Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Iulie 2025

Incadrare contabila cale de acces

valabil la 14 Apr 2022
Intrebare: Societatea achizitioneaza 2 cladiri de birouri, 2 platforme betonate si are cota indiviza cale acces pentru cladirile de birouri si platformele betonate. Unde ar trebui sa incadrez caile de acces pe amenajari teren sau pe constructii pe codul de clasificare 1.3.7.3 din catalogul mijloacelor fixe? Mentionez ca aceste cai de acces sunt betonate. Va multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4673

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea activelor

17Iul2025

Amenajare spatiu sediu social

de Gina Popescu valabil la 17 Iul 2025
Intrebare: Suntem un SRL care are activitate servicii de inmatriiculare auto, asigurari auto, precum si comert cu piese de schimb pt autovehicule si am urmatoarea intrebare. -daca au fost cumparate in prima faza usi si geamuri care au fost montate pe o anexa unde firma a avut sediul social, acestea se pot deduce pe cheltuielile firmei sau ar trebui refacturate catre asociatul firmei, mentionez ca o ...
16Iul2025

Regim contabil amenajari imobile

de Alexandru Palaghia valabil la 16 Iul 2025
Intrebare: O societate detine un apartament pe care il inchiriaza (nu turistic), in luna iunie a reparat baia apartamentului prin montarea unei lavoar, cada si un vas WC aceste bunuri achizitionate au valori mai mari de 2500 lei (individual). In ce categorie a catalogul-ului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe ar trebui incadrat fiecare bunurile nominalizate mai ...
02Iun2025

Reevaluarea terenurilor - este obligatorie sau optionala?

de Profeanu Laura valabil la 02 Iun 2025
Intrebare: O societate are 2 terenuri achizitionate in 2016 si 2017, pe care urmeaza sa construiasca. Este necesara evaluarea acestor terenuri in anul 2025, an in care vor incepe contructia pe terenuri? Va rog sa ma ajutati cu o baza legala si cu o monografie. Cu stima.
02Iun2025

Stabilirea duratei normale de functionare pentru constructii achizitionate fara proiect

de Profeanu Laura valabil la 02 Iun 2025
Intrebare: Am achizitionat o cladire, construita in 1982, de la o persoana fizica. Cum aleg durata amortizarii? N-am informatii privind durata de viata in proiectul acesteia.
25Mai2025

Donatie mijloace fixe si obiecte de inventar

de Gina Popescu valabil la 25 Mai 2025
Intrebare: Societatea noastra se ocupa cu mobilarea spatiilor de birouri ale diverselor companii. In anii 2017-2018, societatea noastra a amenajat un spatiu de birou al unei companii imobiliare, cu rolul de a promova produsele comercializate de societatea noastra firmelor in cautare de spatii de birouri, compania imobiliara respectiva fiind una din cele mai importante companii de intermediere a ...
02Apr2025

Vanzarecedare mijloace fixe achizitionate din fonduri

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Apr 2025
Intrebare: Societatea X a obtinut in anul 2018 fonduri nerambursabile a achizitionat mijloace fixe si obiecte inventar in valoare de 178.000 dupa 4 ani decide sa le vanda, iar unele dintre ele s-au stricat. Care este monografia contabila pentru cele stricate, iar la vanzare cand inchid contul 4752 la 7584 platesc impozit si pe aceasta suma? Adica platesc o data la vanzare impozit si mai platesc ...
x