Impartire profituri intragrup. Aspecte fiscale
- riscul de afaceri pentru operatiunile de pe teritoriul respectiv
- riscul de stabilire a preturilor pentru clientii locali
- riscul valutar (transportul pe ocean este intotdeauna cotat in USD)
- riscul de creditare si de colectare
- riscul de raspundere a marfurilor expediate (acoperit de asigurarea centralizata).
Asadar, deoarece atat originea, cat si destinatia opereaza intr-un mod integrat pentru a efectua transportul si ambele parti desfasoara activitati comparabile pentru a asigura toate masurile necesare efectuarii transportului, profitul operational brut, se va repartiza in mod egal 50:50, la final de luna intre entitati pentru toate transporturile derulate si vor fi luate in considerare veniturile si costurile aferente transportului, atat de la origine cat si de la destinatie. Suma neta rezultata va fi facturata fiecarei entitati. Luand in considerare scenariul in care o entitate din Romania imparte mai mult profit decat primeste, rezultand la final de luna un cost, care este tratamentul fiscal ce ar trebui aplicat acestui cost? Se poate deduce din punct de vedere fiscal? Care sunt documentele justificative necesare?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!