Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Inventariere la PFA

Raspuns oferit de
Adrian Benta

Adrian Benta
Consultant fiscal
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un raspuns pentru modul de utilizare a registrelor inventar cod 14-1-12a si cod 14-1-12 si sa-mi spuneti parerea dvs daca procedez corect.
In registrul inventar cod 14-1-12a utilizat de pfa s-au inregistrat toate obiectele de inventar si mijloacele fixe achizitionate de la inceputul activitatii pana in prezent in ordine cronologica.
La fiecare sfarsit de an in baza unei decizii de inventariere s-a efectuat inventarul trecandu-se in listele de inventar toate obiectele de inventar si mijloacele fixe aflate in patrimoniu la data respectiva.
In registru inventar 14-1-12 cf.ordinului 2861/2009 am trecut toate obiectele si mijloacele fixe cf listelor de inventar.
Daca in urma inventarierii se constata existenta unor obiecte de inventar degradate sau lipsa unora se intocmeste un proces verbal de casare, aprobat, valoarea acestora scazandu-se din registrul inventar cod.14-1-12a si data iesirii care se trece fiind 31.12 a anului respectiv.
Punctajele reciproce efectuate cu furnizorii si clientii pe baza extraselor de cont este suficient sa fie atasate dosarului de inventariere sau se trec in registru inventar soldurile clientilor si furnizorilor.
Ce alte sume ar mai trebuie trecute in registrul inventar 14-1-12 in urma inventarierii la PFA?

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: avocatura

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Apr102023

Cont bancar PFA

de Anastasia Bogaciuc valabil la 10 Apr 2023
Intrebare: Exista o lege prin care un PFA sa fie obligat sa aiba cont  separat de pfa, fata de contul personal? Situatia existenta: in contul personal intra doar o suma din salariu si veniturile de la 2 clienti ai PFA-ului. Veniturile sunt foarte bine delimitate. Multumesc.
Iun172021

Livrare echipamente cu montaj

de Vera Constantin valabil la 17 Iun 2021
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza echipamente de la mai multe firme pe care le vinde sub forma unor instalatii (echipament 1, echipament 2, echipament 3 = INSTALATIE W). Echipamentele sunt achizitionate de la furnizori diferiti si sunt livrate, in momente diferite, direct catre clientul nostru, unde sunt montate si puse in functiune de tehnicienii nostri sau de subcontractori. La sfarsitul ...
Feb252021

Scadere din gestiune mijloace fixe complet amortizate

de Elena Garofil valabil la 25 Feb 2021
Intrebare: Conform evidentei contabile 20% din imobilizarile corporale detinute de firma sunt complet amortizate (10% in uz - mobilier, restul nefolositoare-echipamente uzate).Care sunt notele contabile care se intocmesc in situatia prezentata si ce documente se vor anexa la acestea?
Feb112021

Contarea pe documentele justificative

de Constanta Popa valabil la 11 Feb 2021
Intrebare: Referitor la contarea documentelor inregistrate in contabilitate (facturi furnizori, deconturi, registre de casa), este obligatorie scrierea pe documente a notelor contabile inregistrate?
Oct072020

Retragere asociat, distribuire mijloace fixe si stocuri

de Elena Garofil valabil la 07 Oct 2020
Intrebare: 1. Care sunt demersurile legale pentru retragerea asociatului din firma?   2. Va rog sa imi precizati care sunt variantele cele mai ieftine din toate punctele de vedere ca asociatul sa ramana cu terenul si jumatate din marfa. Ma refer aici la implicatii in ceea ce priveste TVA, impozit micro, impozit persoana fizica etc.   Precizez ca societatea este neplatitoare de ...
Iun022020

Inventarierea creantelor si a datoriilor. Aspecte specifice

de Constanta Popa valabil la 02 Iun 2020
Intrebare: Va rog sa detaliati modalitatea de inventariere a creantelor si datoriilor la sfarsit de an, operatiune inclusa in Calendarul Inventarierilor pe anul 2019. Se intocmeste PV cu toti furnizorii (conturi 401, 404) si cu toti clientii (cont 411, 4118) cu soldul la 31.12.2019 pe fiecare partener, desi confirmare de sold nu am trimis/primit de la toti colaboratorii, numarul lor fiind foarte mare. Care ...