Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024

Obligatii fiscale de plata si declararea privind veniturile din cedarea folosintei bunurilor

Raspuns oferit de
Dani Cucu

Dani Cucu
Consultant fiscal, expert contabil
Intrebare: Societatea vrea sa incheie un contract de inchiriere spatiu cu un comerciant autorizat care face parte din Liga Comerciantilor ambulanti Romi. Comerciantul autorizat, persoana fizica, poseda doar autorizatia emisa de Liga. Poate fi emisa factura de chirie pe CNP sau trebuie sa se inregistreze la fisc? Care este legislatia in acest domeniu.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrarea contribuabililor

Apr082024

Deschidere punct de lucru la ANAF

de Anastasia Bogaciuc valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Societatea a incheiat demersurile pentru deschiderea unui punct de lucru la ONRC. Este vorba despre un depozit inchiriat unde nu avem salariati. Va rog sa ma ajutati cu procedura de inscriere la ANAF pentru acest punct de lucru. Multumesc.
Mar052024

Declararea sediilor secundare

de Profeanu Laura valabil la 05 Mar 2024
Intrebare: Societatea noastra are sediu social la o anumita adresa, unde este spatiul de productie si un mic spatiu administrativ. Deoarece numarul persoanelor pe administrativ a crescut, am inchiriat un apartament in care vor lucra 3-4 persoane.Trebuie sa declaram acest spatiu inchiriat ca sediu secundar/punct de lucru, pentru a fi deductibila chiria sau nu? De la ONRC ni s-a spus ca acest spatiu unde vor ...
Feb182024

Obligatii fiscale si declarative punct de lucru cu un salariat

de Amelia Dumitras valabil la 18 Feb 2024
Intrebare: Societatea noastra are deschis un punct de lucru din anul 2020 in alt judet, fara salariati, este declarat la Registrul Comertului, am depus declaratia 061 la momentul respectiv la administratia fiscala, fara cod de indentificare fiscala. Incepand cu 12 februarie anul curent, avem 1 salariat angajat la acest punct de lucru. Ce obligatii fiscale si declarative vom avea? Multumesc.
Ian062024

Schimbare sediu social. Infiintare punct de lucru

de Vera Constantin valabil la 06 Ian 2024
Intrebare: Va rog sa ne comunicati ce demersuri (declaratii, acte) trebuie intocmite pentru: 1. schimbarea sediului social - adresa unde vor lucra 20 persoane; 2. infiintarea unui punct de lucru in judetul Giurgiu unde vor lucra 20 salariati. Suntem contribuabil mare din Bucuresti si ne mutam cu sediul social in acelasi sector (4), dar la alta adresa. Am depus la Registrul Comertului cererea de inregistrare ...
Apr282023

Declarare sediu secundar. Obligatii fiscale

de Ionut Jinga valabil la 28 Apr 2023
Intrebare: Societate comerciala deschide un punct de lucru (loc in care se afla depozitul de marfa al firmei), punct de lucru in care isi desfasoara activitatea peste 20 angajati. Este necesara declararea unui vector fiscal pentru punctul de lucru avand in vedere ca acesta are mai mult de 5 angajati? Care sunt obligatiile societatii cu privire la inregistrarea punctului de lucru la ANAF si care sunt ...
Feb182023

Inregistrare puncte de lucru

de Elena Ionescu valabil la 18 Feb 2023
Intrebare: Am o cladire si un teren achizitionate pe societate, in care am amenajat birouri, o baie si o bucatarie. Cladirea a fost inchirata o perioada de timp, iar in prezent este in comodat. De asemenea, refacturam utilitatile consumate catre cei care isi desfasoara activitatea acolo. Va rog sa-mi spuneti daca trebuie sa-mi declar punct de lucru pentru aceasta cladire asa incat sa pot deduce cheltuielile ...