Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024

Inregistrare in scopuri de TVA prin optiune. Organizarea contabilitatii

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 07 Nov 2019

Intrebare:
Va rog sa ma ajutati cu un punct de vedere in ceea ce priveste conducerea contabilitatii pentru o societate care a devenit platitoare de TVA prin depasirea plafonului.
Pentru depunerea formularului 010 de mentiune pentru inregistrarea in scopuri de TVA prin depasirea plafonului, se poate bifa optiunea de NU la pct.7?


7. Contabilitatea este organizata si condusa pe baza de contracte de prestari servicii in domeniul contabilitatii, conform art. 10 alin. (3) din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare da datele de identificare ale persoanei care asigura organizarea si conducerea contabilitati si conform prevederilor art.10 alin. (3) din Legea nr. 82/1991 sunt prevazute in Anexa la declaratia de inregistrare fiscala NU si ce documente se depun impreuna cu formularul?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 7022

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Apr022024

Refacturare impozit pe cladire

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: In cazul unui contract de inchiriere imobil intre doua persoane juridice pentru desfasurarea unui activitati economice au fost refacturate de catre proprietarul imobiluli si cheltuielile cu impozitul pe cladire. Am urmatoarele intrebari: 1) se pot deduce aceste cheltuieli de chirias; 2) este obligatoriu a se consemna acest lucru in contract sau daca este consemnat ca chiriasul suporta cheluielile ...
Dec282023

Unitate cult trecere de la evidenta in partida dubla la partida simpla

de Elena Ionescu valabil la 28 Dec 2023
Intrebare: Pentru o unitate de cult, care desfasoara activitate non-profit si activitate economica sub plafonul de 15.000 euro, ma puteti ajuta, va rog, cu procedura de urmat cand se doreste revenirea la partida simpla de la partida dubla? Ce declaratie trebuie depusa si incepand cu ce moment poate tine evidenta in partida simpla? Multumesc.
Nov172023

Depasire plafon microintreprinderi in trimestrul IV. Calcul impozit pe profit

de Ionut Jinga valabil la 17 Nov 2023
Intrebare: Sunt o microintreprindere cu impozit pe venit, declaratia 100 la trimestru, cifra de afaceri fiind sub 500.000 euro. In luna octombrie 2023 am depasit plafonul de 500.000 euro. Cand trebuie sa depun D700? Anul viitor voi depune doar D101 pentru trimestrul 4? Multumesc! 
Iul272023

Tratamentul contabil al sumei ce depaseste plafonul maxim zilnic de diurna

de Alexandru Palaghia valabil la 27 Iul 2023
Intrebare: Avem angajati mobili corora, avand in vedere mobilitatea, le-am introdus in contract mentiunea privind dreptul la masa in limita sumei de 50 lei / zi sau, in cazul in care nu servesc masa, virarea acestei sume in cont( 50 lei, pentru cel putin 12 ore si intr-o localitate aflata la o distanta mai mare de 5 km). De regula se pleaca in echipe de cate 3-4 muncitori care, iau masa impreuna si vin cu ...
Feb172023

ONG. Venituri din inchiriere si transport bunuri mobile

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Feb 2023
Intrebare: ONG ul inchiriaza aparatele medicale primite ca donatie, persoanelor fizice in baza unor contracte de inchiriere. Incasarea cash se face cu bon fiscal, iar unele incasari se fac prin banca. Este necesar sa se intocmeasca facturi pentru fiecare incasare? Inchirierea este in scop medical. Se factureaza cu TVA? Dar daca contractul de inchiriere se face cu un alt ONG cu obiect de activitate ingrijire ...
Iul232022

Factura platita de asociat. Aspecte contabile si fiscale

de Ionut Jinga valabil la 23 Iul 2022
Intrebare: O microintreprindere, platitoare de TVA, a facut o achizitie intracomunitara de piese auto care urmeaza sa fie vandute. Factura si piesele au fost aduse de curier. Factura de achizitie este facuta de catre furnizor in lei. Plata s-a facut curierului, dar pe chitanta apare numele patronului si nu al firmei deoarece plata depasea 5000 lei. In aceste conditii cum inregistram aceasta chitanta ...