Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024

Composesorat declarat inactiv

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 16 Mar 2021

Intrebare:
Composesorat declarat inactiv, fara insa sa cunoasca acest lucru, incheie contracte inchiriere pasune cu persoane fizice incepand cu anul 2018. In intervalul 2018-2020 composesoratul incaseaza aceste chirii, dar nu emite facturi. In cursul anului 2020, composesoratul contracteaza servicii de intretinere pasuni, pe care le si achita si pentru care a primit facturi. Avand nevoie de cateva informatii de la ANAF, i se comunica in cursul lunii octombrie 2020 ca este declarant inactiv, din acest moment s-au inceput demersurile de reactivare, decizia de reactivare este datata cu 22 12 2020, iar dupa aceasta data s-au intocmit facturile aferente sumelor incasate in anii precedenti, insa in registrul contribuabililor declarati inactivi si reactivati, activarea este datata cu 19 01 2021.
Intrebarea este daca am procedat corect emitand facturi dupa data de 22.12.2020 si nu incepand cu data de 19 01 2021?
Care ar fi implicatiile platii facturilor de prestatii intretinere pasuni inainte de activare?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5813

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Obligatiile persoanelor impozabile

Apr112024

PFA venituri din agricultura depasire plafon regim special scutire

de Georgeta Serban-Matei valabil la 11 Apr 2024
TVA
Intrebare: PFA, sistem de impunere venit real, care obtine exclusiv venituri din agricultura, devine platitoare de tva daca depaseste venituri incasate de 300.000 lei sau beneficiaza de regim de scutire? Decontul va fi anual.
Iul212023

Anulare cod TVA in 22.06.2023 si reinregistrare in 11.07.2023 - Consecinte

de Mariana Prejbeanu valabil la 21 Iul 2023
TVA
Intrebare: In data de 22.06.2023 este declarat inactiv ca urmare a expirarii sediului social, pe 23.06.2023 - decizie anulare cod de tva - art. 316 (11), 11.07.2023 - a fost inregistrat in scopuri de tva conform art. 316 (12). Este platitor de tva lunar, nu a emis facturi pentru perioada in care a avut codul de tva anulat, doar a achizitionat materiale. Ce declaratii va trebui sa depuna, avand in vedere ...
Mai032023

Tratament TVA si monografie vanzarea/cumpararea de parti sociale

de Alexandru Palaghia valabil la 03 Mai 2023
TVA
Intrebare: Va rog sa imi spuneti daca vanzarea de parti sociale intre doua societati din Romania este supusa TVA ului. Care este monografia contabila pentru vanzarea, respectiv cumpararea de parti sociale la un pret mai mare decat valoarea nominala? Multumesc.
Mai022023

Vanzari din depozit din Dubai. Aspecte fiscale

de Irina Dumitrescu valabil la 02 Mai 2023
TVA
Intrebare: Societate cu raspundere limitata X, cu sediul social in RO (micro pana la 31.12.2022, impozit pe profit incepand cu 01.01.2023), are ca obiect de activitate vanzarea de piese de schimb din depozitul inchiriat in Dubai catre persoane impozabile/ neimpozabile non-UE. Achiztiile de piese de schimb provin de la furnizori din Asia centrala, acestea ajungand direct in depozitul din Dubai, nu ...
Ian312023

Conditii deductibilitate cheltuieli cu autoturismele si TVA in cazul unui ONG care are si activitate economica pe langa cea non profit

de Ela Dumitra valabil la 31 Ian 2023
TVA
Intrebare: O asociatie nonprofit platitoare de TVA are ca activitate principala antrenamente fotbal juniori. In decembrie achizitioneaza un autoturism din Germania pentru deplasari in tara, cantonamente, transport echipamente sportive. Cum inregistram tva, 50% nedeductibil si din punct de vedere al amortizarii lunare in valoare de 3400lei, ce suma este deductibila? Multumesc.
Nov302022

Cod TVA anulat. Vanzare bun imobil vechi

de Mariana Prejbeanu valabil la 30 Nov 2022
TVA
Intrebare: Societatea noastra, de tip Institutie Financiara Nebancara, cu codul de TVA anulat din anul 2019, intentioneaza sa efectueze o vanzare a unui bun imobil care nu este nou, catre o persoana juridica romana platitoare de TVA. In situatia in care societatea noastra nu se inregistreaza in scopuri de TVA poate aplica regimul scutit la vanzarea imobilului? Sau aplicarea regimului scutit poate fi ...