Factura electronica. Arhivarea documentelor
Raspuns oferit deConstanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 02 Nov 2020
Intrebare:
Am dori sa ne oferiti suportul intr-o problema legata de discutia arhivei clasice versus cea electronica.
In ceea ce priveste situatia unei arhivari electronice a anumitor documente, am vrea sa stim daca se poate face astfel:
- Noi avem o platforma online unde clientii nostri persoane juridice lanseaza comenzi pe reperele comercializate de noi
- In aceeasi platforma ei isi vizualizeaza situatia contului lor din punct de vedere facturi, incasari, sold, etc
- Facturile emise de noi pentru comenzile lansate de clienti sunt postate in contul clientului din platforma in format pdf.
- Clientul isi poate descarca factura din contul sau din platforma
- Am vrea sa renuntam la a mai trimite factura in format fizic clientilor impreuna cu marfa, ci sa o transmitem in platforma in contul sau si intr-un camp aferent acestei rubrici,, el sa confirme daca a primit sau nu marfa aferenta acelei facturi
- Agentii nostri de livrare ii vor duce marfa clientului in baza unui borderou de livrare, unde clientul va semna de primire, insa in platforma va primi factura pdf pe care va confirma ca a primit marfa
Am dori sa stim daca din punct de vedere legislatie acest acord electronic pe care clientul ni-l va da la fiecare factura poate tine loc de confirmare a primirii online a facturii.
Noi vom avea aceste facturi salvate in baza de date a companiei, doar pentru clienti vor fi transmise online in contul acestora.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!
Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii
Apr022024
Refacturare impozit pe cladire
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: In cazul unui contract de inchiriere imobil intre doua persoane juridice pentru desfasurarea unui activitati economice au fost refacturate de catre proprietarul imobiluli si cheltuielile cu impozitul pe cladire. Am urmatoarele intrebari: 1) se pot deduce aceste cheltuieli de chirias; 2) este obligatoriu a se consemna acest lucru in contract sau daca este consemnat ca chiriasul suporta cheluielile ...
Mar032024
Avansuri. Documente justificative
de
Irina Dumitrescu
valabil la 03 Mar 2024
Intrebare: Va rugam sa ne precizati care sunt documentele justificative care stau la baza operatiunilor de incasari/plati avansuri marfa, in afara de factura aferenta si operatiunea in sine de incasare/plata. Doresc sa mai fac referire si la situatia in care decontarile se fac intre firme legate sau afiliate. Uneori avansurile incasate se restituie integral, cu factura si decontare aferenta. Va rugam sa ne ...
Feb132024
Nerespectarea obligatiei de auditare a situatiilor financiare anuale
de
Profeanu Laura
valabil la 13 Feb 2024
Intrebare: O societate care indeplineste conditiile de marime stabilite prin OUG 1804/2014 nu a auditat situatiile financiare in ultimii 5 ani. Care sunt consecintele pentru perioada din urma si care sunt consecintele pentru viitor in cazul in care societatea va depune situatiile financiare fara raportul de audit?
Feb092024
Tratament contabil si fiscal factura 2023 neinregistrata
de
Alexandru Palaghia
valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: In momentul in care am primit confirmarea de sold de la un furnizor in 02.2024, am constatat ca nu s-a introdus o factura de discount comercial, aferenta lunii martie 2023. Cum se procedeaza in acest caz cu aceasta factura? Care sunt implicatiile fiscale? (Precizez ca societatea este microintreprindere, platitoare de impozit pe venit si cu TVA la Incasare).
Ian312024
ONG, auditare situatii financiare anuale
de
Elena Garofil
valabil la 31 Ian 2024
Intrebare: Va rog sa imi spuneti daca exista obligativitatea auditarii Situatiilor Financiare la ONG-uri. Daca da, de cand incepe acesta obligatie? Multumesc!
Dec282023
Decontare factura utilitati emisa pe numele proprietarului
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 28 Dec 2023
Intrebare: Un magazin alimentar este in chirie, cu contract inregistrat totul legal - de la persoana fizica. Am intrebarea daca factura de la electrica vine pe numele dansului si nu pe firma respectiva, se poate deduce fiscal, se poate sa inregistram in contabilitate? Daca nu, ce demersuri ar trebui sa faca firma sa poate deduce cheltuiala respectiva? Multumesc!