Decontare cheltuieli intre sucursala din Romania si societatea mama
O sucursala din Romania (inregistrata la Registrul Comertului) este administrata de un salariat al firmei-mama stabilita in alt stat membru UE.
Care sunt documentele in baza carora sucursala poate deduce aceste cheltuieli de administrare / management in contextul in care sucursala este un dezmembramant al firmei-mama?
Sucursala este platitoare de TVA in Romania.
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
Toate cele bune!
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!