Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Iulie 2024

Organizare spatiu de joaca. Casa de marcat

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
valabil la 06 Apr 2024

Intrebare: Spatiu de joaca ambulant cod CAEN 9329, detine o casa de marcat mobila. Se doreste organizarea a doua evenimente in acelasi timp dar cu locatii diferite. Pentru locatia cu cel de al doilea eveniment, nu avem o a doua casa de marcat. Societatea este obligata sa achizitioneze inca o casa de marcat sau exista o reglementare in acest sens?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 9329

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Iul152024

Automate de vending. Obligatia casei de marcat.

de Profeanu Laura valabil la 15 Iul 2024
Intrebare: Suntem o societate care comercializeaza articole de pescuit. Vrem sa ne extindem activitatea, prin adaugarea in obiectul nostru de activitatea a vendoring ului vom achizitiona tonomate. Pentru vanzarea acestor produse, este nevoie de casa de marcat? Din punct de vedere al autorizatiilor, care ar fi acestea? Cum vom contabiliza incasarea acestor produse? Va multumim frumos!
Iul142024

Investitii la spatii inchiriate. Reziliere contract inainte de termen.

de Profeanu Laura valabil la 14 Iul 2024
Intrebare: La amenajarea unui spatiu inchiriat pentru deschiderea unui magazin, societatea, platitoare de TVA si impozit pe profit, a investit 200.000 lei TVA. Suma investita s-a inregistrat in 471 in 31.03.2020, cu repartizarea sumei pe durata contractului de inchiriere. TVA s-a dedus integral, in baza facturilor primite de la furnziori. Contractul de inchiriere era incheiat pentru 10 ani, astfel s-a ...
Iun262024

Obligatia dotarii cu aparate POS pentru plata cu cardul

de Alexandru Palaghia valabil la 26 Iun 2024
Intrebare: Care societati au obligativitatea de a achizitiona POS, incepand cu ce data este obligatorie achizitia POS-ului si ce sanctiune este prevazuta in cazul in care nu se achizitioneaza un POS? Multumesc.
Iun232024

Bonuri fiscale. OUG 692024

de Ionut Jinga valabil la 23 Iun 2024
Intrebare: Va rugam sa ne explicati ce modificari trebuie facute la bonurile fiscale emise de casele de marcat in lumina ultimelor reglementari si daca este nevoie sa contactam furnizorii de servicii privind acestea pentru efectuarea modificarilor necesare. Care este termenul de aplicare a acestora.
Mai112024

Ambalale nemarcate cu sigla SGR

de Elena Garofil valabil la 11 Mai 2024
Intrebare: Societatea dispune de stocuri etichetate nonSGR in cantitati semnificative achizitionate de la producator. Legislatia prevede ca aceste stocuri sa poata fi vandute pana la 30.06.2024. In cazul de fata, marii retaileri nu mai accepta stocuri etichetate nonSGR. S-a luat hotararea ca aceste stocuri sa fie reetichetate cu sigla SGR. In cazul acesta, se va percepe garantia la vanzarea acestor produse. ...
Apr242024

Spatiu de depozitare inchiriat. Declarare punct de lucru

de Elena Ionescu valabil la 24 Apr 2024
Intrebare: O societate incheie un contract in vederea inchirierii unui depozit. D.p.d.v fiscal are obligatia inregistrarii si declararii la ONRC a spatiului folosit doar pentru depozitarea produseler? Se declara ca punct de lucru? Va multumesc!