Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024

Decizia privind obligatii accesorii emisa tardiv. Anulare accesorii conform OUG 69

Raspuns oferit de
Ionut Jinga

Ionut Jinga
consultant fiscal
valabil la 07 Feb 2022

Intrebare: Societatea a beneficiat de o esalonare in baza legii 207/2015 care a fost finalizata in 2.03.2018 cu Decizie de finalizare a esalonarii la plata a obligatiilor fiscale. In data de 26.01.2022, adica dupa 4 ani!!! am primit o Decizie referitoare la obligatiile de plata accesorii reprezentand dobanzi si penalitati datorate in perioada esalonarii. Pana la aceasta data, am obtinut nenumarate ccertificate fiscale in Zero si am achitat penalitati de intarziere pentru taxele si impozitele curente. Daca ar fi fost instituite la timp, am fi putut beneficia de OUG 69/2020 care ne-ar fi permis sa solicitam anularea accesoriilor cu dovada platii taxelor si impozitelor curente. Am putea totusi sa facem o solicitare de anulare a accesoriilor in baza OUG 69/2020 motivand ca aceasta intarziere de calcul accesorii nu este eroarea noastra? Asteptam indrumarea dvs. Multumim.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: comert cu ridicata

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Alte taxe si impozite

Mar082024

Reguli privind stabilirea impozitului pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor

de Profeanu Laura valabil la 08 Mar 2024
Intrebare: Avand in vedere schimbarile legislative cu privire la impozitul pe veniturile din chirii (cota forfetara - 40% pana in anul 2022, 0% in anul 2023 si apoi 20% incepand cu anul 2024 si a procentului de impozitare modificat), mai exact impozitul retinut la sursa de catre o societate comerciala din suma ce reprezinta chirie aferenta unui teren inchiriat de la o persoana fizica, incepand cu ...
Mar072024

Deductibilitate cheltuieli de functionare, intretinere si reparatii aferente unui sediu aflat in locuinta proprietate personala a unei persoane fizice

de Profeanu Laura valabil la 07 Mar 2024
Intrebare: Corespunzator ultimilor modificari privind deducerea cheltuielilor cu utilitatilea la sediul social, va rugam sa ne spuneti cum interpretam urmatoarele cheltuieli: 1. platitor impozit profit: chirie sediu (contract persoana fizica), intretinere lunara (plata prin banca), utilitati facturate pe numele societatii; 2. microintreprindere, (contract comodat pe numele administratorului cu specificarea ...
Ian112024

Inchiriere spatii de la persoane fizice in 2024

de Vera Constantin valabil la 11 Ian 2024
Intrebare: Am aflat ca incepand cu anul 2024 toti cei care au firme si folosesc bunuri sau spatii inchiriate de la proprietari persoane fizice vor avea obligatia de a calcula, retine, declara si plati impozitul pe chirii. Persoanele fizice vor avea astfel impozitul retinut - care va fi impozit final - din chiria stabilita prin contract si vor depune declaratie unica pentru venituri din chirii doar in unele ...
Ian042024

Reguli privind stabilirea impozitului pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor

de Profeanu Laura valabil la 04 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra are incheiat incepand cu 01.01.2024 un contract de inchiriere apartament cu o persoana fizica care este pus la dispozitie unor angajati detasati in alta localitate. In contract se mentioneaza suma X pentru plata chiriei si separat se achita utiliatile in baza unei note explicative care contine detalierea acestora si documentele justificative. In aceasta situatie trebuie sa ...
Dec222023

Impozit venit din cedarea folosintei bunurilor, retinut de catre persoane juridice

de Elena Garofil valabil la 22 Dec 2023
Intrebare: Avem o societate persoana juridica SRL cu sediul in Baia Mare, care avand punct de lucru in Otopeni a inchiriat un spatiu de la o persoana fizica. Potrivit modificarilor aduse prin OUG nr.115/2023 care aduce noi reguli la impozitarea veniturilor din cedarea folosintei bunurilor, va rugam sa ne precizati daca este corect urmatorul rationament: - daca chiria este de 1800 lei pe luna, noi ca ...
Dec232023

Inchiriere spatii de la persoane fizice in 2024

de Vera Constantin valabil la 23 Dec 2023
Intrebare: Persoana juridica are un contract de inchiriere pentru un apartament cu o persoana fizica. Chiria lunara este de 1000 lei. Pe langa chirie, persoana juridica plateste toate celelalte utilitati (energie, intretinere etc.) in valoare de 300 de lei /luna. Va rugam sa ne ajutati cu un calcul al impozitului d 10%, pe care persoana va fi obligata sa-l retina incepand cu ianuarie 2024, in contextul ...