Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Octombrie 2025

Aviz eliminare arhiva din partea Arhivelor Nationale

Intrebare: Societatea noastra este o societate pe actiuni de drept privat, infiintata inainte de anul 1989 si privatizata in anul 2000. Detinem arhiva de dinainte de privatizare si dupa privatizare. Parte din arhiva dorim sa o eliminam tinand cont ca a trecut termenul de pastrare. Suntem obligati sa prezentam spre aprobare la Serviciul Arhivelor Nationale Nomenclatorul de documente folosite si inventarul documentelor ce vrem sa le eliminam? Nu detinem documente ce fac parte din fondul arhivistic national prevazut in Legea 16/1996. Este obligatorie prezenta unui reprezentant din partea Arhivelor Nationale care sa verifice fizic listele de inventariere cu dosarele de eliminat? In cazul de fata, e vorba de cateva mii de dosare. Multumesc.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4634

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

09Oct2025

Lichidarea unui SRL: publicarea in Monitorul Oficial si termenele pentru depunerea situatiilor financiare

de Profeanu Laura valabil la 09 Oct 2025
Intrebare: In vederea lichidarii unui SRL s-a depus la Registrul Comertului Hotararea AGA de dizolvare si lichidare a societatii pentru publicarea in Monitorul Oficial (s-a achitat si taxa aferenta publicarii si s-a depus S1039 la ANAF). In cat timp ar trebui sa apara publicarea in Monitorul Oficial? Cum se poate afla in ce data s-a publicat/se va publica in Monitorul Oficial? In cat timp dupa ...
08Oct2025

Neplatitor de TVA prestari servicii catre o societate din SUA

de Gina Popescu valabil la 08 Oct 2025
Intrebare: Un SRL platitor de impozit pe profit realizeaza servicii de soft pentru o companie din SUA. Ce obligatii declarative are?
09Oct2025

Documente achizitie de la unitati protejate

de Gina Popescu valabil la 09 Oct 2025
Intrebare: Un spital de stat achizitioneaza produse de la firma protejata, in vederea reducerii cu 50% a sumei ce urmeaza a fi achitata pentru fondul de handicap. Ce documente trebuie sa prezinte firma protejata pentru a dovedi acest statut?
22Sep2025

Formulare bilant lichidare societate

de Vera Constantin valabil la 22 Sep 2025
Intrebare: Pentru o societate care va incepe procedura de dizolvare si lichidare voluntara in octombrie 2025 cum completez formularul S1004 care va fi atasat lui S1039? Am inteles ca la S1004 se bifeaza casuta 2 de la persoanele juridice aflate in lichidare si perioada teoretic ar trebui 01.01.2025 - 28.10.2025 (de exemplu sau data la care se va emite certificatul de mentiuni privind lichidare, corect? ...
22Sep2025

S1039 etapa 1. Documente de atasat

de Vera Constantin valabil la 22 Sep 2025
Intrebare: Si in cazul prezentat de mine trebuie completat si anexat ZIP la primul S1039 inainte de inceperea lichidarii, F10,20,30 si 40? Ce alte documente se mai ataseaza la ZIP? Dar in bilantul 2, dupa terminarea lichidarii, ce se ataseaza? D700 cand trebuie depusa? Multumesc
17Sep2025

Administrator si salariat. Societate de transport

de Vera Constantin valabil la 17 Sep 2025
Intrebare: In cadrul unei societati comerciale cu activitate de transport marfa, asociatul daca are specialitatea necesara si actele necesare facute si la zi, poate presta ocazional in cadrul si in folosul societatii servicii de transport, ce documente justificative trebuie intocmite in cazul unui eventual control de la ITM sau ANAF? Multumesc!
x