Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 9 Mai 2025

Incasare prin intermediari

Intrebare: Ce documente justificative trebuie sa avem la casierie in cazul unor facturi (emise catre persoane fizice si juridice) de marfa livrata prin curier, a caror incasare se face prin metoda ramburs la curier? Mentionez ca firma de curierat s-a prezentat cu suma incasata la casieria unitatii noastre si ne-a pus la dispozitie AWB-ul aferent si o copie dupa chitanta emisa de firma de curierat la incasarea sumei de la client.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4669

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

09Apr2025

Documentatie necesara in cazul returnare bun achizitionat dintr-un magazin fizic

de Ela Dumitra valabil la 09 Apr 2025
Intrebare: O companie are un magazin de imbracaminte; se intampla ca clientul sa returneze achizitia din mai multe motive; intrebam ce documentatie este necesara in cazul returnarii dupa ce am platit rochia si am primit bon fiscal; - daca clientul vrea banii inapoi, ce ar trebui sa facem din punct vedere fiscal si documente? - daca clientul doreste un schimb cu alte haine de valoare egala sau mai ...
28Feb2025

Aplicare OUG 672023

de Gina Popescu valabil la 28 Feb 2025
Intrebare: Eu inteleg ca painea cu gramaj de 500 gr nu intra sub incidenta ordonantei, corect?
27Feb2025

Plafonare pret paine conform OUG 672023

de Gina Popescu valabil la 27 Feb 2025
Intrebare: OUG 67/2023 prevede plafonarea adaosurilor comerciale pentru unele produse alimentare. Va rog sa precizati daca painea simpla cu gramaj fix de 300 gr, respectiv de 500 gr intra sub incidenta acestei ordonante.
17Feb2025

Obligatia utilizarii AMEF

de Alexandru Palaghia valabil la 17 Feb 2025
Intrebare: Societatea noastra vinde materiale de constructie cu ridicata, direct din depozitul pe care il detine, in marea majoritate, catre persoane juridice. Rareori se intampla sa vindem si catre persoane fizice (se emit facturi si chitante). In aceste cazuri, considerati ca este nevoie sa detinem casa de marcat? Multumesc frumos!
12Nov2024

Incasare avans. Documente

de Irina Dumitrescu valabil la 12 Nov 2024
Intrebare: O persoana fizica plateste in avans o suma de bani cu OP. Se emite factura de avans. In momentul livrarii marfurilor, ce document trebuie sa emitem? Factura sau bon fiscal? In cazul emiterii bonului fiscal la livrare, care este modalitatea de incasare a bonului fiscal? Multumesc.
14Ian2024

Vanzari cu amanuntul. Incasare cu OP

de Dana Hristu valabil la 14 Ian 2024
Intrebare: Societate cu activitate principala comert cu amanuntul. Utilizeaza casa de marcat. Este permisa si vanzarea pe baza de factura carte persoane juridice, incasata cu op?