Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Aprilie 2024

Documente inregistrare lucrari modernizare imobil

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
Intrebare: O societate comerciala, proprietara unei cladiri pe care o utilizeaza pentru inchiriere, modernizeaza cladirea (in principal grupurile sanitare de la fiecare etaj). In acest scop incheie contracte cu firme de constructii, care urmeaza sa realizeze lucrarea, care presupune atat consumuri de materiale cat si de manopera. Pe parcursul lucrarii se realizeaza plati partiale, care au la baza facturi emise si situatii de lucrari. La finalul lucrarii se realizeaza proces verbal de receptie finala care este semnat de catre reprezentantii societatii beneficiare si a constructorului. Intrebare: Pentru introducerea in contabilitate a modernizarii respective, modernizare care urmeaza sa mareasca valoarea cladirii, este necesar ca societatea sa intocmeasca si nota de receptie cu valoarea modernizarii respective (care presupune, repet, consumuri de materiale si manopera), NIR sau NRCD sau nu este necesar? Art. 4 din Legea 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat prevede la art. 4: Sunt, de asemenea, considerate mijloace fixe supuse amortizarii: capacitatile puse in functiune partial, pentru care nu s-au intocmit formele de inregistrare ca mijloace fixe." Care sunt formele de inregistrare ca mijloace fixe? Multumesc!

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

Mar292024

Lichidare societate cu transfer imobile catre asociati

de Mariana Prejbeanu valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: O societate comerciala se lichideaza. Are in contabilitate urmatoarele conturi: 1012 400 lei 105 16.050 lei 106 19.748 lei 117 -123.529 lei 121 -2.557 lei 212 101.970 lei 281 55.176 lei. Societatea nu a desfasurat activitate de mai mult de 15 ani, dar are doua imobile in patrimoniu. Asociatii au decis sa lichideze firma, imobilele trecand in proprietatea acestora. Ma intereseaza cum se calculeaza ...
Mar292024

Cheltuieli cu amenajarea unui spatiu. Tratament contabil

de Ionut Jinga valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Avem un spatiu cu saloane de evenimente construit de noi si inchiriat. De la inceputul anului s-a incheiat un contract de consultanta peisagistica, am facut achizitii de pomi, tuia, plante, flori si multe alte elemente pentru infrumusetarea spatiului. Cum vom recunoaste aceste cheltuieli?
Mar132024

Obiecte de inventar versus mijloace fixe

de Profeanu Laura valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: Referitor cheltuieli amenajare apartament in vederea inchirierii: va rugam sa ne indicati care este procedura legala de incadrare fiscal-contabila pentru urmatoarele operatiuni; mentionam ca apartamentul a fost achizitionat in stare finala, functionala: 1. Executie perete despartitor montare usa, pe baza de factura furnizor, valoare mai mica de 20% din valoarea apartamentului. 2. Achizitie ...
Mar142024

Valoarea impozabila a cladirii. Perioada de actualizare. Reparatii la cladire

de Constanta Popa valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: Valoarea contabila a cladirii 200.000 lei - Valoarea conform raportului de evaloare 31.12.2022 (depus si inregistrat la DITL 150.000 lei - In data de 10.07.2023 se efectueaza lucrari de reparatii la cladire in valoare de 170.000 lei (depasesc 20% din valoarea cladirii astfel se declara la DITL) - In data de 31.12.2023 se reevalueaza cladirea la 250.000 lei. Depunem raportul de reevaluare la ...
Ian252024

Donatie teren din patrimoniul societatii

de Elena Garofil valabil la 25 Ian 2024
Intrebare: Societate microintreprindere, detine in patrimoniu un teren pe care doreste sa-l doneze catre persoana fizica. Care este tratamentul contabil si fiscal si cota de TVA cu care se factureaza?
Dec162023

Achizitii active, amortizare, dosar dauna asigurator

de Elena Ionescu valabil la 16 Dec 2023
Intrebare: Rog monografie pentru inregistrarea in contabilitate si gestiune a mijloacelor fixe (cod clasificare si perioada de am.) o.i. Factura de achizitie: poz. 1 - Tablou automatizare sistem sanitar = 4500 lei; poz. 2 - plutitor = 2067 lei; poz. 3 - servicii montare = 596 lei; poz. 4. servicii punere in folosinta = 900 lei. Valoarea produselor achizitionate se recupereaza prin dosar de dauna de la ...