Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 7 Mai 2025

Prestari servicii. Determinarea costului

valabil la 04 Nov 2021
Intrebare: O societate comerciala, care are ca si Cod CAEN 4120, are in derulare mai multe contracte ca si subcontractor (prestari servicii pe mai multe santiere). Contractele de prestari servicii incheiate sunt pentru un serviciu pentru care ulterior necesita achizitionarea de materii pentru realizarea acestuia. De exemplu, se contracteaza un serviciu de realizarea structurii metalice a unui depozit. Pentru realizarea serviciului contractat este nevoie de materii prime (tabla, suruburi, stalpi, etc.) acestea se receptioneaza si ulterior se dau in consum, dar in afara de cheltuielile directe, mai sunt si cheltuielile indirecte (chirie birou, contabil, etc). Contabilitatea societatii se tine pe centre de cost, cate un centru de cost pentru fiecare santier/proiect. Din punct de vedere legislativ, trebuie sa existe un cost exact pentru fiecare proiect? Contractul de prestari servicii se incheie pe un pret, agreat de ambele parti, ulterior se semneze un proces verbal de terminarea lucrarilor de ambele parti.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

23Apr2025

Evidentierea pieselor de schimb pentru repararea echipamentelor furnizate

de Elena Ionescu valabil la 23 Apr 2025
Intrebare: In ce cont inregistram piesele de schimb achizitionate de societatea noastra pentru a repara echipamentele vandute de societate (in afara perioadei de garantie), evidentiate in mod distinct pe factura de reparatie emisa catre client?
04Apr2025

Sedinte de terapie pentru administrator

de Mariana Prejbeanu valabil la 04 Apr 2025
Intrebare: Societate comerciala, neplatitoare de tva, cu un singur angajat, platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor. Administratorul (care nu este si salariatul) doreste sa-si deconteze pe societate, sedintele de terapie pe care le are cu un psiholog. Care ar fi monografia contabila si implicatiile fiscale in aceasta speta?
19Mar2025

Contract de inchiriere cladire persoane juridice

de Gina Popescu valabil la 19 Mar 2025
Intrebare: Societate cu cod CAEN 0111, detine si o brutarie si doreste sa inchida aceasta activitate. Brutaria - cladire - este constructie proprie. Pentru a o inchiria ca depozit, ce documente intocmesc la ANAF si la Registrul Comertului? Pentru a fi legala activitatea de inchiriere catre persoane juridice?
20Feb2025

Baza de calcul impozit din alte surse

de Alexandru Palaghia valabil la 20 Feb 2025
Intrebare: In cazul in care societatea a achizitionat bunuri care nu sunt pentru desfasurarea activitatii societatii, sunt achizitionate in interesul asociatiilor, pentru care nu s-a dedus tva, au fost trecute pe cheltuieli nedeductibile, pe langa aceste aspecte s-a retinut si 10%, venituri din alte surse, intrebarea mea este daca impozitul de 10% se aplica la valoarea fara tva, ori la valoarea cu tva, ...
17Feb2025

Regimul fiscal al costurilor cu amenajarea unui imobil de la terti

de Alexandru Palaghia valabil la 17 Feb 2025
Intrebare: O firma face amenajare la un apartament pe care il foloseste ca sediul social. Apartamentul este proprietatea administratorului pus la dispozitia firmei de catre administrator in baza unui contract de comodat. Valoarea amenajarii este estimata la 35000-40000 euro. Ce tratament fiscal se aplica cheltuielilor cu amenajarea la firma?
27Sep2024

Plata diferentei de diurna in valuta

de Alexandru Palaghia valabil la 27 Sep 2024
Intrebare: In urma calcularii diurnei aferente unei deplasari a unui salariat se poate vira contravaloarea diurnei direct in valuta? Angajatul are cont de euro si doreste sa i se vireze diurna in acel cont. Multumesc!