Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Esalonarea simplificata - OUG 11/2021

Raspuns oferit de
Cristina Cret

Cristina Cret
Consultant fiscal
valabil la 19 Oct 2021

Intrebare: In lumina noii Ordonante OUG 11/2021, sa intelegem ca putem esalona si inlesnirile primite ca urmare a pierderii unei esalonari pe 12 luni cu valabilitate pana la sf. anului, impreuna cu datoriile curente sau aceste inlesniri care au fost acordate pt 90 zile sunt excluse. Este nevoie sa renuntam la esalonarea primita cu valabilitate pana la 31.12.2021 sau putem adauga alaturi de aceasta o noua esalonare doar pentru inlesniri si datorii curente pe o perioada de 12 luni? Va multumim pt indrumarea dvs.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: comert cu ridicata

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Mar232024

Darea in plata in contextul insolventei

de Profeanu Laura valabil la 23 Mar 2024
Intrebare: O societate a intrat in insolventa. Are o datorie catre o firma pe care vrea s-o stinga prin procedeul dare in plata prin cedarea in locul datoriei a unui teren. Va rugam sa precizati baza legala.
Mar202024

Obligatii SGR

de Vera Constantin valabil la 20 Mar 2024
Intrebare: O societate (SRL) achizitioneaza din UE si din RO, in vederea comercializarii (cu ridicata/distributie dar si cu amanuntul in magazinele proprii), suplimente nutritionale printre care si sucuri ambalate in recipiente din material plastic si din sticla. Ce obligatii are societatea pe linia SGR?
Mar142024

Plata prime de asigurare de sanatate

de Vera Constantin valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: OUG 115/2023 (articolul 76 alin. 10) clarifica problema platii primelor de asigurare voluntara de sanatate platita de angajator, in sensul ca, daca angajatorul plateste valoarea primei de asigurare intr-o luna pe o perioada mai lunga, in declaratia 112 se declara lunar, si stabilirea incadrarii in cei 33% din salariul de baza se face lunar. Mai exact, aceste sume se considera venituri aferente ...
Mar122024

Declararea, retinerea si plata impozitului pe dividende

de Profeanu Laura valabil la 12 Mar 2024
Intrebare: Referitor la aplicarea art. 43 din Legea 227/2015 cu modificarea adusa prin OUG 16/2022 pentru Societatea Drumuri si Poduri Locale Alba SA, societate cu capitalul social detinut de Consiliul Judetean Alba, in calitate de actionar unic. Pentru dividendele distribuite in anul 2023, se datora bugetului de stat, impozit pe dividende in cota de 5%? Pentru dividendele care urmeaza a fi distribuite in ...
Feb242024

Venituri din inchirierea autovehiculelor. Aspecte fiscale

de Ionut Jinga valabil la 24 Feb 2024
Intrebare: Societatea noastra are incheiate contracte de chirie cu angajatii pentru folosirea autovehiculelor personale. Calculul lunar al chiriei se face in functie de numarul de km parcursi, pe baza foilor de parcurs. In contabilitatea firmei se inregistreaza la finalul lunii chiria datorata, precum si impozitul retinut la sursa potrivit legii. Plata chiriei catre angajati se face in luna urmatoare. In ...
Feb142024

Persoana juridica, retinere impozit din chiria platita unei persoane fizice

de Elena Ionescu valabil la 14 Feb 2024
Intrebare: Societatea noastra are un spatiu de birou inchriat de la o persoana fizica. De la 01.01.2024 care sunt obligatiile declarative ale societatii noastre si care sunt obligatiile declarative ale persoanei fizice care ne-a inchiriat spatiul?