Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Aprilie 2024
  • Testare gratuita
  • Convinge-te de profesionalismul specialistilor.
    Testeaza acum cel mai eficient serviciu on-line de consultanta personalizata.
  •   « Aprilie 2024 »  
    D L M M J V S
    15
    1011 12 13 
    14 1516 17 18 19 20 
    21 2223 24 2526 27 
    2829 30


25 spete pentru codul CAEN 7412

Nov292014

Ajustarea TVA dedusa pentru bunuri lipsa la inventariere

de Georgeta Serban-Matei valabil la 29 Nov 2014
TVA
Intrebare: O societate comerciala, cu domeniul de activitate taierea si rindeluirea lemnului, a cumparat cherestea cu taxare inversa. La inventar se constata o lipsa in gestiune de x mc la cherestea. Din punctul de vedere al TVA trebuie facuta ajustarea TVA? In urma ajustarii rezulta TVA de plata?
Nov302014

Deducerea cheltuielilor cu autoutilitara in baza contractului de comodat (imprumut de folosinta)

de Elena Ionescu valabil la 30 Nov 2014
Intrebare: O intreprindere individuala face servicii de transport cu autoutilitara sub 3.5 tone. Pentru masina exista un contract de comodat incheiat intre o persoana fizica (titularul intreprinderii individuale) si intreprindererea individuala? Ce cheltuieli se pot deduce in baza contractului de comodat [combustibil, piese schimb, rovinieta, asigurare, asigurare CASCO, impozit mijloc transport (primarie)]?
Dec032014

Procedura cu privire la modul de suspendare a executarii silite

de Justinian Cucu valabil la 03 Dec 2014
Intrebare: O societate comerciala a primit o amenda de la o Institutie pe care a contestat-o in termen la judecatorie. Institutia a transmis procesul verbal la Anaf pentru executare. Avocatul societatii a transmis finantelor o adresa prin care prezinta ca procesul verbal a fost contestat si numarul dosarului pentru a putea fi verificat si pe site-ul Ministerului Justitiei. Totusi, Finantele emit somatie si ...
Nov282014

Autoturism in folosinta in baza unui contract de comodat. Deductibilitate cheltuieli

de Elena Garofil valabil la 28 Nov 2014
Intrebare: Ce cheltuieli poate sa isi deduca o societate comerciala, avand obiect de activitate transport rutier de marfa, in baza unui contract de comodat incheiat la notar cu o persoana fizica (combustibil, piese schimb, asigurarea obligatorie, asigurare CASCO)?
Nov242014

Cumul activitate taximetrie si indemnizatie de somaj

de Gabriela Dita valabil la 24 Nov 2014
Intrebare: Exista o posibilitate legala prin care o persoana care este in somaj sa poata inlocui periodic un coleg in domeniul taximetriei? Munca ar fi ocazionala nu permanenta. Un contract civil de prestari servicii ar fi o solutie?
Nov182014

Conditii de angajare a unui gestionar

de Elena Garofil valabil la 18 Nov 2014
Intrebare: O societate comerciala doreste sa angajeze un gestionar. Care sunt cerintele si in ce conditii se poate face angajarea unui gestionar? Ce studii trebuie sa aiba acesta?Care este procedura de predare a gestiunii? Cum se poate trage la raspundere in caz de lipsa in gestiune?
Nov182014

Stornare factura de avans pentru livrare intracomunitara de bunuri

de Ela Dumitra valabil la 18 Nov 2014
TVA
Intrebare: O societate comerciala incaseaza, in luna octombrie, un avans de la o firma din Italia. Societatea din Italia nu este inregistrata in ROI la data facturii avansului, astfel ca societatea din Romania factureaza avansul cu TVA. In luna decembrie se va livra marfa catre firma din Italia, data la care firma din Italia va fi inregistrata in ROI, astfel ca factura se va face fara TVA. Cum este corecta ...
Nov132014

Stabilirea cifrei de afaceri pentru o intreprindere individuala

de Irina Coma valabil la 13 Nov 2014
Intrebare: Cum se stabileste cifra de afaceri pentru o intreprindere individuala pentru plafonul de 220.000 lei: 1) dupa sumele facturate chiar daca nu sunt incasate; 2) dupa sumele din registrul de incasari si plati partea de incasari?
Nov112014

Restituirea imprumuturilor catre asociati

de Dana Hristu valabil la 11 Nov 2014
Intrebare: O societate comerciala are sold in casa in devize, dar are si imprumuturi asociati in lei. Se poate restitui imprumutul catre asociati in valuta (din casa in valuta), in conditiile in care imprumutul a fost facut in lei?
Nov102014

Diferente la inventar, benzinarie particulara

de Irina Dumitrescu valabil la 10 Nov 2014
Intrebare: O benzinarie particulara doreste efectuarea inventarului obligatoriu o data pe an. Avand in vedere influentele pe care le au temperatura si implicit densitatea, pot aparea diferente intre faptic si scriptic. Exista, in cazul benzinariilor, ceva specific in cadrul operatiunilor de inventariere? Cum se interpreteaza din punct de vedere fiscal si contabil diferentele rezultate cauzate de diferente ...
Oct302014

Mijloc fix distrus in incendiu. Inregistrari contabile, TVA si impozit pe profit

de Irina Dumitrescu valabil la 30 Oct 2014
Intrebare: O societate comerciala a detinut o cabana de munte, care a a ars in totalitate. Cabana a fost construita in regie proprie si a fost asigurata. Care sunt documentele necesare pentru scoaterea din evidenta a cabanei din evidenta contabila, care sunt inregistrarile contabile si care e tratamentul fiscal (impozit, TVA trebuie ajustat)? Societatea detine procesul verbal de constatare de la pompieri.
Nov042014

Stoc de marfa PFA la finele anului

de Otilia Roman valabil la 04 Nov 2014
Intrebare: In cazul unei intreprinderi individuale, la inchiderea anului fiscal 2013, stocul de marfa de la sfarsitul anului s-a scazut de la plati in registru de incasari si plati deoarece nu generau venit in anul 2013, fiind considerate cheltuieli in avans (dupa interpretarea finantelor). La inchiderea exercitiului financiar 2014, ca urmare a modificarilor Codului fiscal, acest stoc este cheltuiala ...
Sep302014

Conditii pentru somaj in cazul unui salariat angajat cu jumatate de norma

de Gabriela Dita valabil la 30 Sep 2014
Intrebare: O societate comerciala trimite unul dintre salariati in somaj (din motive economice). Care este termenul de depunere a dosarului pentru somaj de catre persoana fizica (salariat) la AJOFM? Exista vreo prevedere pentru persoanele care au contract cu timp partial 4 ore pe zi, privind depunerea dosarului la AJOFM? Cazul concret: este vorba de un salariat cu jumatate de norma angajat la data de ...
Sep302014

Proiecte finantate din fonduri nerambursabile. Inregistrari contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 30 Sep 2014
Intrebare: Care este monografia contabila pentru evidenta unei finantari nerambursabile prin programul AM POS CCE pentru implementarea proiectului intitulat "achizitia de utilaje si echipamente performante pentru cresterea competitivitatii firmei"? Valoarea totala a proiectului care face obiectul finantarii nerambursabile este 1592530,83 lei: -valoarea totala eligibila in valoare de 1248750.29 ...
Pagina: 12»