Externalizare serviciu inregistrare facturi
Firma ar dori sa externalizeze serviciul de inregistrare facturi, aceasta implicand descarcarea facturilor de pe platforma Anaf si inregistrare in contabilitate, catre o alta firma. As dori sa stiu cum se procedeaza in acest caz, se cumpara certificat digital pe firma externa si se imputerniceste in Spv pentru descarcarea facturilor? Firma externa cum s-ar putea conecta? Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!