederilor Codului Fiscal inainte de Legea 296 / 18.12.2020, la 31 decembrie 2020 trebuia sa facem o noua evaluare. Cladirea este nu este rezidentiala, nu a suferit modificari, extinderi, deprecieri semnificative care sa creasca / diminueze valoarea cu >25%. ...
Iul092020

Omisiune declarare impozit cladiri din 2013. Termen de prescriptie

de Vera Constantin valabil la 09 Iul 2020
Intrebare: Se efectueaza in 2019 un control fiscal si se constata societatea a omis sa declare 3 cladiri aflate in patrimoniu din 2010. Se stabileste impozit pe cladiri datorat pe anul 2013 pentru cele 3 cladiri in valoare de 20000 lei. Avand in vedere modificarile aduse codului de procedura fiscala valabil in anul 2013, va rugam sa ne precizati care este termenul de prescriptie in acest caz? Va trebui sa ...
Mai242019

Legalitate taxa speciala adoptata de consiliul local.

de Dani Cucu valabil la 24 Mai 2019
Intrebare: Un oras din Romania emite in 2017 o decizie a Consiliului local referitor la introducerea unei taxe de salubrizare pentru toate persoanele fizice si juridice care nu au contract de servicii pentru colectarea deseurilor cu firma de salubrizare, proprietatea Consiliului local. Decizia respectiva a Consiliului local a fost transmisa pana la mijlocul anului 2018 la Prefectura pentru avizare. ...
Ian292019

Taxa de reclama si publicitate

de Mariana Prejbeanu valabil la 29 Ian 2019
Intrebare: Referitor la art. 477 din Codul fiscal, in situatia in care o agentie de publicitate are incheiat contract de publicitate cu beneficiarul final al publicitatii, dar pentru serviciile respective apeleaza la alti furnizori de servicii de publicitate (de difuzare/rulare de materiale publicitare, respectiv a unor imagini sau clipuri video cu durata unitara) prestatorul este agentia de publicitate sau ...
Ian152019

Modernizare cladire. Impunere si declarare

de Nicolae Liviu valabil la 15 Ian 2019
Intrebare: Intr-un spatiu comercial au fost montate mai multe aparate de aer conditionat, iar valoarea totala a acestora reprezinta mai mult de 25% din valoarea impozabila a spatiului comercial. In aceasta situatie se aplica art. 461 alin. (6) Codul fiscal, respectiv daca exista obligatia depunerii la organul fiscal local a unei noi declaratii de impunere in a carui raza teritoriala de competenta se afla ...
Nov262018

Inchiriere panouri publicitare. Contracte prestari servicii. Plata taxe locale

de Nicolae Liviu valabil la 26 Nov 2018
Intrebare: O societate care face doua activitati: 1. inchiriaza panouri stradale (proprietate a societatii) catre alte societati, cu scopul ca acestea sa le foloseasca in scop de a-si face publicitate 2. incheie contracte de servicii de publicitate (efectuata prin panouri stradale) cu alte societati si se ocupa personal de amenajarea panoului publicitar, intretinere etc. Care sunt obligatiile societatii ...