Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Inregistrare achizitie intracomunitara actualizare soft, declarare

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
Intrebare: In luna ianuarie 2024 am achizitionat o licenta software de la furnizor Germania (cod valid TVA) si a fost vanduta in aceeasi luna clientului nostru, in urma comenzii acestuia. In martie 2024, clientul nostru realizeaza ca doreste un upgrade la acest soft, iar firma noastra face comanda la furnizor Germania. Pe factura externa, primita in 20.03.2024, apare mentiunea "diferenta de pret la softul livrat in ianuarie 2024". Cum tratam aceasta achizitie intracomunitara d.p.d.v. TVA? Ajustare baza impozabila a facturii initiale din ianuarie 2024 sau achizitie intracomunitara de sine statatoare? Precizam ca ambele softuri au venit pe suport USB, livrate cu AWB-uri prin operator transport UPS. Va multumim anticipat!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4669

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Ajustarea deducerii TVA

Mar202024

Inregistrare decizie de impunere

de Elena Garofil valabil la 20 Mar 2024
TVA
Intrebare: Societate comerciala, cu cod CAEN agentie imobiliara, a achizitionat in anii 2019-2021 trei apartamente de la dezvoltatori imobiliari pe care le inchiriaza tertilor (apartamentele sunt inregistrate in cont 215 si s-a aplicat taxarea inversa la achizitie). Inchirierea se face cu tva, societatea avand depusa notificare pentru aplicare tva la chirie. Societatea avea la luna decembrie 2023 de ...
Mar222024

Tratament fiscal pentru acordare produse gratuit

de Profeanu Laura valabil la 22 Mar 2024
TVA
Intrebare: O societate acorda cu titlu gratuit spitalelor publice de stat anumite consumabile pentru care intocmeste aviz cu mentiunea "marfa acordata cu titlu gratuit". Cum trebuie tratat TVA-ul aferent acestor marfuri si cum trebuie tratata cheltuiala aferenta marfii acordate cu titlu gratuit, din punct de vedere fiscal? Multumesc.
Mar062024

Apartamente achizitionate in scopul inchirierii neutilizate

de Olga Crevelescu valabil la 06 Mar 2024
TVA
Intrebare: Societatea cumpara in anul 2022, luna martie, 4 apartamente, in vederea inchirierii catre terti. Doua apartamente le inchiriaza din luna iunie 2022, celelalte doua ramanand neinchiriate pana in prezent. La achizitie, din punct de vedere al tva au avut taxare inversa. Societatea are obligatia ajustarii tva la apartamente? Si daca da, la care din ele?
Feb062024

Tratamentul fiscal al creantelor clienti prescrise

de Alexandru Palaghia valabil la 06 Feb 2024
TVA
Intrebare: Am preluat de curand o societate care are in soldul clientilor sume destul de mari neincasate - cele mai vechi de 15 ani - mai recente de 1 an aproximativ. Din anul 2013 a intrat in sistemul TVA la incasare. Intrebarea este: pentru sumele mai vechi de 2013 as vrea sa le trec pe cheltuieli 654 = 4111 pentru ca s-a colectat TVA odata. E corect rationamentul meu? Dar pentru cele de dupa 2013 trebuie ...
Dec232023

Pierderile inregistrate la scoaterea din evidenta a creantelor pentru partea acoperita de provizion

de Profeanu Laura valabil la 23 Dec 2023
TVA
Intrebare: Societatea a achizitionat cereale de la un furnizor platitor de TVA, factura emisa a fost cu taxare inversa, dar cerealele in baza unui contract au ramas in custodie la furnizor, inregistrarea in contabilitate a fost pe contul 351, si pe masura livrarii, 301=351, pe baza de aviz. Dar furnizorul nu a livrat decat o parte din cereale, firma a intrat in faliment si prezent este radiata de la ...
Dec162023

Achizitie bunuri din UE. Livrare directa la beneficiarul final din Romania

de Constanta Popa valabil la 16 Dec 2023
TVA
Intrebare: Operatiune triunghiulara Firma A din Romania cumpara bunuri din UE de la Firma B(Polonia) cu livrare directa la Firma C din Romania. Firma A primeste factura de la Firma B si emite factura catre firma C. Ce documente sunt necesare pentru livrarea de la B la C, este obligatorie emiterea unui aviz de insotire a marfii de catre firma A catre firma C?