Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 3 Iulie 2025

Cladire neutilizata perioada indelungata. Trecere in conservare Inregistrare amortizare contabila. Deductibilitate cheltuieli. Depunerea de declaratii rectificative. Calculul termenelor de prescriptie

Intrebare:
O societate a finalizat constructia unei cladiri (destinatie: inchirieri pentru vacante) in noiembrie 2011, s-a intocmit proces- verbal de receptie si punere in functiune si a inceput amortizarea cladirii incepand cu decembrie 2011.
 
Din acel moment si pana in prezent nu s-au generat venituri din acea activitate datorita faptului ca societatea se afla in litigiu pentru o portiune din terenul pe care a fost construita cladirea, perioada in care s-au inregistrat in contabilitate cheltuieli cu amortizarea cladirii.
 
In perioada mentionata societatea a generat venituri din consultanta.
 
Mentionam ca societatea a fost platitoare de impozit pe profit pana in dec.2016 iar din 01.01.2017 a devenit platitoare de impozit pe venitul microintreprinderilor.
 
Intrebare:
 
Daca societatea a inregistrat in contabilitate cheltuieli cu amortizarea, negenerand venituri din aceasta activitate, ci din alte activitati, cum ar trebui sa corecteze situatia?
 
Trebuie sa recalculeze impozitul pe profit si daca da, din ce an?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4110

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

26Iun2025

Amenajare spatiu pentru activitate restaurant

de Vera Constantin valabil la 26 Iun 2025
Intrebare: Societatea a inchiriat un spatiu in care doreste sa deschida un restaurant. Vom amenaja spatiul fara a interveni in structura si compartimentarea acestuia (in spatiul respectiv a functionat un alt restaurant). Cum inregistrez toate cheltuielile in amenajarea acestuia? (varuit/placat pereti cu lambriuri/iluminatul modificat etc) Mijloacele fixe achizitionate si cu mobilierul vor fi ...
09Iun2025

Preluare evidenta contabila. Sold cont 231

de Vera Constantin valabil la 09 Iun 2025
Intrebare: Am preluat o societate si pe contul 231 este sold. Nu se stie de unde vine. Am verificat actele pana in anul 2017. Ce sa fac cu contul respectiv?
25Mai2025

Acordare imprumut. Compensare cu autoturism

de Vera Constantin valabil la 25 Mai 2025
Intrebare: La un SRL, microintreprindere si platitor Tva, se doreste efectuarea unei operatiuni de dare in plata, intre o persoana fizica si societate. Persoana fizica are un imprumut acordat societatii in valoare de 42.060 lei si doreste sa achizitioneze un autoturism din patrimoniul societatii. Autoturismul a fost achizitionat din UE, in 21.02.2024, la valoarea neta de 42.360 lei, aplicandu-se taxare ...
22Mai2025

Relocarea unei retele electrice proprii: cheltuiala a perioadei sau investitie?

de Profeanu Laura valabil la 22 Mai 2025
Intrebare: Societatea este nevoita sa faca relocarea retelei de alimentare cu energie electrica, deoarece acestea nu se aflau pe proprietatea ei. S-au montat stalpi retea alimentare electrica, s-au refacut legaturile electrice etc. Va rog sa-mi specificati monografia contabila si incadrarea acestei lucrari la mijloace fixe. Multumesc.
13Mai2025

Vanzarea unei cladiri vechi din Romania catre persoane fizice din Israel: regim TVA si obligatia de raportare in e-Factura

de Profeanu Laura valabil la 13 Mai 2025
Intrebare: Vom face vanzare de cladire veche, achizitionata fara TVA. Beneficiarii sunt doua persoane fizice din Israel, fara cetatenie romana. Vanzarea se va face cu scutire de TVA? Factura trebuie declarata in ro e-factura, daca beneficiarii sunt de alta nationalitate? Multumim!
06Mai2025

Demolare cladire. Deductibilitate cheltuiala si regim TVA

de Vera Constantin valabil la 06 Mai 2025
Intrebare: Societatea noastra a cumparat o Hala de productie in anul 2009 pe care a folosit in primii anii pentru productie, apoi ca depozit. Anul trecut o fost sistat activitatea si s-a decis demolarea acestei cladiri. La scoaterea din evidenta a cladiri, valoarea ramasa neamortizata am contabilizat pe cheltuieli. Este deductibila din punct de vedere fiscal aceasta cheltuiala? Daca nu, va rog ...
x