Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 2 Iulie 2025

Incadrarea in limitele de obligativitate privind intocmirea dosarului preturilor de transfer

valabil la 05 Dec 2019
Intrebare: Administratorul este asociat la aceasta societate (nr. 1) si mai are o alta societate la care este unic asociat si administrator (nr. 2). Societatea 2 are un spatiu pe care il inchiriaza din anul 2003, fara TVA, catre societatea 1. Valoarea chiriei a fost modificata o singura data in anul 2006 si este valabila si in prezent. Este necesar dosar pret transfer? Si daca nu a fost facut pana in prezent mai poate fi facut incepand cu anul 2003?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4669

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

14Mai2025

Calitatea OP-ului de document justificativ

de Alexandru Palaghia valabil la 14 Mai 2025
Intrebare: Va rog sa ne spuneti daca ordinul de plata mai este document justificativ pentru inregistrarea platilor in contabilitate sau este suficient doar extrasul de cont. Mai precis platile se fac de pe aplicatii de pe telefon. Mai trebuie listate ordinele de plata sau este suficient sa se inregistreze extrasul de cont. Si va rugam si baza legala. Multumim.
07Apr2025

Imprumuturi intre societati afiliate

de Olga Crevelescu valabil la 07 Apr 2025
Intrebare: O persoana fizica este asociat unic al firmei A. Aceeasi persoana fizica detine si 50% dintr-o alta firma, B, impreuna cu un alt asociat! Este corect ca firma A sa imprumute cu bani firma B, ori de cate ori aceasta are nevoie, putand merge pana la de cateva ori pe luna, iar firma B sa-i inapoieze la un moment dat? Care sunt conditiile in care o poate face, daca poate, pe ce perioada si cu ce ...
19Mar2025

Mod de completare aviz de insotire a marfurilor pentru transfer marfuri intre gestiuni

de Amelia Dumitras valabil la 19 Mar 2025
Intrebare: Societatea noastra are mai multe puncte de lucru in tara. Pentru transferurile de marfuri intre ele intocmim aviz de insotire a marfii si nota de receptie. Evidenta stocului in contabilitate se tine la pret de achizitie. Avand in vedere ca pretul de achizitie nu vrem sa apara pe documente, deoarece e confidential e obligatoriu sa trecem pret de vanzare sau se pot intocmi aceste documente doar ...
17Feb2025

Regimul de impozitare pe veniturile microintreprinderilor. Aspecte fiscale

de Ionut Jinga valabil la 17 Feb 2025
Intrebare: Societatea A, platitoare de impozit pe profit este detinuta in procent de 100% de doamna A, iar sotul, domnul B, este desemnat administrator prin statutul societatii. Societatea A obtine contracte de achizitie publica si devine contractantul lucrarilor. Societatea B, platitoare de impozit micro este detinuta in procent de 100% de domnul B, iar sotia, doamna A, este angajata cu contract de ...
13Nov2024

Emitere chitanta catre persoane juridice

de Gina Popescu valabil la 13 Nov 2024
Intrebare: O societate cu activitate de comert vinde atat fizic, cat si online. La vanzarea catre persoane fizice incaseaza doar prin banca. La vanzarea catre persoane juridice, in acest caz, poate incasa cu chitanta? In ce conditii poate emite chitanta? Multumesc!
09Sep2024

Bonul fiscal sau chitanta pentru incasarea in numerar de la persoane juridice?

de Profeanu Laura valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Firma platitoare de TVA, presteaza servicii atat catre firme-persoane juridice, cat si catre persoane fizice. Catre persoane fizice se emite bon fiscal iar pentru persoane juridice se emite factura si ca document de incasare se taie chitanta. Cum este corect pentru persoanele juridice sa emita bon fiscal ca si dovada a contravalori incasarii facturii sau chitanta? Pana acum s-a emis chitanta ...
x