Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Iulie 2024

Igienizare si amenajari spatiu dat in comodat

Raspuns oferit de
Olga Crevelescu

Olga Crevelescu
Consultant fiscal, Formator autorizat A.N.C.
Intrebare: Societatea s-a divizat partial la 28.12.2022 prin transferul unei ramuri de activitate la o societate noua cu care are incheiat un contract de comodat pentru 2 ani pentru parterul unei cladiri. In contract se specifica ca se refactureaza doar consumul de utilitati. S-a facut igienizarea birourilor ce deservesc noua societate. Factura a fost facuta pe numele comodantului. Este aceasta o cheltuiala deductibila a lui sau trebuie refacturata comodantarului? De asemenea, in viitorul apropiat se urmareste a se aduce reparatii/modernizari asupra intregii cladiri pentru a fi pusa in circuitul imobiliar. 

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1413

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

Iul162024

Tratament fiscal investitii la spatii detinute in comodat

de Profeanu Laura valabil la 16 Iul 2024
Intrebare: Cladire in proprietate persoana fizica data in comodat/folosinta gratuita catre firma pe 30 ani, contract inregistrat la ONRC. Firma face imbunatatiri pentru a desfasura obiect de activitate conform activitati autorizate(hotel) si pentru a obtine aviz ISU. La finalul investitiei se va comuncia valoarea proprietarului persoana fizica in vederea platii impozitului la Primarie. Ce regim au ...
Iun082024

Modernizare cladire. Amortizarea fiscala

de Irina Dumitrescu valabil la 08 Iun 2024
Intrebare: Societatea detine o cladire achizionata in anul 2023, cladire pe care doreste sa o modernizeze in vederea inchirierii. In momentul de fata suntem in stadiul in care obtinem toate autorizatiile si studiile geotehnice necesare demararii lucrarilor. Va rog sa imi spuneti daca cheltuiala cu amortizarea este deductibila fiscal pentru aceasta perioada cat si pentru perioada in care se desfasoara ...
Mai212024

Vanzare mijloc fix catre un client din strainatate

de Mariana Prejbeanu valabil la 21 Mai 2024
Intrebare: Care este monografia contabila aferenta vanzarii unui mijloc fix catre o persoana fizica din strainatate? Multumesc frumos.
Apr262024

Regim fiscal si contabil cheltuieli cu reparatiile constructie in comodat

de Ela Dumitra valabil la 26 Apr 2024
Intrebare: In spatiul in care se desfasoara activitatea de medicina de familie s-au efectuat lucrari de reparatii a constructiei, a instalatiilor electrice si sanitare. Mentionez ca spatiul il folosim pe baza unui contract de comodat intre srl si persoana fizica. Intrebarea mea este valoarea acestor lucrari le pun direct pe cheltuiala sau le amortizez?
Apr222024

Amortizare programe informatice

de Profeanu Laura valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: O societate cumpara un software necesar pentru vanzari cu durata de utilizare nelimitata. Ulterior va primi facturi de actualizare soft sau de imbunatatire. Cum trebuie sa trateze softul initial din punctul de vedere al amortizarii. Avand in vedere ca are durata de utilizare nelimitata il poate amortiza in 3 ani dpdv fiscal? Actualizarile le poate trata ca imobilizari separate si sa le amortizeze ...
Apr152024

Tratamentul contabil si fiscal al erorilor contabile

de Alexandru Palaghia valabil la 15 Apr 2024
Intrebare: Pe balanta contabila sintetica a unei societati comerciale, e o suma in contul 211, compusa din doua terenuri vandute, dar care nu au fost scoase din evidenta. Primul teren, achizitionat in 2004 de la o persoana juridica cu tva si vandut in 2014 catre o persoana fizica, pentru care s-a colectat tva. Pot scoate din evidenta 6583 = 2111, pe cheltuiala deductibila, acum in 2024? Din punct de vedere ...