Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Incasare prin intermediari

Raspuns oferit de
Dana Hristu

Dana Hristu
Consultant fiscal
Intrebare: Ce documente justificative trebuie sa avem la casierie in cazul unor facturi (emise catre persoane fizice si juridice) de marfa livrata prin curier, a caror incasare se face prin metoda ramburs la curier? Mentionez ca firma de curierat s-a prezentat cu suma incasata la casieria unitatii noastre si ne-a pus la dispozitie AWB-ul aferent si o copie dupa chitanta emisa de firma de curierat la incasarea sumei de la client.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4669

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

Ian142024

Vanzari cu amanuntul. Incasare cu OP

de Dana Hristu valabil la 14 Ian 2024
Intrebare: Societate cu activitate principala comert cu amanuntul. Utilizeaza casa de marcat. Este permisa si vanzarea pe baza de factura carte persoane juridice, incasata cu op?
Iul272023

Aplicarea OUG 67/2023 privind plafonarea adaosurilor la anumite produse

de Alexandru Palaghia valabil la 27 Iul 2023
Intrebare: Suntem o fabrica de paine care vinde produsele prin magazine proprii si catre alti clienti (en-gros). Conform OUG 67/2023, care va fi si cum vom stabili cota de adaos incepand din luna august? Cum stabilim costul de productie? Ce cheltuieli intra in costul de productie? Costurile cu magazinele proprii (salarii, chirie, energie,etc.) intra in costul de productie? Costurile de distributie a ...
Apr202023

Defectare casa de marcat

de Elena Garofil valabil la 20 Apr 2023
Intrebare: Cand pica memoria casei de marcat, care sunt pasii care trebuie urmati pentru raportarea la finante a vanzarilor efectuate? Cum se face evidentierea in registrul special? Casa de marcat utilizata tip.- incontex succes m7.
Oct302021

Microintreprindere - Scoatere din gestiune bunuri nevandabile. TVA

de Mariana Prejbeanu valabil la 30 Oct 2021
Intrebare: Societatea K, inregistrata in scopuri de TVA, si platitoare de impozit pe venit micro, comercializeaza produse din portelan si sticla. De-a lungul timpului unele produse s-au spart, si se doreste scoaterea din gestiune a acestora. Unele sunt in depozit, altele insa au ajuns la client ciobite, si nu s-a mai solicitat restituirea acestora, costurile de returi prin curier fiind prea mari. Nu se ...
Dec202020

Incasare avans, inregistrare factura

de Costin A. Istrate valabil la 20 Dec 2020
Intrebare: Avem un contract de vanzare sistem care contine materiale ce se vor asambla la beneficiar. Pentru acest produs finit am primit in decembrie de la trei furnizori diferiti materii prime pe care le-am livrat catre beneficiari. In Ianuarie se va livra si ultima transa de materii prime iar la final vom emite factura pentru produsul finit-sistem. Pentru materiale am emis avize de expeditie fara valoare ...
Mar122018

Microintreprindere cu un salariat. Componenta comisiei de inventariere

de Constanta Popa valabil la 12 Mar 2018
Intrebare: O microintreprindere are un singur salariat (contabilul sef). La inventarierea anuala, cine poate face parte din comisia de inventariere? Nu exista stocuri materiale, doar cateva obiecte de inventar.