Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024

Avans achitat unei unitati protejate autorizate

Raspuns oferit de
Cristina Cret

Cristina Cret
Consultant fiscal
valabil la 16 Aug 2021

Intrebare: Cum se stabileste fondul handicap de plata lunar, avand in vedere speta de mai jos: In luna iulie 2021, o societate plateste un avans unei unitati protejate autorizate, dar factura de achizitie este emisa in luna august, produsele achizitionate de la unitatea protejata ajungand in societate in luna august 2021. Se poate lua in calcul la stabilirea fondului handicapati pentru luna iulie, valoarea avansului in cotele stabilite de prevederile legale?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4941

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Alte taxe si impozite

Mar102024

Achizitie deseuri. Retinere taxa de mediu. Declaratia 205

de Irina Dumitrescu valabil la 10 Mar 2024
Intrebare: Achizitionam deseuri fier vechi de la persoane fizice, retinem taxa de mediu, pe care o declaram si achitam la fondul de mediu. Exista obligativitatea pentru societate de a intocmi si transmite 205 pentru toti furnizorii de fier vechi persoane fizice in anul urmator?
Mar092024

Achizitie deseuri de la persoane fizice. D205

de Vera Constantin valabil la 09 Mar 2024
Intrebare: Achizitionam deseuri din fier vechi de la persoane fizice, retinem taxa de mediu la sursa si achitam catre bugetul de stat. Exista obligativitatea declararii sumelor achitate catre persoanele fizice in declaratia 205?
Ian112024

Refacturare utilitati contract inchiriere

de Vera Constantin valabil la 11 Ian 2024
Intrebare: Multumesc pentru raspuns, insa mai avem o nedumerire. Contravaloarea utilitatilor de 300 lei se adauga chiriei efective si se impoziteaza cu 10% conform art. 84 ^1 alin. 1 din OUG 115 /2023? Contractele nu sunt pe numele chiriasului, ci al proprietarului persoana fizica.
Iul232023

Servicii inchiriere laptopuri de la unitati protejate

de Vera Constantin valabil la 23 Iul 2023
Intrebare: Efectuam achizitii servicii de inchiriere PC-uri /laptop-uri de la o unitate protejata cf. L448/2006. Mentionam ca avem acord de parteneriat, contract de inchiriere, autorizatia de unitate protejata, fise postului persoanelor cu dizabilitati.Inchirierea se face pe un an de zile,iar la sfarsit achizitionam echipamentul. Conform contractului de inchiriere plata chiriei se face pentru 1an pe baza ...
Iun102023

Emiterea facturilor in numele furnizorului

de Profeanu Laura valabil la 10 Iun 2023
Intrebare: Suntem o companie producatoare si avem incheiate cu anumiti retaileri protocoale de emitere a facturilor in numele furnizorului pentru partea de discount-uri. Exista situatii in care facturile emise de retaileri pentru anumite discount-uri pe care le acordam trebuie analizate pentru a fi acceptate si acest aspect poate dura mai multe luni. Suntem obligati sa inregistram facturile respective in ...
Mai192023

Reguli aplicabile sumelor forfetare pentru deplasari finantate din fonduri nerambursabile

de Dani Cucu valabil la 19 Mai 2023
Intrebare: ONG primeste finantari (fonduri nerambursabile din UE) care prevad ca si cheltuieli eligibile decontarea cheltuielilor de transport si cazare conform unor cote forfetare impuse de proiect, atat pentru salariati cat si pentru speakeri si participanti, altii decat cei angajati ai asociatiei. Conform ORDIN nr. 348 din 27 aprilie 2018 eliberat de Min Fondurilor Europene: Cheltuielile de deplasare ...