Inventariere la PFA
valabil la 25 Feb 2013
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un raspuns pentru modul de utilizare a registrelor inventar cod 14-1-12a si cod 14-1-12 si sa-mi spuneti parerea dvs daca procedez corect.
In registrul inventar cod 14-1-12a utilizat de pfa s-au inregistrat toate obiectele de inventar si mijloacele fixe achizitionate de la inceputul activitatii pana in prezent in ordine cronologica.
La fiecare sfarsit de an in baza unei decizii de inventariere s-a efectuat inventarul trecandu-se in listele de inventar toate obiectele de inventar si mijloacele fixe aflate in patrimoniu la data respectiva.
In registru inventar 14-1-12 cf.ordinului 2861/2009 am trecut toate obiectele si mijloacele fixe cf listelor de inventar.
Daca in urma inventarierii se constata existenta unor obiecte de inventar degradate sau lipsa unora se intocmeste un proces verbal de casare, aprobat, valoarea acestora scazandu-se din registrul inventar cod.14-1-12a si data iesirii care se trece fiind 31.12 a anului respectiv.
Punctajele reciproce efectuate cu furnizorii si clientii pe baza extraselor de cont este suficient sa fie atasate dosarului de inventariere sau se trec in registru inventar soldurile clientilor si furnizorilor.
Ce alte sume ar mai trebuie trecute in registrul inventar 14-1-12 in urma inventarierii la PFA?
In registrul inventar cod 14-1-12a utilizat de pfa s-au inregistrat toate obiectele de inventar si mijloacele fixe achizitionate de la inceputul activitatii pana in prezent in ordine cronologica.
La fiecare sfarsit de an in baza unei decizii de inventariere s-a efectuat inventarul trecandu-se in listele de inventar toate obiectele de inventar si mijloacele fixe aflate in patrimoniu la data respectiva.
In registru inventar 14-1-12 cf.ordinului 2861/2009 am trecut toate obiectele si mijloacele fixe cf listelor de inventar.
Daca in urma inventarierii se constata existenta unor obiecte de inventar degradate sau lipsa unora se intocmeste un proces verbal de casare, aprobat, valoarea acestora scazandu-se din registrul inventar cod.14-1-12a si data iesirii care se trece fiind 31.12 a anului respectiv.
Punctajele reciproce efectuate cu furnizorii si clientii pe baza extraselor de cont este suficient sa fie atasate dosarului de inventariere sau se trec in registru inventar soldurile clientilor si furnizorilor.
Ce alte sume ar mai trebuie trecute in registrul inventar 14-1-12 in urma inventarierii la PFA?
• Tip societate: P.F.
• Numar de angajati: 0 angajati
• Platitoare TVA: Da
• Cod CAEN: avocatura
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!
Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii
02Apr2025
Plafon casierie, doua registre de casa
de
Elena Garofil
valabil la 02 Apr 2025
Intrebare:
O societate A executa lucrari de constructii in tara si in comunitate - are incasari in lei si in euro, iar in evidenta contabila conduce registru de casa atat in lei, cat si in euro. Plafonul de casierie trebuie sa nu depaseasca 50.000 lei zilnic cumulat sau fiecare casierie poate sa aiba un sold zilnic maxim de pana la 50.000 lei?
10Apr2023
Cont bancar PFA
de
Anastasia Bogaciuc
valabil la 10 Apr 2023
Intrebare: Exista o lege prin care un PFA sa fie obligat sa aiba cont separat de pfa, fata de contul personal? Situatia existenta: in contul personal intra doar o suma din salariu si veniturile de la 2 clienti ai PFA-ului. Veniturile sunt foarte bine delimitate. Multumesc.
17Iun2021
Livrare echipamente cu montaj
de
Vera Constantin
valabil la 17 Iun 2021
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza echipamente de la mai multe firme pe care le vinde sub forma unor instalatii (echipament 1, echipament 2, echipament 3 = INSTALATIE W). Echipamentele sunt achizitionate de la furnizori diferiti si sunt livrate, in momente diferite, direct catre clientul nostru, unde sunt montate si puse in functiune de tehnicienii nostri sau de subcontractori. La sfarsitul ...
25Feb2021
Scadere din gestiune mijloace fixe complet amortizate
de
Elena Garofil
valabil la 25 Feb 2021
Intrebare: Conform evidentei contabile 20% din imobilizarile corporale detinute de firma sunt complet amortizate (10% in uz - mobilier, restul nefolositoare-echipamente uzate).Care sunt notele contabile care se intocmesc in situatia prezentata si ce documente se vor anexa la acestea?
11Feb2021
Contarea pe documentele justificative
de
Constanta Popa
valabil la 11 Feb 2021
Intrebare: Referitor la contarea documentelor inregistrate in contabilitate (facturi furnizori, deconturi, registre de casa), este obligatorie scrierea pe documente a notelor contabile inregistrate?
07Oct2020
Retragere asociat, distribuire mijloace fixe si stocuri
de
Elena Garofil
valabil la 07 Oct 2020
Intrebare:
1. Care sunt demersurile legale pentru retragerea asociatului din firma?
2. Va rog sa imi precizati care sunt variantele cele mai ieftine din toate punctele de vedere ca asociatul sa ramana cu terenul si jumatate din marfa. Ma refer aici la implicatii in ceea ce priveste TVA, impozit micro, impozit persoana fizica etc.
Precizez ca societatea este neplatitoare de ...