Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Octombrie 2024

Cheltuielile efectuate in scopul desfasurarii activitatii economice, reglementate prin acte normative in vigoare

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare:


In luna iulie s-a desfasurat un audit extern pentru inregistrarea la Miniterul Sanatatii a unui Laboratorului de Apa Potabila din cadrul societatii noastre.

Conform art. 17 alin (1), (2) si (3) din Ordinul 764/15.07.2005 pentru aprobarea procedurii de inregistrare la Ministerul Sanatatii a laboratoarelor care efectueaza monitorizarea calitatii apei potabile in cadrul controlului oficial al apei potabile, avem obligatia de a asigura echipei de audit cazarea si masa pe toata perioada auditarii.

Avand in vedere ca aceste cheltuieli vor fi considerate cheltuieli de protocol, va rugam sa ne spuneti daca aceste cheltuieli precum si TVA-ul aferent acestora sunt deductibile.

 


Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3600

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Deducerea, rambursarea si restituirea TVA

Sep012024

Import materiale accesorii pentru obtinere produse finite, beneficiar din stat tert, regim fiscal TVA

de Amelia Dumitras valabil la 01 Sep 2024
TVA
Intrebare: O societate a platit TVA conform unui DVI, prin care au fost importate din GB in Romania anumite materiale (materiale pentru cablajele ulterior confectionate tot pentru cei de la care s-a realizat importul). Asupra acestor bunuri s-au adus modificari, rezultand un produs finit, care la o data ulterioara a fost re-exportat aceluiasi tert,de la care a fost efectuat importul. Factura finala ...
Aug082024

Servicii electronice prestate beneficiarilor non UE

de Alexandru Palaghia valabil la 08 Aug 2024
TVA
Intrebare: O societate a achizitionat echipamente de lucru de tip servere de la un furnizor din Romania (factura cu TVA). Aceste echipamente sunt folosite pentru a presta servicii (facturare putere de calcul) catre un client NON-UE, iar serverele sunt amplasate fizic in spatiile de exploatare ale clientului NON-UE. Facturile catre client se emit fara TVA iar in momentul achizitiei echipamentelor, s-a ...
Iul172024

TVA import temporar

de Costin A. Istrate valabil la 17 Iul 2024
TVA
Intrebare: Societatea nostra BPO - are un contract de inchiriere pentru o macara plutitoare, contractul este incheiat cu o societate din AUSTRIA cu cod valabil de tva. S-a facut import temporar pe numele nostru - BPO in 24.07.2023 pana in 31.10.2023, impoer prelungit pana in 31.05.2024 prin adrese vamale. In urma inchiderii importului temporar, se va plati tva in vama de 814.473 ron (861.837,99 ...
Mai282024

Avantaje salariale. Regim fiscal

de Irina Dumitrescu valabil la 28 Mai 2024
TVA
Intrebare: 1. Societate A inchiriaza un imobil de la societate B. Ambele societati sunt platitoare de TVA, iar factura de chirie include si TVA - Societatea A are deschis punct de lucru la aceasta adresa, iar imobilul este utilizat ca locuinta de protocol de catre administrator. Care este regimul fiscal al cheltuielii si al TVA in acest caz? Poate fi considerata aceasta cheltuiala venit asimilat salariului ...
Apr162024

Ajustarea TVA in cazul bunuri de capital

de Profeanu Laura valabil la 16 Apr 2024
TVA
Intrebare: O societate nou infiintata (srl, platitoare de tva), achizitioneaza imobile noi, in vederea inchirierii. In prima luna de la infiintare, achitioneaza un apartament nou. Avand in vedere ca il achizitioneaza de la un SRL, platitor de tva la randul sau, care este regimul tva? Factura de achizitie va fi cu taxare inversa conform art. 331 alin. 2 lit. g sau va avea tva inscris care va putea fi dedus? ...
Feb202024

TVA si Cheltuieli cu intretinerea animalelor de paza

de Profeanu Laura valabil la 20 Feb 2024
TVA
Intrebare: O societate comerciala achizitioneaza cu factura fiscala hrana si medicamente pentru animalele de paza din curtea societatii. Animalele nu au fost achizitionate de societate. Este deductibil tva pentru aceste cheltuieli? Societatea este microintreprindere. Exista posibilitatea ca organul fiscal sa reincadreze cheltuielile cu aceste produse drept cheltuieli personale ale administratorului si sa ...