Prestari servicii. Determinarea costului
valabil la 04 Nov 2021
Intrebare: O societate comerciala, care are ca si Cod CAEN 4120, are in derulare mai multe contracte ca si subcontractor (prestari servicii pe mai multe santiere). Contractele de prestari servicii incheiate sunt pentru un serviciu pentru care ulterior necesita achizitionarea de materii pentru realizarea acestuia. De exemplu, se contracteaza un serviciu de realizarea structurii metalice a unui depozit. Pentru realizarea serviciului contractat este nevoie de materii prime (tabla, suruburi, stalpi, etc.) acestea se receptioneaza si ulterior se dau in consum, dar in afara de cheltuielile directe, mai sunt si cheltuielile indirecte (chirie birou, contabil, etc). Contabilitatea societatii se tine pe centre de cost, cate un centru de cost pentru fiecare santier/proiect. Din punct de vedere legislativ, trebuie sa existe un cost exact pentru fiecare proiect? Contractul de prestari servicii se incheie pe un pret, agreat de ambele parti, ulterior se semneze un proces verbal de terminarea lucrarilor de ambele parti.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!
Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii
23Apr2025
Evidentierea pieselor de schimb pentru repararea echipamentelor furnizate
de
Elena Ionescu
valabil la 23 Apr 2025
Intrebare:
In ce cont inregistram piesele de schimb achizitionate de societatea noastra pentru a repara echipamentele vandute de societate (in afara perioadei de garantie), evidentiate in mod distinct pe factura de reparatie emisa catre client?
04Apr2025
Sedinte de terapie pentru administrator
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 04 Apr 2025
Intrebare:
Societate comerciala, neplatitoare de tva, cu un singur angajat, platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor. Administratorul (care nu este si salariatul) doreste sa-si deconteze pe societate, sedintele de terapie pe care le are cu un psiholog. Care ar fi monografia contabila si implicatiile fiscale in aceasta speta?
19Mar2025
Contract de inchiriere cladire persoane juridice
de
Gina Popescu
valabil la 19 Mar 2025
Intrebare:
Societate cu cod CAEN 0111, detine si o brutarie si doreste sa inchida aceasta activitate. Brutaria - cladire - este constructie proprie. Pentru a o inchiria ca depozit, ce documente intocmesc la ANAF si la Registrul Comertului? Pentru a fi legala activitatea de inchiriere catre persoane juridice?
20Feb2025
Baza de calcul impozit din alte surse
de
Alexandru Palaghia
valabil la 20 Feb 2025
Intrebare:
In cazul in care societatea a achizitionat bunuri care nu sunt pentru desfasurarea activitatii societatii, sunt achizitionate in interesul asociatiilor, pentru care nu s-a dedus tva, au fost trecute pe cheltuieli nedeductibile, pe langa aceste aspecte s-a retinut si 10%, venituri din alte surse, intrebarea mea este daca impozitul de 10% se aplica la valoarea fara tva, ori la valoarea cu tva, ...
17Feb2025
Regimul fiscal al costurilor cu amenajarea unui imobil de la terti
de
Alexandru Palaghia
valabil la 17 Feb 2025
Intrebare:
O firma face amenajare la un apartament pe care il foloseste ca sediul social. Apartamentul este proprietatea administratorului pus la dispozitia firmei de catre administrator in baza unui contract de comodat. Valoarea amenajarii este estimata la 35000-40000 euro. Ce tratament fiscal se aplica cheltuielilor cu amenajarea la firma?
27Sep2024
Plata diferentei de diurna in valuta
de
Alexandru Palaghia
valabil la 27 Sep 2024
Intrebare:
In urma calcularii diurnei aferente unei deplasari a unui salariat se poate vira contravaloarea diurnei direct in valuta? Angajatul are cont de euro si doreste sa i se vireze diurna in acel cont. Multumesc!