Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 12 Mai 2025

Obligativitate registrul de intrare - iesire

Intrebare:

Va rog sa ma sprijiniti cu informatii privind cadrul legislativ sau actul normativ aplicabil in domeniul registrelor de intrare-iesire. Am urmatoarele intrebari:

1. Care este actul normativ care reglementeaza utilizarea registrelor de intrare-iesire?

2. In situatia in care detin mai multe puncte de lucru, este posibil sa am un registru de intrare-iesire la fiecare dintre acestea? Daca da, cum trebuie numerotate aceste registre? De exemplu, poate un registru de intrare-iesire de la punctul de lucru sa inceapa cu acelasi numar ca cel de la sediul social?

Va multumesc anticipat pentru promptitudinea si sprijinul dumneavoastra!

Cu respect si stima.


Tip societate: O.N.G.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 9499

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

07Mai2025

Decontare costuri transport participanti la curs

de Vera Constantin valabil la 07 Mai 2025
Intrebare: S-a castigat o licitatie la un client prin care ne obligam sa asiguram transportul participantilor la curs, sau sa il decontam. Dupa indelungi discutii, participantii vor sa le decontam transportul. Cum le putem restitui banii fiecaruia dintre ei, in contul bancar? Ce fel de documente ne trebuie? Trebuie sa facem un borderou si ei trebuie sa declare suma sau sa ne ofere documente ...
30Apr2025

Corectarea informatiilor privind amortizarea unei imobilizari corporale

de Alexandru Palaghia valabil la 30 Apr 2025
Intrebare: As dori sa intreb ce documente ar trebui sa avem daca dorim sa corectam incadrarea la un mijloc fix, de la o grupa la alta, cum se poate corecta, avand in vedere ca se trece de la o perioada de amortizare mai lunga la una mai scurta conform catalogului de mijloace fixe. Multumesc.
29Apr2025

Factura cod 751

de Profeanu Laura valabil la 29 Apr 2025
Intrebare: Angajatii care folosesc autoturismele proprietatea firmei fac alimentari cu benzina/motorina folosind cardul de combustibil emis de acelasi furnizor. La sfarsitul lunii se emite o factura cu contravaloarea combustibilului achizitionat. In RO e-factura se mentioneaza "codul tipului 751" si "Informatii despre factura pentru contabilitate". Ce document trebuie inregistrat in ...
23Apr2025

Justificare transport livrare intracomunitara

de Gina Popescu valabil la 23 Apr 2025
TVA
Intrebare: Societatea noastra produce bunuri care sunt livrate intracomunitar, iar pentru aceste livrari emitem facturi fara TVA. Justificarea scutirii de TVA se poate face pe baza unor documente printre care si CMR-ul. Va rog sa ne spuneti care sunt documentele obligatorii pentru justificarea scutirii si daca CMR-ul trebuie sa aiba obligatoriu confirmarea beneficiarului ( stampila si semnatura 3) ...
17Apr2025

Reguli privind arhivarea documentelor financiar contabile

de Amelia Dumitras valabil la 17 Apr 2025
Intrebare: Suntem un SRL infiintat in 1997. Acest SRL in decursul anilor a acumulat multe documente in arhiva: facturi clienti, facturi furnizori, chitante plata, chitante incasare, state plata, op-uri, extrase banca, registru de casa, NIR, facturi imobilizari corporale si necorporale, bilant, declaratii fiscale etc. Avem urmatoarele intrebari: 1. Pentru ce perioada suntem obligati sa pastram ...
19Apr2025

Norma sanitar veterinata introducere in tara alimente nonanimale

de Gina Popescu valabil la 19 Apr 2025
Intrebare: Societate comerciala avand domeniu de activitate comertul cu produse tip alune si legume uscate, cumpara de la furnizorul din Slovacia marfa pe care o revinde pe teritoriul Romaniei. Am fost informati de catre A.N.S.V.S.A ca, conform Ordinului 120/2022 suntem obligati sa raportam catre ei cu cel putin 24 de ore inaintea sosirii transportului la depozitul de destinatie achizitiile de marfa, ...