Autorizatii PSI modernizare cladire. Evidentiere in contabilitate
valabil la 24 Dec 2022
Intrebare: In ultima perioada am facut investii in hala de productie existenta (modificari in spatii de productie) si trebuie refacut autorizatia PSI pentru toata fabrica. Pentru intocmirea documentatiei am apelat la o firma specializata si lucrarile de proiectare au ajuns la 20 mii de euro, la care se mai aduna si studiul topografic (inca nu stim cat va fi). Intrebare: se inregistreaza pe cheltuieli esalonat pe 1 an sau trebuie recunoscut ca si investitie si inclus in valoarea modernizarii constructiei chiar daca autorizatia este pentru intreaga fabrica? Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!
Intrebari similare din categoria Impozit pe profit
11Iun2025
Este deductibila fiscal cheltuiala cu ajustarea TVA inregistrata la valorificarea unei cladiri?
de
Profeanu Laura
valabil la 11 Iun 2025
Intrebare:
Cheltuielile inregistrate in urma unei ajustari de TVA in favoarea statului, efectuata cu ocazia valorificarii unui imobil de tip cladire sunt considerate deductibile din punct de vedere fiscal? Inregistrarea contabila efectuata cu ocazia ajustarii de TVA este 635 = 4426 45.800 lei.
08Apr2025
Comodat imobil. Tratament fiscal cheltuieli utilitati
de
Vera Constantin
valabil la 08 Apr 2025
Intrebare:
Societatea noastra a achizitionat un imobil in 2024, fara tva, fiind imobil vechi a fost scutit de tva (nu a fost cu taxare inversa). In anul 2025 incheie un contract de comodat cu alta persoana juridica pentru acest imobil, utilitatile ramanand in sarcina noastra.
Care este tratamentul fiscal al cheltuielilor cu utilitatile (atat la impozit pe profit, cat si tva) cat si a cheltuielilor cu ...
28Mar2025
Reparatii sau modernizari la un spatiu inchiriat. Tratament fiscal
de
Constanta Popa
valabil la 28 Mar 2025
Intrebare:
Societatea comerciala are sediul social si isi desfasoara activitatea comerciala intr-o cladire aflata in proprietatea unei persoane fizice (cladirea este exclusiv sediu firma, nu proprietate mixta). Astfel, impozitul pe venituri din cedarea folosintei bunurilor este cu retinere la sursa.
As vrea sa lamuresc speta in care societatea are nevoie si doreste sa execute:
1. Lucrari de ...
19Mar2025
Reconstructie cladire. Amortizare contabila si fiscala
de
Vera Constantin
valabil la 19 Mar 2025
Intrebare:
O societate detine o cladire achizitionata in 2024, utilizata pentru inchirierea catre terti. In cursul anului inceteaza activitatea de inchiriere si intra in lucrari de reconstructie, mare parte din cladire urmand a fi demolata (dar nu integral). Din punct de vedere contabil amortizarea a fost inregistrata in continuare si in perioada modernizarilor. Perioada in care cladirea nu este ...
18Feb2025
Cheltuieli cu imobile achizitionate in vederea modernizarii
de
Elena Ionescu
valabil la 18 Feb 2025
Intrebare:
Societatea noastra, inregistrata in scopuri de tva, a achizitionat:
1. In anul 2019, de la o persoana juridica inregistrata in scopuri de tva, un imobil compus din cladire aflata in constructie si terenul aferent, in vederea continuarii investitiei avand ca destinatie desfasurarea activitatii hoteliere. De la data achizitiei 2019 si pana in prezent nu s-a inceput efectuarea investitiei ...
07Feb2025
Societate cu activitate intrerupta. Plata impozit cladire
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 07 Feb 2025
Intrebare:
O societate cu activitatea intrerupta, detine un hotel. Cheltuielile cu taxele locale (cele pe cladire) sunt deductibile fiscal? Mentionez ca societatea e inactiva, iar hotelul este in conservare.