Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Februarie 2024

Documente justificative pentru utilitati refacturate

Raspuns oferit de
Amelia Dumitras

Amelia Dumitras
Consultant fiscal si expert contabil
Intrebare: O societate are sediul social intr-un spatiu inchiriat pentru care primeste lunar factura de chirie si factura pentru utilitati. Utilitatile sunt refacturate. Va rog sa ma ajutati cu opinia dumneavoastra in privinta utilitatilor refacturate: - este necesara copia documentelor initiale pe baza este efectuata refacturarea utilitatilor? - daca da, care este baza legala? Va multumesc! Toate cele bune.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4669

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

Dec212023

Chirie auto Franta

de Profeanu Laura valabil la 21 Dec 2023
Intrebare: Societatea noastra (cu cod valid VIES), din Romania, inchiriaza un autovehicul unei societati din Franta (de asemenea, cu cod valid VIES). Masina, in perioada inchirierii, circula pe teritoriul Frantei. Aceasta activitate este sporadica (codul CAEN 7711 fiind o activitate secundara). Cum facturez, cu taxare inversa, urmand sa fie raportata in D390?
Nov222023

Tratamentul contabil si fiscal inchiriere imobile prin platforme de specialitate

de Alexandru Palaghia valabil la 22 Nov 2023
Intrebare: Ma intereseaza monografia contabila pentru o factura BOOKING.COM pentru o Intreprindere individuala, platitor de TVA trimestrial. Deci camere vandute, comisionul si costul tranzactiei? Si pe suma acesta trebuie si D390? Multumesc!
Oct202023

Refacturare costuri amenajare spatiu preluat prin inchiriere

de Amelia Dumitras valabil la 20 Oct 2023
Intrebare: Ne mutam locatia si s-a agreat cu noua cladire sa suporte o parte din costurile de amenajare. Conditia este ca la final sa se factureze valoarea si sa fie insotita de evidente precum (proiectul lucrarilor, detalii exacte al costurilor incluse, procese verbale etc). Pentru emiterea acestei facturi, la valoarea costurilor de amenajare, fara comision, este necesar ca compania sa aiba aceasta ...
Oct162023

Recuperare cheltuieli ulteriorare livrarii/prestarii de la client

de Alexandru Palaghia valabil la 16 Oct 2023
Intrebare: Societate ce realizeaza un soft informatic factureaza cheltuielile de productie a softului plus marja de profit catre clientul principal. Softul se finalizeaza la 30.09.2023, insa anumite cheltuieli ce au fost angajate cu anumiti furnizori pentru derularea proiectului se finalizeaza la 30.11.2023 (% din chirie, utilitati etc). Este posibila refacturarea cheltuielilor catre clientul principal - ...
Oct132023

Recuperare creante si cheltuieli de judecata. Acord amiabil

de Profeanu Laura valabil la 13 Oct 2023
Intrebare: Companie producatoare de bere artizanala a dat in judecata un client pentru a recupera creantele neincasate. Compania care a dat in judecata a inregistrat cheltuieli cu avocatul plus taxa de timbru, ulterior clientul a decis pe cale amiabila sa achite soldul restant cheltuielile juridice si taxa de timbru. Intrebarea este, pentru cheltuielile juridice taxa de timbru care au fost initial achitate ...
Oct092023

Regim TVA la inchiriere cladire

de Mariana Prejbeanu valabil la 09 Oct 2023
Intrebare: O societate platitoare de TVA are o cladire pe care o inchiriaza cu TVA in urma depunerii notificarii la ANAF. Administratorul doreste sa emita fara TVA factura de inchiriere a unui birou din aceasta cladire, restul spatiilor fiind facturate in continuare cu TVA conform notificarii. Este posibil ca un spatiu din acea cladire sa fie facturat fara TVA cu toate ca notificarea este depusa la ANAF ...