Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 18 Iunie 2025

Declarare RO e-Transport retur produs din UE si cereale transportate pe teritoriul national

valabil la 18 Iun 2025
Intrebare:

Societatea din Romania a facut o livrare intracomunitara catre o societate din Bulgaria, a facturat corect, dar a trimis un alt produs decat cel de pe factura.

Cand s-a constatat incurcatura, societatea din Romania a trimis clientului din Bulgaria, produsul corect, insotit de aviz.

In ambele cazuri s-a emis un cod UIT: odata in baza facturii corecte, dar a fost trimis un alt produs si a doua oara, in baza avizului care a insotit produsul corect.

Ca sa ii fie returnat produsul care s-a livrat din greseala, societatea din Romania a emis un alt cod UIT, in baza unui aviz, alegand drept operatiune "achizitie IC".

Va rog sa ma ajutati sa corectez aceasta situatie.

Cum imi aduc marfa inapoi si mai ales cum emit codul UIT? Pentru ca nu este o achizitie IC, nu mi se va factura vreodata, pentru ca nu este marfa lor, este a mea si a ajuns acolo din greseala.

Ce fac cu codul UIT emis pt aceasta "achiz IC", care nu exista? Cum il anulez?

Dar codul UIT emis cu ocazia livrarii produsului corect si insotit de aviz? Acela poate sa ramana, chiar daca nu voi intocmi niciodata o facura pentru acel aviz?

Si inca o intrebare, tot legata de codul UIT: cine si cum intocmeste codul UIT(tinand cont de toate datele care ni se cer cand solicitam un cod UIT!), in urmatoarea situatie:

Clientul ia graul direct din camp, cu propriul sau transport, inainte ca producatorul = furnizor sa il fi cantarit, ei intelegandu-se doar asupra pretului/kg/tona si urmand ca factura sa fie intocmita, dupa ce graul este transportat si cantarit la client.

Va multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4675

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

11Iun2025

Documente justificative pentru servicii trasport primite

de Mariana Prejbeanu valabil la 11 Iun 2025
Intrebare: O societate ne presteaza servicii de transport marfa de la un furnizor. Ce documente trebuie anexate facturii? Firma de transport nu intocmeste CMR-uri. Multumesc!
25Mai2025

Inregistrarea directa TVA intr-un stat membru pentru vanzari intracomunitare de bunuri la distanta

de Amelia Dumitras valabil la 25 Mai 2025
Intrebare: Pentru o societate care a iesit din sistemul OSS (a avut D398 nedepuse in termen), iar acum este in carantina pentru 2 ani, cum se poate inregistra in Bulgaria si Ungaria pentru a plati tva? In afara de tva mai trebuie sa achite si alte taxe? Obiectul de activitate vanzari marfuri prin platforma EMAG. Va multumim.
22Apr2025

Marfa nedestinata revanzarii

de Profeanu Laura valabil la 22 Apr 2025
Intrebare: Vindem echipamente care, in anumite situatii, nu pot fi pot fi considerate complete fara o componenta care insa nu este furnizata de producator. Noi achizitionam aceasta componenta de pe piata din RO si o integram in acel echipament, la descrierea produsului apare si aceasta sau, uneori, o facturam separat. Am constatat de curand ca pe factura de achizitie pentru aceasta componenta ...
14Apr2025

Conditii obligativitate obtinere cod UIT

de Costin A. Istrate valabil la 14 Apr 2025
Intrebare: Societate comerciala cu sediul in Romania, achizitioneaza haine din Polonia, Turcia in scopul revanzarii acestora in Romania, transportul este facut cu masina societatii care are masa maxim autorizata sub 2.5 tone, intrebarea este daca am obligatia obtinerii codului UIT in aceste conditii. Va rog sa specificati care sunt conditiile in care avem obligatia sa obtinem cod UIT. Va multumesc.
10Feb2025

Cod CAEN inchiriere autovehicul

de Costin A. Istrate valabil la 10 Feb 2025
Intrebare: Societatea detine o duba pe care o folosim, de regula, pentru transportul echipamentelor catre clienti. Avand in vedere faptul ca o folosim foarte rar, putem inchiria aceasta masina catre terti? Mentionez ca am codul CAEN 4669.
04Dec2024

Export de bunuri in Republica Moldova

de Anastasia Bogaciuc valabil la 04 Dec 2024
Intrebare: SRL importatoare de suplimente nutritionale pentru sportivi, doreste sa vanda produse unui cabinet de nutritie din Republica Moldova. Marfurile vor fie expediate prin firme de curierat. De ce trebuie sa tinem cont noi, in calitate de vanzatori, in aceasta situatie? Facturare, declaratii fiscale, vama, e-transport.
x