Comert cu paleti de lemn. Materiale reciclabile, deseuri. Intocmire documente
valabil la 31 Oct 2012
Intrebare: Activitatea societatii este de comert cu ridicata al materialului lemnos, mai precis este vorba despre comert cu paleti de lemn.
Anul acesta societatea a obtinut de la Administratia fondului de mediu autorizatie pentru fabricarea ambalajelor de lemn (1624), recuperarea materialelor reciclabile sortate (3832) si comert cu ridicata al deseurilor si resturilor (4677).
Societatea achizitioneaza de la persoane fizice si juridice paleti de lemn buni sau deteriorati dar si deseuri de lemn paleti (elemente de paleti).
1. Care sunt documentele justificative pentru achizitia de deseuri de la personae juridice dar si de la persoane fizice si care este monografia contabila pentru aceste deseuri. Este suficient avizul?
2. O parte din deseurile achizitionate sunt date in sezonul rece catre populatie (ca lemn de foc). Cu ce document trebuie predate aceste deseuri?
3. Exista posibilitatea de predare a acestora in mod gratuit? Ne referim aici la persoanele sarace cu problemele sociale. Daca da, societatea trebuie sa detina anumite documente de la persoanele respective?
4. Societatea are in dotare centrala pe lemne. Avand in vedere ca se apropie sezonul rece, ce document trebuie intocmit pentru cantitatea de deseuri folosita intern pentru centrala proprie? Este suficient bonul de consum?
Anul acesta societatea a obtinut de la Administratia fondului de mediu autorizatie pentru fabricarea ambalajelor de lemn (1624), recuperarea materialelor reciclabile sortate (3832) si comert cu ridicata al deseurilor si resturilor (4677).
Societatea achizitioneaza de la persoane fizice si juridice paleti de lemn buni sau deteriorati dar si deseuri de lemn paleti (elemente de paleti).
1. Care sunt documentele justificative pentru achizitia de deseuri de la personae juridice dar si de la persoane fizice si care este monografia contabila pentru aceste deseuri. Este suficient avizul?
2. O parte din deseurile achizitionate sunt date in sezonul rece catre populatie (ca lemn de foc). Cu ce document trebuie predate aceste deseuri?
3. Exista posibilitatea de predare a acestora in mod gratuit? Ne referim aici la persoanele sarace cu problemele sociale. Daca da, societatea trebuie sa detina anumite documente de la persoanele respective?
4. Societatea are in dotare centrala pe lemne. Avand in vedere ca se apropie sezonul rece, ce document trebuie intocmit pentru cantitatea de deseuri folosita intern pentru centrala proprie? Este suficient bonul de consum?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!
Intrebari similare din categoria Documente
19Apr2025
Norma sanitar veterinata introducere in tara alimente nonanimale
de
Gina Popescu
valabil la 19 Apr 2025
Intrebare:
Societate comerciala avand domeniu de activitate comertul cu produse tip alune si legume uscate, cumpara de la furnizorul din Slovacia marfa pe care o revinde pe teritoriul Romaniei.
Am fost informati de catre A.N.S.V.S.A ca, conform Ordinului 120/2022 suntem obligati sa raportam catre ei cu cel putin 24 de ore inaintea sosirii transportului la depozitul de destinatie achizitiile de marfa, ...
19Mar2025
Mod de completare aviz de insotire a marfurilor pentru transfer marfuri intre gestiuni
de
Amelia Dumitras
valabil la 19 Mar 2025
Intrebare:
Societatea noastra are mai multe puncte de lucru in tara. Pentru transferurile de marfuri intre ele intocmim aviz de insotire a marfii si nota de receptie. Evidenta stocului in contabilitate se tine la pret de achizitie. Avand in vedere ca pretul de achizitie nu vrem sa apara pe documente, deoarece e confidential e obligatoriu sa trecem pret de vanzare sau se pot intocmi aceste documente doar ...
21Nov2024
Anularea inregistrarii unei operatiuni dupa emiterea bonului fiscal
de
Profeanu Laura
valabil la 21 Nov 2024
Intrebare:
Incepand cu data de 1 octombrie 2024 am dotat spalatoria self service cu casa de marcat conform normelor in vigoare. Furnizorul casei mi-a comunicat ca acesta nu elibereaza bon la fiecare utilizare a jentonului si nici raport zilnic. Am completat registrul de casa pe baza incasarilor efective conform monetarului. Pe 18 nov. s-a efectuat verificarea casei de catre furnizor si s-a constat ca ...
13Nov2024
Emitere chitanta catre persoane juridice
de
Gina Popescu
valabil la 13 Nov 2024
Intrebare:
O societate cu activitate de comert vinde atat fizic, cat si online. La vanzarea catre persoane fizice incaseaza doar prin banca. La vanzarea catre persoane juridice, in acest caz, poate incasa cu chitanta? In ce conditii poate emite chitanta? Multumesc!
09Sep2024
Bonul fiscal sau chitanta pentru incasarea in numerar de la persoane juridice?
de
Profeanu Laura
valabil la 09 Sep 2024
Intrebare:
Firma platitoare de TVA, presteaza servicii atat catre firme-persoane juridice, cat si catre persoane fizice. Catre persoane fizice se emite bon fiscal iar pentru persoane juridice se emite factura si ca document de incasare se taie chitanta. Cum este corect pentru persoanele juridice sa emita bon fiscal ca si dovada a contravalori incasarii facturii sau chitanta? Pana acum s-a emis chitanta ...
16Iul2024
Avizul de insotire a marfii
de
Profeanu Laura
valabil la 16 Iul 2024
Intrebare:
O SRL comert en-gross nespecificat a vandut marfa clientilor pentru care a emis factura fiscala, acesta fiind si document alaturi de care s-a transportat marfa, nu s-a emis si aviz de insotire a marfii.
Avand in vedere ca de la 01.07.2024 s-a modificat factura, si este considerat exemplar original doar xml insotit de sigiliul ANAF, societatea poate da in continuare factura pe hartie si ...