Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 11 Mai 2025

Inventariere la PFA

Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un raspuns pentru modul de utilizare a registrelor inventar cod 14-1-12a si cod 14-1-12 si sa-mi spuneti parerea dvs daca procedez corect.
In registrul inventar cod 14-1-12a utilizat de pfa s-au inregistrat toate obiectele de inventar si mijloacele fixe achizitionate de la inceputul activitatii pana in prezent in ordine cronologica.
La fiecare sfarsit de an in baza unei decizii de inventariere s-a efectuat inventarul trecandu-se in listele de inventar toate obiectele de inventar si mijloacele fixe aflate in patrimoniu la data respectiva.
In registru inventar 14-1-12 cf.ordinului 2861/2009 am trecut toate obiectele si mijloacele fixe cf listelor de inventar.
Daca in urma inventarierii se constata existenta unor obiecte de inventar degradate sau lipsa unora se intocmeste un proces verbal de casare, aprobat, valoarea acestora scazandu-se din registrul inventar cod.14-1-12a si data iesirii care se trece fiind 31.12 a anului respectiv.
Punctajele reciproce efectuate cu furnizorii si clientii pe baza extraselor de cont este suficient sa fie atasate dosarului de inventariere sau se trec in registru inventar soldurile clientilor si furnizorilor.
Ce alte sume ar mai trebuie trecute in registrul inventar 14-1-12 in urma inventarierii la PFA?

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: avocatura

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

02Apr2025

Plafon casierie, doua registre de casa

de Elena Garofil valabil la 02 Apr 2025
Intrebare: O societate A executa lucrari de constructii in tara si in comunitate - are incasari in lei si in euro, iar in evidenta contabila conduce registru de casa atat in lei, cat si in euro. Plafonul de casierie trebuie sa nu depaseasca 50.000 lei zilnic cumulat sau fiecare casierie poate sa aiba un sold zilnic maxim de pana la 50.000 lei?
10Apr2023

Cont bancar PFA

de Anastasia Bogaciuc valabil la 10 Apr 2023
Intrebare: Exista o lege prin care un PFA sa fie obligat sa aiba cont  separat de pfa, fata de contul personal? Situatia existenta: in contul personal intra doar o suma din salariu si veniturile de la 2 clienti ai PFA-ului. Veniturile sunt foarte bine delimitate. Multumesc.
17Iun2021

Livrare echipamente cu montaj

de Vera Constantin valabil la 17 Iun 2021
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza echipamente de la mai multe firme pe care le vinde sub forma unor instalatii (echipament 1, echipament 2, echipament 3 = INSTALATIE W). Echipamentele sunt achizitionate de la furnizori diferiti si sunt livrate, in momente diferite, direct catre clientul nostru, unde sunt montate si puse in functiune de tehnicienii nostri sau de subcontractori. La sfarsitul ...
25Feb2021

Scadere din gestiune mijloace fixe complet amortizate

de Elena Garofil valabil la 25 Feb 2021
Intrebare: Conform evidentei contabile 20% din imobilizarile corporale detinute de firma sunt complet amortizate (10% in uz - mobilier, restul nefolositoare-echipamente uzate).Care sunt notele contabile care se intocmesc in situatia prezentata si ce documente se vor anexa la acestea?
11Feb2021

Contarea pe documentele justificative

de Constanta Popa valabil la 11 Feb 2021
Intrebare: Referitor la contarea documentelor inregistrate in contabilitate (facturi furnizori, deconturi, registre de casa), este obligatorie scrierea pe documente a notelor contabile inregistrate?
07Oct2020

Retragere asociat, distribuire mijloace fixe si stocuri

de Elena Garofil valabil la 07 Oct 2020
Intrebare: 1. Care sunt demersurile legale pentru retragerea asociatului din firma?   2. Va rog sa imi precizati care sunt variantele cele mai ieftine din toate punctele de vedere ca asociatul sa ramana cu terenul si jumatate din marfa. Ma refer aici la implicatii in ceea ce priveste TVA, impozit micro, impozit persoana fizica etc.   Precizez ca societatea este neplatitoare de ...