Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Inregistrare contabila componente auxiliare

Raspuns oferit de
Costin A. Istrate

Costin A. Istrate
Consultant in management
valabil la 16 Nov 2021

Intrebare: In cursul lunii noiembrie 2021 se achizitioneaza componente auxiliare, care vor fi montate pe un utilaj (mijloc fix), care urmeaza sa fie livrat si facturat de catre furnizor doar in septembrie 2022. Cum se inregistreaza in evidenta contabila achizitia acestor componente, care in septembrie 2022 vor majora valoarea utilajului, fiind parte componenta a acestuia?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2512

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

Mar142024

Documente inregistrare lucrari modernizare imobil

de Elena Garofil valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: O societate comerciala, proprietara unei cladiri pe care o utilizeaza pentru inchiriere, modernizeaza cladirea (in principal grupurile sanitare de la fiecare etaj). In acest scop incheie contracte cu firme de constructii, care urmeaza sa realizeze lucrarea, care presupune atat consumuri de materiale cat si de manopera. Pe parcursul lucrarii se realizeaza plati partiale, care au la baza facturi ...
Mar132024

Obiecte de inventar versus mijloace fixe

de Profeanu Laura valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: Referitor cheltuieli amenajare apartament in vederea inchirierii: va rugam sa ne indicati care este procedura legala de incadrare fiscal-contabila pentru urmatoarele operatiuni; mentionam ca apartamentul a fost achizitionat in stare finala, functionala: 1. Executie perete despartitor montare usa, pe baza de factura furnizor, valoare mai mica de 20% din valoarea apartamentului. 2. Achizitie ...
Ian042024

Amortizare cheltuieli de racordare

de Mariana Prejbeanu valabil la 04 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra dezvolta o investitie imobiliara si a incheiat cu E-Distributie Muntenia SA un contract de racordare. Conform contractului incheiat, societatea noastra trebuie sa achite catre E-Distributie Muntenia SA un tarif de racordare. In contabilitatea societatii noastre am inregistrat plata acestui tarif de racordare in contul 205. In contract nu este stabilita durata dreptului de ...
Dec162023

Achizitii active, amortizare, dosar dauna asigurator

de Elena Ionescu valabil la 16 Dec 2023
Intrebare: Rog monografie pentru inregistrarea in contabilitate si gestiune a mijloacelor fixe (cod clasificare si perioada de am.) o.i. Factura de achizitie: poz. 1 - Tablou automatizare sistem sanitar = 4500 lei; poz. 2 - plutitor = 2067 lei; poz. 3 - servicii montare = 596 lei; poz. 4. servicii punere in folosinta = 900 lei. Valoarea produselor achizitionate se recupereaza prin dosar de dauna de la ...
Nov182023

Nacela. Incadrare in catalogul mijloacelor fixe. Scutire profit reinvestit

de Irina Dumitrescu valabil la 18 Nov 2023
Intrebare: O firma platitoare de impozit pe profit a cumparat o nacela articulata electrica MAGNIEAB 20. Poate fi incadrat pe codul 2.1.20.4 din catalogul mijloacelor fixe si sa beneficieze de scutire la impozitul pe profitul reinvestit, avand in vedere ca societatea activeaza pe codul CAEN 4120 si este folosita in lucrari de constructii, izolari, tencuieli etc.? (atasez datele tehnice conform declaratiei ...
Nov022023

Reziliere contract. Eliminare modernizare spatiu inchiriat

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Nov 2023
Intrebare: Societatea a inregistrat in 212 modernizarile intr-un spatiu inchiriat, la momentul actual investitia este complet amortizata, contractul de inchiriere este reziliat, cum procedez sa o scot din imobilizari si pe baza caror documente? Multumesc.