Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 August 2025

Factura servicii restaurant. Deducere TVA

valabil la 31 Aug 2020
Intrebare: O societate cu obiect de activitate restaurant si catering emite factura pentru masa servita cu TVA catre o alta firma. Ca justificare nu avem niciun document. Din cate am inteles, masa nu este pentru salariati, ca sa o pot considera venit salarial si sa o impozitez pe statul de plata, mai degraba a fost o masa de protocol de aproximativ 6000 lei pentru o intrunire de afaceri, dar, asa cum am precizat, nu are nici un document justificativ in spate. Putem deduce TVA-ul de pe factura in acest caz? Multumim.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 4399

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

14Aug2025

Functiunea conturilor

de Gina Popescu valabil la 14 Aug 2025
Intrebare: Ce ar trebui sa intelegem din aceasta prevedere din OMFP 1802/2014: "(2) Functiunea conturilor prezentata in acest capitol nu este limitativa, fiind exemplificat modul de inregistrare contabila a principalelor operatiuni economico-financiare."?
11Aug2025

Stornare avans facturat cu tva 19%

de Vera Constantin valabil la 11 Aug 2025
Intrebare: Pentru contractele de aparatura medicala incheiate inainte de 01.08.2025 pentru care am platit avans si poate chiar prima transa din contract cum se factureaza mijlocul fix, cu 19% sau cu 21%? Multumesc. Rog raspuns urgent.
11Aug2025

Refacturare facturi PPC si servicii paza cu 19%

de Vera Constantin valabil la 11 Aug 2025
Intrebare: S.C.ALFA S.A. primeste factura de energie de la furnizorul de la PPC ENERGIE, emisa in 06.08, pentru luna iulie, cu TVA 19%, aceeasi situatie si pentru serviciile de paza de la terti. Ce cota de TVA va aplica ALFA S.A. pentru refacturarea unei cote din aceste servicii catre firme din cadrul grupului?
07Aug2025

Achizitie servicii prelucrare din Elvetia

de Vera Constantin valabil la 07 Aug 2025
Intrebare: Multumesc pentru raspunsul acordat. V-as mai ruga sa ma ajutati si cu partea de declaratii. Cum prestatorul de servicii nu este din UE presupun ca in D390 nu trebuie si nu am cum sa il declar. Dar in D300 unde voi declara aceasta tranzactie?  
04Aug2025

Prelucrare bunuri cu transport in Elvetia

de Vera Constantin valabil la 04 Aug 2025
Intrebare: O fabrica din Romania produce un component care necesita un tratament care se poate face doar in Elvetia. Componentul fabricat in Romania pleaca in Elvetia, iar dupa tratament se intoarce in Romania. Va rog sa ma ajutati din punct de vedere a TVA-lui si fiscal ce inregistrari/declaratii necesita acest proces. Va multumesc anticipat pentru raspuns!
04Aug2025

Schimbare sediu social si adresa punct de lucru

de Vera Constantin valabil la 04 Aug 2025
Intrebare: SC DOI SRL are 2 asociati X si Y, cu sediul social la domiciliul asociatului X si contract de inchiriere pentru punct de lucru cu o persoana fizica. La 01.08.2025, asociatul X cesioneaza partile sociale lui Y. Societatea isi schimba sediul social si implicit contractul de inchiriere pentru punctul de lucru, cu noua adresa a societatii, in urma modificarilor la ONRC. Va rog sa-mi spuneti ...
x