Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Obiecte de inventar versus mijloace fixe

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare: Referitor cheltuieli amenajare apartament in vederea inchirierii: va rugam sa ne indicati care este procedura legala de incadrare fiscal-contabila pentru urmatoarele operatiuni; mentionam ca apartamentul a fost achizitionat in stare finala, functionala: 1. Executie perete despartitor montare usa, pe baza de factura furnizor, valoare mai mica de 20% din valoarea apartamentului. 2. Achizitie mobilier bucatarie, pe baza de factura furnizor, cu valoare mai mare de 2500 lei. 3. Achizitie mobilier pe baza de factura furnizor: masa, scaune, canapea, pat, biblioteca, cuier, dulap, fiecare cu valoare mai mica de 2500 lei si perioada de funtionare mai mare de 1 an. 4. Achizitie electrocasnice, pe baza de factura furnizor: hota bucatarie, cuptor electric incastrat, plita electrica incastrata, frigider, masina spalat vase/rufe, lustre,fiecare cu valoare mai mica de 2500 lei si cu perioada de funtionare mai mare de 1 an. 5. Achiztie vopsea decorativa pentru pereti, chiuveta bucatarie/baie, cu factura furnizor, fiecare cu valoare mai mica de 2500 lei si perioada de functionare mai mare de 1 an. 6. Achizitie garnituri, racorduri, mufe, tubulatura, coliere, pentru montaj chiuveta, hota, masina spalat rufe/vase, cu factura furnizor, cu valori mici. 7. Achizitie cos gunoi, covor, saltea, perdele, draperii, galerii, cu factura furnizor, fiecare cu valoare mai mica de 2500 lei si cu perioada de folosinta mai mare de 1 an. 8. Achizitie picioare metalice pentru montare biblioteca, cu valori mici. 9. Achizitie blat bucatarie picior metalic mobilier, pentru executie corp bucatarie atasat la mobilierul de bucatarie existent (incadrat ca mijloc fix in cont 214). Valoarea corpului nou este mica aproximativ 300 lei. Corpul este executat in regie proprie. Va rugam sa ne transmiteti si baza legala. Avem rugamintea sa primim raspunsul de la d-na Laura Profeanu. Multumim.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

Apr152024

Tratamentul contabil si fiscal al erorilor contabile

de Alexandru Palaghia valabil la 15 Apr 2024
Intrebare: Pe balanta contabila sintetica a unei societati comerciale, e o suma in contul 211, compusa din doua terenuri vandute, dar care nu au fost scoase din evidenta. Primul teren, achizitionat in 2004 de la o persoana juridica cu tva si vandut in 2014 catre o persoana fizica, pentru care s-a colectat tva. Pot scoate din evidenta 6583 = 2111, pe cheltuiala deductibila, acum in 2024? Din punct de vedere ...
Mar142024

Documente inregistrare lucrari modernizare imobil

de Elena Garofil valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: O societate comerciala, proprietara unei cladiri pe care o utilizeaza pentru inchiriere, modernizeaza cladirea (in principal grupurile sanitare de la fiecare etaj). In acest scop incheie contracte cu firme de constructii, care urmeaza sa realizeze lucrarea, care presupune atat consumuri de materiale cat si de manopera. Pe parcursul lucrarii se realizeaza plati partiale, care au la baza facturi ...
Ian252024

Donatie teren din patrimoniul societatii

de Elena Garofil valabil la 25 Ian 2024
Intrebare: Societate microintreprindere, detine in patrimoniu un teren pe care doreste sa-l doneze catre persoana fizica. Care este tratamentul contabil si fiscal si cota de TVA cu care se factureaza?
Dec162023

Achizitii active, amortizare, dosar dauna asigurator

de Elena Ionescu valabil la 16 Dec 2023
Intrebare: Rog monografie pentru inregistrarea in contabilitate si gestiune a mijloacelor fixe (cod clasificare si perioada de am.) o.i. Factura de achizitie: poz. 1 - Tablou automatizare sistem sanitar = 4500 lei; poz. 2 - plutitor = 2067 lei; poz. 3 - servicii montare = 596 lei; poz. 4. servicii punere in folosinta = 900 lei. Valoarea produselor achizitionate se recupereaza prin dosar de dauna de la ...
Oct022023

Schimb de active intre doua societati. Inregistrari contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 02 Oct 2023
Intrebare: O firma inregistrata in scopuri de TVA incheie cu o alta firma inregistrata in scopuri de TVA, un contract de schimb de active. Contractul se incheie la notariat in forma autentica. Activele care fac obiectul acestui schimb sunt terenuri si cladiri (hale de productie). Cum se inregistreaza in evidenta contabila acest schimb de active?
Aug242023

Demolare imobil reevaluat. Tratament contabil

de Olga Crevelescu valabil la 24 Aug 2023
Intrebare: O regie autonoma este in proces de demolare a unor imobilizari corporale (212). Acestea au fost revaluate la 31.12.2020, prin creditarea contului 105 (majorare valoare). Care sunt reglementarile legale prin scoaterea din evidenta a unei cladiri a unei regii autonome, tratamentul contabil si fiscal aferent acestor tranzactii? Valoare cladire, de ex: 100.000, reevaluata 150.000, valoare ramasa ...