Obligativitate registrul de intrare - iesire
Va rog sa ma sprijiniti cu informatii privind cadrul legislativ sau actul normativ aplicabil in domeniul registrelor de intrare-iesire. Am urmatoarele intrebari:
1. Care este actul normativ care reglementeaza utilizarea registrelor de intrare-iesire?
2. In situatia in care detin mai multe puncte de lucru, este posibil sa am un registru de intrare-iesire la fiecare dintre acestea? Daca da, cum trebuie numerotate aceste registre? De exemplu, poate un registru de intrare-iesire de la punctul de lucru sa inceapa cu acelasi numar ca cel de la sediul social?
Va multumesc anticipat pentru promptitudinea si sprijinul dumneavoastra!
Cu respect si stima.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!