Inventariere la PFA
In registrul inventar cod 14-1-12a utilizat de pfa s-au inregistrat toate obiectele de inventar si mijloacele fixe achizitionate de la inceputul activitatii pana in prezent in ordine cronologica.
La fiecare sfarsit de an in baza unei decizii de inventariere s-a efectuat inventarul trecandu-se in listele de inventar toate obiectele de inventar si mijloacele fixe aflate in patrimoniu la data respectiva.
In registru inventar 14-1-12 cf.ordinului 2861/2009 am trecut toate obiectele si mijloacele fixe cf listelor de inventar.
Daca in urma inventarierii se constata existenta unor obiecte de inventar degradate sau lipsa unora se intocmeste un proces verbal de casare, aprobat, valoarea acestora scazandu-se din registrul inventar cod.14-1-12a si data iesirii care se trece fiind 31.12 a anului respectiv.
Punctajele reciproce efectuate cu furnizorii si clientii pe baza extraselor de cont este suficient sa fie atasate dosarului de inventariere sau se trec in registru inventar soldurile clientilor si furnizorilor.
Ce alte sume ar mai trebuie trecute in registrul inventar 14-1-12 in urma inventarierii la PFA?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!