Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 1 Iulie 2025

Inchiriere bun imobil in regim de scutire, obligatia ajustarii negative a taxei deduse la achizitie

valabil la 19 Ian 2023
Intrebare: Cladire achizitionata cu taxare inversa, in valoare de 341.000, in anul 2015. Valoarea neamortizata 259049 lei si perioada de amortizare ramasa 396 luni. Cladirea a trecut de la categoria sediu societate in investitii imobiliare in anul 2022. In anul 2022 a fost inchiriata cu TVA. Incepand cu anul 2023 se va modifica contract inchiriere si se va factura chiria fara TVA. Va rog sa ne indicati cum calculam, inregistram si raportam ajustarea de TVA?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Cod CAEN: 5630

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

31Mai2025

Omitere inregistrare imobil la achizitie

de Mariana Prejbeanu valabil la 31 Mai 2025
Intrebare: La o societate in urma unui control desfasurat in decembrie 2024 s-a descoperit ca un imobil achizitionat in anul 2019 de la o persoana fizica a fost omis de la inregistrarea in contabilitate. Societatea a fost platitoare de impozit pe venit pana in luna aprilie 2023, apoi a devenit platitoare de impozit pe profit. Cu ce data se poate inregistra in contabilitate? Va rugam sa ne prezentati ...
19Mai2025

Inregistrare achizitie tablouri

de Elena Garofil valabil la 19 Mai 2025
Intrebare: Societatea achizitioneaza, la licitatie, tablouri care au certificat de autenticitate si de vanzare si nu fac parte din patrimoniul national cultural. Unele tablouri au valoarea mai mica de 2.500 lei. Pe factura sunt trecute comisionul de licitatie si taxa de timbru. Cum tratez aceasta achizitie?  
30Apr2025

Tratament contabil si fiscal achizitie non-UE brand si consultanta

de Costin A. Istrate valabil la 30 Apr 2025
Intrebare: O firma din Romania achizitioneaza un brand din Anglia si pentru aceasta primeste 2 facturi: una cu contravaloarea brandului si o alta de la firma de consultanta care a intermediat aceasta tranzactie. Cum se inregistreaza in evidenta contabila aceasta achizitie? Care sunt implicatiile din punct de vedere al tva, unde se declara achizitia in D300?
11Apr2025

Scutirea de impozit a profitului reinvestit

de Profeanu Laura valabil la 11 Apr 2025
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti care este regimul fiscal al unui bun pentru care s-a aplicat scutirea de impozit pe profit (profit reinvestit).
26Ian2025

Vanzare imobil cu taxare inversa

de Gina Popescu valabil la 26 Ian 2025
Intrebare: Societate comerciala doreste sa vanda un imobil achizitionat (cladire teren aferent) in anul 2000 unei societati platitoare de TVA. Poate face factura cu taxare inversa daca depune notificare in acest sens la ANAF? Transmiterea notificarii poate fi facuta prin SPV?
19Dec2024

Punere in functiune constructie si scutire profit reinvestit

de Gina Popescu valabil la 19 Dec 2024
Intrebare: Ce documente sunt necesare pentru punerea in functiune a unei cladiri construita de terti, care urmeaza sa fie dedusa din impozitul pe profit (ca profit reinvestit)? Punerea in functiune partiala este conditionata de existenta autorizatiei de functionare?
x