Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Aprilie 2024

Compensarea datoriilor intre parteneri

Raspuns oferit de
S.M Armaselu

S.M Armaselu
Consultant fiscal
valabil la 10 Feb 2014

Intrebare: Regimul actual de emitere a ordinelor de compensare este urmatorul: acestea se emit in doua exemplare (rosu si albastru) de catre fiecare din cele doua entitati care intra in compensare - in exemplarele emise de compania noastra, trecem facturile clientului, iar clientul trece in exemplarele lui facturile noastre pe care doreste sa le compenseze. Am schimbat contractele cu un numar de clienti, vom trece de la sistemul de acordare rabat la sistemul de emitere autofactura. In momentul in care vom avea sold de plata, preferam sa facem compensare cu soldul de recuperat inainte de a face plata clientului. Astfel, ne aflam in situatia in care ar trebui sa emitem in jur de 200 - 300 de ordine de compensare luna. Dat fiind faptul ca este destul de greu de gestionat acest proces, am vrea sa-l simplificam cat mai mult. Variantele la care ne-am gandit sunt urmatoarele:
1. Compania noastra emite in doua exemplare (rosu si albastru) si trece atat facturile din recuperat, cat si cele de plata care urmeaza sa se compenseze; clientul opreste un singur exemplar (rosu) si il stampileaza pe cel albastru si ni-l returneaza.
2. Compania noastra emite pe o coala A4 un process verbal de compensare intre entitati.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1091

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Codul Fiscal

Iul062023

Compensarea creantelor/datoriilor reciproce ale unei societati comerciale romane si ale unei societati comerciale nerezidente

de Dana Hristu valabil la 06 Iul 2023
Intrebare: Va rog sa ma lamuriti cu referire la modalitatea de compensare a unor sume intre doua companii din doua state diferite din cadrul UE. Situatia este in felul urmator: - firma A cumpara un activ in valoare de 100000 euro de la firma B; - in acelasi timp firma B cumpara un activ de la firma A in valoare de 60000 euro. Se intocmesc contracte, facturi fiscale, iar plata se face de catre firma A catre ...
Mar162023

Compensare obligatii reciproce

de Dana Hristu valabil la 16 Mar 2023
Intrebare: Conform Codului fiscal se face compensare intre o societate S.R.L. si o persoana fizica intre facturile de furnizori si clienti? Care este procedura? Multumesc.
Mar052023

Micul dejun inscris separat in factura de cazare

de Elena Ionescu valabil la 05 Mar 2023
Intrebare: In cazul unei delegatii (in strainatate si in tara) daca diurna se acorda integal, iar pe factura de cazare apare mic dejun, acesta trebuie scazut din diurna?
Nov092018

Incasare valuta in numerar de catre o societate. Efectuarea schimbului valutar

de Otilia Roman valabil la 09 Nov 2018
Intrebare: Firma participa la targuri externe. A participat la un targ in Ungaria si a incasat foriniti, iar la un targ in Bulgaria a incasat leva. Cum procedam cu valuta incasata: trebuie sa-i schimbam la banca sau la case de schimb valutar? Vrem sa schimbam valuta in lei. Banca cu care lucram nu are casa de schimb valutar. Care este cadrul legal?
Mai152015

Completarea registrului de bani de catre alte presoane decit angajatii care opreaza incasari / plati pe casa de marcat sau care manipuleaza marfa

de Otilia Roman valabil la 15 Mai 2015
Intrebare: Avem un magazin la intrarea in incinta firmei. Personalul firmei trece prin magazin sa mearga in birouri (inginer, tehnician, contabil). In acest caz, tot personalul trebuie sa isi scrie banii la inceperea programului in registrul de evidenta a banilor personali? Sau numai persoana care incaseaza bani prin casa de marca?
Apr092015

Obligatiile utilizatorilor caselor de marcat. Registrul banilor personali

de Irina Dumitrescu valabil la 09 Apr 2015
Intrebare: Registrul de evidenta a banilor personali mai trebuie completat? Acesta a fost abrogat de legea 264/2008.