Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Octombrie 2025

Modificari privind sediul social si denumirea societatii. Obligatii in relatia cu ANAF

Intrebare: Societatea noastra si-a schimbat sediul social si denumirea la Registrul Comertului si s-a emis un nou certificat de inregistrare. Ce obligatii avem fata de ANAF? Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6202

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrarea contribuabililor

21Oct2025

CIF punct de lucru

de Vera Constantin valabil la 21 Oct 2025
Intrebare: Cum se procedeaza cu declararea unui punct de lucru existent care a avut sub 5 salariati, iar acum are 5 si trebuie declarat prin D60 in vederea obtinerii CIF punct de lucru? Care sunt documentele necesare, cum se transmite declaratia pe SPV?
16Oct2025

Societate nou-infiintata cu sediu temporarpoate opta pentru regimul normal de TVA la inmatriculare?

de Profeanu Laura valabil la 16 Oct 2025
Intrebare: Se doreste infiintarea unui SRL cu, capital 100% privat, persoana fizica romana. Societatea isi va declara la infiintare un sediu social pentru o perioada de 6 luni (sediu social fara activitate lucrativa) insa, doreste sa se declare platitor de TVA la infiintare adica, odata cu procedura de inmatriculare la ONRC. Ulterior celor 6 luni isi va modifica sediul social. Intrebare: este posibil ...
30Sep2025

Spatiu detinut de societate: conditii pentru declararea ca sediu secundar

de Profeanu Laura valabil la 30 Sep 2025
Intrebare: Societatea detine intr-o localitate un spatiu, proprietate dar nu are niciun angajat in acel spatiu. Sediul social al societatii este in Bucuresti, si aici are si salariati. Societatea are obligativitatea de a declara organului fiscal sediul secundar fara atribut fiscal, chiar daca nu exista salariati in acel spatiu? Daca da, ce documente fiscale trebuie depuse? Trebuie intocmita ...
24Iul2025

Schimbare denumire societate. Demersuri ONRC

de Vera Constantin valabil la 24 Iul 2025
Intrebare: Va rog sa imi spuneti ce demersuri trebuie sa faca la Registrul Comertului /ANAF, un SRL care doreste schimbarea denumirii firmei, fara a modifica si codul fiscal.
14Mai2025

Inchiriere imobil de catre o societate: obligatia declararii ca punct de lucru si regimul TVA aplicabil

de Profeanu Laura valabil la 14 Mai 2025
Intrebare: O societate comerciala cu activitate de arhitectura achizitioneza un apartament in scopul inchirierii. Avem urmatoarele intrebari: - este necesara depunerea la ANAF a contractului de inchiriere ? - se va declara ca sediu secundar? - factura se va emite cu TVA? Nu stim inca daca chiriasul va fi o persoana fizica sau tot o societate comerciala; apartamentul este achizitionat fara TVA, dar ...
30Apr2025

Radiere sediu secundar. Aspecte fiscale

de Ionut Jinga valabil la 30 Apr 2025
Intrebare: Societatea noastra a avut punct de lucru la Timisoara, care a fost inchis. Ce declaratie trebuie sa faca societatea noastra in ceea ce priveste salariatii de la punctul de lucru Timisoara. In declaratia 112, declaram si platim in continuare separat, impozit salarii punct lucru? Multumesc!  
x